2026-02-07, 00:04
Avstängd
PK-befriads avatar
Båda Google-judarna Sergey Brin och Larry Page umgicks med Epstein framkommer det i filerna.

De vet hur man judar sig dessa judar.
Citera
2026-02-07, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Do1ores
Epstein-sagan kommer sluta i många tårar. Efter utredningarna ändras nog stämningen gentemot eliten rejält. Framför allt i USA. Något har rivits ner och det lär ta lång tid för att läka. Jag tror faktiskt inte att det går. Sagan är helt enkelt för mörk. Tortyr, mord, våldtäkt, på barn, var ju hans favorittema. Klart folk reagerar.

Just nu skyddar Vita huset brottslingarna. Det verkar som Trumps administration tycker att det är bra för landet att grovt kriminella får fortsätta begå sådana handlingar. Varför reagerar inte fler är min fråga?
Trump och Vita huset agerar enligt samma sjaskiga princip som Hitler: så länge vi kan skylla brotten på våra fiender eller på lämpliga syndabockar så är det i grunden inget större problem.
Citera
2026-02-07, 00:06
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anklagaren
Epstein var helt klart en snuskgubbe. Men sådan finns det miljoner av. Jag tycker att TS har fog för sin frågeställning när man skärskådar fakta.

Fast TS börjar ju med att ljuga om domen 2008.

Och inför den nya rättegången fanns det ett ganska stort antal underåriga som sålts till Epstein. Jag skulle vara gladare om det inte var en på Flashback känd hebefil som gjort frågeställningen.
Citera
2026-02-07, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blindpilot
Sanningen är att du inte har ett vettigt svar varför huvuden inte rullar i usa och andra länder. Det finns oändligt med material.
Haha ok och där gav du mig något att svara på, du är ju vänster extremist uppenbarligen, och stödjer säkerligen "Refugees are welcome here" och annat, du vill att Somalier får massvis med bidrag medans Svenskar går under... Sitter nu i ett hus där det är max 10 grader Celsius, sover fullt påklädd varje natt med filt och täcke, får 6000 kr/månad, vilket inte täcker ens hälften av de utkomster jag har, hur mycket tror du en Somalisk familj i Stockholmsområdet får ut? Garanterat 4x av vad jag får ut i en varm lägenhet....
Citera
2026-02-07, 00:46
Medlem
Citat:
Epstein-sagan kommer sluta i många tårar. Efter utredningarna ändras nog stämningen gentemot eliten rejält. Framför allt i USA. Något har rivits ner och det lär ta lång tid för att läka. Jag tror faktiskt inte att det går. Sagan är helt enkelt för mörk. Tortyr, mord, våldtäkt, på barn, var ju hans favorittema. Klart folk reagerar.

Just nu skyddar Vita huset brottslingarna. Det verkar som Trumps administration tycker att det är bra för landet att grovt kriminella får fortsätta begå sådana handlingar. Varför reagerar inte fler är min fråga?

Ja, sjukt nog så skulle denna saga kunna vara en av de bästa sakerna som hänt västvärlden på senare tid.

Äntligen så lyckas folket rikta sin fokus mot elitens svek. De lurar och bedrar konstant den stora massan, och i slutet av dagen med ofattbara mängder pengar på deras konton… nä då ska dessa gamla gubbar m.fl. ha orgier med importerade människor, som att de vore deras sexboskap. Det ultimata tecknet på att de inte ens ser oss som andra människor.

Som bonus så handlar det inte bara om ett fåtal miljardärgubbar, nej det är även svenska politiker och norskt adel med i denna totala fars. En oerhörd mängd makthavare har varit på den numera inte så hemliga sexön medan de spelat ovetande.

Vi får väl se om det mynnar ut i något, kan vara så att media försöker göra någon slags damage control nu, för att sedan försöka mörka allt om några veckor.

Hur allvarligt detta är, om man ska svara på TS fråga? Jag har inte läst exakt allt om vad alla har gjort. Jag har sett att de läckta bilderna har vissa barn med, däremot inget sexuellt med dem. Men ingen rök utan eld. Känns naturligt att de värsta övergreppen inte heller filmas. Kunde det ha varit betydligt VÄRRE? De hade kunnat harvesta stamceller från nyfödda bebisar i nån slags människofarm och sedan tillagat och ätit upp deras kadaver under någon slags satanistnazistisk ritual, sure. Men en jävla trafficking sex-ö som är anpassad för enbart eliten är väl för fan tillräckligt illa? Som hundratals makthavare åker dit för att råknulla fattiga personer och potentiellt även minderåriga, sen har INGEN av dem varnat allmänheten för det. De har alla hållit käft och knullat som djur bakom ryggen på oss. Det räcker gott och väl för mig, och det lär vara visa sig vara värre.
Citera
2026-02-07, 00:57
Medlem
RiMaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Du har ju helt tappat förståndet. Du vet inte vad du ens pratar om. Det är meningslöst att diskutera detta med dig.

Det är även meningslöst att diskutera med de som försvarar pedofiler, dra nåt gammalt skit över dig din lille skåprunkare! Vi vet var du står nu!
Citera
2026-02-07, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dude2k
Allt tyder på att han var hebefil. Varför målar media upp honom som pedofil?
... och där kom den.
Citera
2026-02-07, 01:49
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Varför poppar hebefil upp hela tiden? Är det pedofiler som inte fattar att de är pedofiler som kommer dragandes med begreppet och har ett behov av att etikettera sig annorlunda, som om det vore en förmildrande perversion? Jösses. Man vill ju bara spy.

Kanske för att det helt enkelt inte finns något som pekar på att "pedofili" skulle ha något med den här härvan att göra? Begreppet har en klar och tydlig definition som vem som helt borde kunna ta till sig, men av någon anledning tycks det vara helt omöjligt för vissa, eller så vet man i själva verket att "pedofili" är fel begrepp men man använder det i alla fall för att det "låter värre" och för tankarna till att Epsteins offer lika gärna skulle kunna vara just prepubertala barn.

Egentligen är det ett märkligt resonemang för juridiskt eller moraliskt spelar det ingen roll. Epstein bröt uppenbarligen mot lagen genom att ha sex med tjejer som inte var byxmyndiga så varför blanda in medicin i det hela, och då diagnoser som inte ens passar in? Skulle hans brott vara mer eller mindre problematiska om han motiverats av en störning istället för bara bristande moral?
Citera
2026-02-07, 01:58
Medlem
Jag är också trött på tjatet om att han var pedofil och att kvinnorna som var där var offer.

Han var möjligtvis "hebefil" dvs gillade tjejer i puberteten.

Pedofil är attraktion till förpubertala barn, vilket han inte sysslade med av allt att döma.

Offer: inget tyder på att kvinnorna var där mot sin vilja och att de blev tvingade till att utföra massage eller vad fan de gjorde där. Lurade möjligtvis, men knappast tvingade. De fick garanterat betalt.

Finns inget som pekar på att han var pedofil eller att tjejerna var "offer".
Citera
2026-02-07, 02:48
Avstängd
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ionia
Jag är också trött på tjatet om att han var pedofil och att kvinnorna som var där var offer.

Han var möjligtvis "hebefil" dvs gillade tjejer i puberteten.

Pedofil är attraktion till förpubertala barn, vilket han inte sysslade med av allt att döma.

Offer: inget tyder på att kvinnorna var där mot sin vilja och att de blev tvingade till att utföra massage eller vad fan de gjorde där. Lurade möjligtvis, men knappast tvingade. De fick garanterat betalt.

Finns inget som pekar på att han var pedofil eller att tjejerna var "offer".
Offren i den här härvan är väl vi medborgare som tvingas leva med makthavare som är komprometterade av Epstein och hans judiska kabalkumpaner?
Citera
2026-02-07, 03:16
Avstängd
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iq32
Eftersom detta kan splittra europa och amerika.
Om Epstein med flera andra var involverad i att finansiera Isis som också läckt lite sådär luddigt om det stämmer så blir jag splittrad.
Sexdelen är ointressant, bara det politiska är intressant för mig. Tänk om Sverige finns med i dokumenten.
Varför skulle det splittra Europa och USA? Helt och totalt löjligt ointressant.
Citera
2026-02-07, 04:05
Avstängd
AskMeAboutJesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Skulle vilja öppna en tråd angående Jeffrey Epstein hysterien i USA. Nu har jag tittat på detta fallet angående Epstein och det verkar som att Epstein bara var en vanlig person som gillade att bli masserad av unga kvinnor och då och då hade sex med unga kvinnor. Allra flesta var myndiga, dvs 18 år eller äldre, vissa var under 18 men det var med samtycke.

Men amerikanerna har gjort Epstein till något monster som ledde en global pedofil barnsextrafficking ring och på grund av detta måste alla personer som kända honom bli demoniserade och försvinna från det offentliga, såsom med prins Andrew.

Det finns inga bevis på att Epstein var en pedofil eller ledde en pedofil barnsextrafficking ring. Det finns inga bevis på att han våldtog kvinnor. Ändå har man gjort något till världshistoriens värsta pedofil och våldtäktsman.

Kan någon förklara varför ett land land kan ha förlorat förståndet på detta sättet?
Det handlade nog om en typ av trafficing som är normal inom storföretag och underrättelsetjänst fast i så mycket större omfattning. Epstein blev en ikon och det blev viktigt att känna honom för att kunna vara framgångsrik.

Han blev en tillgång för CIA som växte och blev för stor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in