Citat:
Ursprungligen postat av
AbsAbs
Han skriver till Linnea från samma konto som han använder när han skriver till Lokal.
Jisses vad dum du är om du försvarar en 40-årig pappa som bara vill bli lämnad ifred.
Jocke skriver inte till Lokal och Linnea i affekt - det är för många steg av planering för det. Dessutom så är det enbart psykiskt sjuka som inte kan reglera sina affekter i den åldern.
Så Jocke säger i chatten att han även använt kontot för att skriva till Linnea? Annars har sekten haft tid sedan Jacke skickade chatten till pubishåret att fixa lite prints där Linnea blivit kontaktad, inte speciellt svårt va? 🤷🏻♀️
Dessutom skiter jag fullständigt i vad Jocke gör. Hade jag brytt mig hade jag varit i hans tråd. Finns det prints på att han använder sitt anonyma konto för att anlita någon att skada någon kanske jag kommer känna att det är värt att bry sig om lite dock.