2026-02-06, 22:34
  #112033
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Så Jacke gör ytterligare en video och gråter över att han betet sig som en idiot 😁

Nää han har målat in sig i ett hörn och blivit totalägd av Rask o Anjo igen. Han springer och gömmer sig ett tag sedan beter sig som en idiot igen. Alltså göra en Jacke.

Han har inte psyke för detta. Varför nämner inte Jacke hur Linnea håller på? Varför ska han ge en privat chatt till Skillers tönten?

Det är också uppenbart på Jacke att förhållandet med tjejen knakar.

Vill Jacke ha tyst får han tyst på Linnea och sin egna käft.

Och till de som ständigt skyddar Christopher tom.Jacke erkänner att det mot Rask var ett hot. Hoppas tjejen tog han i örat.

Ger Jacke chatten till Skillers kommer det bli drama i 2 år till men Jacke är för korkad att fatta det.

Jacke förstår inte varför han kallas kappvändare hysteriskt kul då han vänder håll efter vinden ständigt. Men pundaren från Motala, knarkare från Motala, rövslickaren osv förstår han.

Jacke logga ut ditt psyke klarar inte detta. Hoppas chefens samtal på Motala Hissar med dig var bra.

Det är väl ett jävla bölande på honom för jämnan. Undras om han börjar komma på att han blivit grovt utnyttjad av sin bror. Det verkar inte vara så roligt att "leka mangas" längre när testobrodern sitter inlåst. 🫣
Citera
2026-02-06, 22:49
  #112034
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakow20
Det är väl ett jävla bölande på honom för jämnan. Undras om han börjar komma på att han blivit grovt utnyttjad av sin bror. Det verkar inte vara så roligt att "leka mangas" längre när testobrodern sitter inlåst. 🫣

För mig är det väldigt uppenbart att Chrippa pannkaka har väldigt dåligt inflytande på Jacke och när han legat inlåst i 25 dagar och gråtit på en galonmadrass så börjar Jacke vakna. Det bästa Jacke kan göra är att bryta helt med Chrippa.
Citera
2026-02-06, 22:53
  #112035
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
För mig är det väldigt uppenbart att Chrippa pannkaka har väldigt dåligt inflytande på Jacke och när han legat inlåst i 25 dagar och gråtit på en galonmadrass så börjar Jacke vakna. Det bästa Jacke kan göra är att bryta helt med Chrippa.

Ja Jacke borde endast fokusera på sin nykterhet.
Citera
2026-02-06, 23:28
  #112036
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Du vet det vanliga, "Jag har inte mått bra, jag har agerat i affekt". Han hoppas att det ska sluta nu.....
"Men jag kommer att lämna chatten till Axel Öman istället"....
Hur korkade ÄR folket i den familjen egentligen?

Han och Cluee är kopior av varandra samma sak varje gång helt otroligt men det kanske blev lite jobbigt när Anjo läser precis allt.
Citera
2026-02-06, 23:59
  #112037
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Han hann visst med att skylla på sin adhd också, fräsch kille 🤓

Skulle också vilja ha en diagnos, bete mig som ett as och sedan kunna dra det kortet. Att ha en diagnos innebär att kunna leva med den inte skylla på den men Jacke fattar inte bättre.
Citera
2026-02-07, 00:02
  #112038
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Kan ju vara så att Karma har slagit till också, att han kanske har fått en liten polisanmälan på sig för alla hot han utdelat..... Smartskaftet.

Eller så har tjejen och chefen dragit Pundaren från Motala i örat.
Citera
2026-02-07, 00:11
  #112039
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Så det ska sluta, när det passar honom, när han har öst på med skit?

Jacke är alltid sån.

Han skriker = ingen lyssnar
Han kräver = ingen bryr sig
Han gråter = folk tycker han är patetisk

Jacke säger "min mamma" inte "Jockes" eller "vår".
Jacke säger Jocke flyttade hemifrån när Jacke var 1 😆😁
Ja om han hoppade över en födelsedag och skulle inte kalla omplacering att flytta hemifrån. Är Jacke svagbegåvad?

Annika bröt ihop i bilen. Hon kan följa sitt älsklingsbarns råd: Träna och må dåligt max 2 dagar.

Är Annika svag eller? Psykisk ohälsa är för töntar. Och Jacke.
Citera
2026-02-07, 00:14
  #112040
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Han och Cluee är kopior av varandra samma sak varje gång helt otroligt men det kanske blev lite jobbigt när Anjo läser precis allt.

Ja dom är nog kusiner.. Vevar, grinar, vevar, grinar. Tröttsamt oseriöst. Ja, att Anjo går all in och läser varenda bokstav kanske känns lite jobbigt för kraken.
Citera
2026-02-07, 00:21
  #112041
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Ja dom är nog kusiner.. Vevar, grinar, vevar, grinar. Tröttsamt oseriöst. Ja, att Anjo går all in och läser varenda bokstav kanske känns lite jobbigt för kraken.

Hemlig chatt 😆 Var en privat chatt.

Älskar att Anjo läste den rakt upp och ner. Jacke tjatade i en månad att han skulle läsa ur den men ställde alltid in sen. Var alltid nån dålig bortförklaring. Förkyld, jobb, ont i stortån, måste borsta tänderna, blåser ute osv.

Skillers kan läsa den. Knappt nån som kollar på honom.
Citera
2026-02-07, 00:49
  #112042
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Hemlig chatt 😆 Var en privat chatt.

Älskar att Anjo läste den rakt upp och ner. Jacke tjatade i en månad att han skulle läsa ur den men ställde alltid in sen. Var alltid nån dålig bortförklaring. Förkyld, jobb, ont i stortån, måste borsta tänderna, blåser ute osv.

Skillers kan läsa den. Knappt nån som kollar på honom.

Nej, fy fan. Tiden är linjär. Det är inte Bölman. Där går det bara bakåt.
Citera
2026-02-07, 06:28
  #112043
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dotrust
Nån som såg videon på bestofskilleras på instagram om jockes fake konto där han skriver obehagliga meddelanden till linnea? Att han ska vara kär i henne osv. även försöker skapa drama om sig själv till lokal.

Men det är ju troligt 🙄 Skulle inte förvåna mig om det är lilla frun själv, som gjort det.
Citera
2026-02-07, 07:09
  #112044
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Vad jag förstått det slutar både lilla fruns och Jockes nummer med 41. Tidigare hette det att det var Jocke som gjort det, då det slutar med 41, men nu helt plötsligt är det Julia som gjort det, med ett nummer som slutar på 35.. Magi?

Dessa påhitt som pågått de senaste dagarna är helt vridet. Det är inte jättesvårt att räkna ut att all fokus ligger på Julia eftersom Linnéa avskyr henne. Då kommer ligan till undsättning. Så otroligt genomskinligt och korkat. Riktigt pinsamt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in