Citat:
Ursprungligen postat av
Do1ores
Epstein-sagan kommer sluta i många tårar. Efter utredningarna ändras nog stämningen gentemot eliten rejält. Framför allt i USA. Något har rivits ner och det lär ta lång tid för att läka. Jag tror faktiskt inte att det går. Sagan är helt enkelt för mörk. Tortyr, mord, våldtäkt, på barn, var ju hans favorittema. Klart folk reagerar.
Just nu skyddar Vita huset brottslingarna. Det verkar som Trumps administration tycker att det är bra för landet att grovt kriminella får fortsätta begå sådana handlingar. Varför reagerar inte fler är min fråga?
Ja, sjukt nog så skulle denna saga kunna vara en av de bästa sakerna som hänt västvärlden på senare tid.
Äntligen så lyckas folket rikta sin fokus mot elitens svek. De lurar och bedrar konstant den stora massan, och i slutet av dagen med ofattbara mängder pengar på deras konton… nä då ska dessa gamla gubbar m.fl. ha
orgier med importerade människor, som att de vore deras sexboskap. Det ultimata tecknet på att de inte ens ser oss som andra människor.
Som bonus så handlar det inte bara om ett fåtal miljardärgubbar, nej det är även svenska politiker och norskt adel med i denna totala fars. En oerhörd mängd makthavare har varit på den numera inte så hemliga sexön medan de spelat ovetande.
Vi får väl se om det mynnar ut i något, kan vara så att media försöker göra någon slags damage control nu, för att sedan försöka mörka allt om några veckor.
Hur allvarligt detta är, om man ska svara på TS fråga? Jag har inte läst exakt allt om vad alla har gjort. Jag har sett att de läckta bilderna har vissa barn med, däremot inget sexuellt med dem. Men ingen rök utan eld. Känns naturligt att de värsta övergreppen inte heller filmas. Kunde det ha varit betydligt VÄRRE? De hade kunnat harvesta stamceller från nyfödda bebisar i nån slags människofarm och sedan tillagat och ätit upp deras kadaver under någon slags satanistnazistisk ritual, sure. Men en jävla trafficking sex-ö som är anpassad för enbart eliten är väl för fan tillräckligt illa? Som hundratals makthavare åker dit för att råknulla fattiga personer och potentiellt även minderåriga, sen har INGEN av dem varnat allmänheten för det. De har alla hållit käft och knullat som djur bakom ryggen på oss. Det räcker gott och väl för mig, och det lär vara visa sig vara värre.