2026-02-06, 17:37
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Vem är Diddy?
Och vilket är Barbros yoga-lärarens sexnätverk?
Det är den diddy, läs om Diddy’s Frek Off partyn så fattar du en skandal i sig som ingen skrivit ett ord om

Läs på om yogalärarens sex sekt, samt Bronfman som finansierade den var enligt ai även med i Study/Mega group som finansierade Epstein via Wexner som ägde Victoria Secrets och modellagenturer mm.

Det kommer du aldrig läsa något om och ingen kommer att dömas. Detta är en makt demonstration, som ingen kung kan råda över.
Senast redigerad av becko 2026-02-06 kl. 17:42.
Citera
2026-02-06, 18:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
Ja, det borde ju kanske vara möjligt också fast pratar hon tyska?

Nej. Men om hon blev smisk-madame kommer kanske en del utryck till grepps.
Om inte annat får hon väl fråga Sillan.
Citera
2026-02-06, 18:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Moneyberry
Men Carl Philip får det och det går förstås även till Sofia.

Hon har ju inte yrkesarbetat en dag i sitt liv, men även om hon har haft något sporadiskt jobb innan hon träffade CP, så har hon aldrig arbetat sedan han dök upp i hennes liv.

Sofia lever på våra skattepengar, det råder inget tvivel om det.

Yes, amen!
Citera
2026-02-06, 19:19
Medlem
Tandläkarstol? För det orala? Gynstol? För resten ?
Står det i filerna om möblemanget?
Citera
2026-02-06, 19:41
Medlem
bergsturks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Tyvärr fungerar bara några av länkarna, ej heller till den bilden som du talar om (borde vara den kallad bondage).

Bergsturk levererar! Varsågod!

En bonusrumpa på Hennes Snuskiga Höghet Prinsessan Sofia af Slitz kan hittas här.
Senast redigerad av bergsturk 2026-02-06 kl. 19:44.
Citera
2026-02-06, 19:58
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergsturk
Bergsturk levererar! Varsågod!

En bonusrumpa på Hennes Snuskiga Höghet Prinsessan Sofia af Slitz kan hittas här.

Tackar
Vilket prinsessmaterial hon är... Inte konstigt att hovet ständigt försöker städa undan dessa bilder.
Om du även har nakenbilderna i din kollektion så får du gärna posta upp dem också.
Eftersom somliga här förnekar att de finns...
Citera
2026-02-06, 20:01
Medlem
bergsturks avatar
Citat:
Om du även har nakenbilderna i din kollektion så får du gärna posta upp dem också.
Eftersom somliga här förnekar att de finns...

Beklagar, men jag har nog aldrig sett några sådana... eller syftar du på de som är från det där "spegelrummet", en av dem som JagHarEnLiten använde som avatar? I så fall postade jag en av dem (i liten storlek tyvärr) igår i den här tråden tror jag.
Citera
2026-02-06, 20:06
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Beklagar, men jag har nog aldrig sett några sådana... eller syftar du på de som är från det där "spegelrummet", en av dem som JagHarEnLiten använde som avatar? I så fall postade jag en av dem (i liten storlek tyvärr) igår i den här tråden tror jag.
Ja, det är främst från spegelrummet som jag syftar på men har för mig att det även finns några andra.
Ok, har missat att du postat upp den redan, sorry.
Citera
2026-02-06, 20:09
Medlem
bergsturks avatar
Citat:
Ja, det är främst från spegelrummet som jag syftar på men har för mig att det även finns några andra.
Ok, har missat att du postat upp den redan, sorry.

https://cdn02.nyheter24.se/b9e6d3c404b004a3020000220088028e01/old/2010/6/26/sofia+hellqvist_3x2.jpg

Tror även att det kan ha förekommit några falska bilder på henne.

Bonusbild
Citera
2026-02-06, 20:18
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
https://cdn02.nyheter24.se/b9e6d3c404b004a3020000220088028e01/old/2010/6/26/sofia+hellqvist_3x2.jpg

Tror även att det kan ha förekommit några falska bilder på henne.
Ja, det kan säkert ha cirkulerat men i så fall är det mer i nutid skulle jag tro för på den tiden var det inte lika vanligt med förfalskningar. Folk hade inte tekniken tillgänglig på samma sätt osv.
Jag vet att jag i alla fall har sett fler bilder från spegelrums-photoshooten för länge sen, innan det städades lika friskt.

Citat:
Bonusbild
Helt sjukt... och tragiskt samtidigt.
Citera
2026-02-06, 20:49
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
S*fi* har aldrig varit hemma hos Epst*in

Han hade en lägenhet på Manhattan, hur vet du att hon inte besökte den när hon befann sig i New York?

Citat:
aldrig varit på hans ö.

Återigen, hur vet du det? Epst*in-filerna innehåller 6 miljoner sidor, har du läst alla?

Citat:
Aldrig mailat med honom.

Hur tackade hon nej till att besöka hans privata ö?

Citat:
De var ytligt bekanta 2005 som träffades fåtal gånger I offentliga miljöer.

Vad menas med ytligt bekanta?

Epst*in bjöd ju in henne som sin privata gäst på en filmvisning 2012, det låter inte som en ytlig bekant?

Citat:
S*fi* känner däremot B*rbro. Och B*rbro kände Epst*in. Det är därav S*fi* träffade Epst*in ett fåtal gånger I offentliga miljöer år 2005.

M*tte-Marit är betydligt mer insyltad, ja. Med personlig kontakt med Epst*in. Men tråden handlar inte om henne. Hon har en egen tråd.

MM kände inte B*rbro men det gjorde S*fi* och B*rbro hade i sin tur kontakt med sin bekant Epst*in mellan 2005-2017 cirka. MM hade däremot kontakt med Epstein 2011-2014, du ser kanske en viss skillnad här räknat i tidsrymd?

Vet du förresten om S*fi* har kontakt med B*rbro nuförtiden?

Man kan dessutom bara spekulera i varför inte MM (hon var prinsessa då till skillnad från S*fi*) blev inbjuden som hans privata gäst 2012? Istället var det S*fi* som blev inbjuden. Du har vid upprepade tillfällen påpekat att Epst*in ville umgås med kungligheter.

Har du några tankar kring detta?
Citera
2026-02-06, 21:01
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Collectcall
Tandläkarstol? För det orala? Gynstol? För resten ?
Står det i filerna om möblemanget?
Bilder på tandläkarstol, knark-meny, masker, finns bland dom som publicerades.

Hälften har inte publicerats, man har bara sagt att bilderna som censureras (fler än tre miljoner) är på barn och våld, den halvan som är straffbar och ännu mer gränslös, och lockande för vissa. Fler än tre miljoner helt gränslösa bilder samt mitt emellan med BDSM och sådant.

Kungen kommer antagligen stötta Sofia på TV, om dom har samma mediebyrå. Haakon "Stöttar Marius" gränslösa liv med våldtäkter, filmning, hot och misshandel, han uttalar sitt stöd för bonusprins Marius Borg Høiby.
https://tv.aftonbladet.se/video/395780/kronprins-haakon-stottar-marius

Mettes flirtiga relation med peddo-Epstein, med tandläkarstol, knark-meny, masker. En gång knarkare alltid knarkare?
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/zOrelr/epsteinfilerna-avslojar-varldseliten

Som sagt enligt vissa rykten är målet med publiceringen av avskaffa dom sista monarkierna inom några år. Redan uppgjort och tydligen samma lag på båda sidor som är omöjligt att stoppa. Kommer nog tre miljoner helt gränslösa bilder och videos på barn, prinsessor, sex och våld om inte första dumpen räcker.
Senast redigerad av becko 2026-02-06 kl. 21:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in