2026-02-06, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Vad tror vi? Är Hanna sjuk?
Det är hon väl alltid, haha.
Citera
2026-02-06, 11:46
Medlem
Bobhallonsafts avatar
[quote=Backflashlash|94232211]
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft

De är väl kvar så länge inte Instagram gör någon rensning som jag har för mig att de kan göra. Men de som försvinner nu är väl hennes riktiga följare
Aha, där ser man 🫣😂
Citera
2026-02-06, 11:48
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Fasiken, funkar dåligt idag att citera 😂😂😂

Jaaa, HT är nog sjuk idag. Men uppdateringen är ju normal enligt tidigare standard även när hon är frisk.
Citera
2026-02-06, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Fasiken, funkar dåligt idag att citera 😂😂😂

Jaaa, HT är nog sjuk idag. Men uppdateringen är ju normal enligt tidigare standard även när hon är frisk.
Hon är ju ständigt online kan man se.
Citera
2026-02-06, 13:23
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Hon är ju ständigt online kan man se.
Yes, som vanligt då men ingen uppdatering.
Citera
2026-02-06, 13:41
Medlem
Under 18 h har hon levererat en länk till reklam för matsmart på 15 % rabatt 😅
Citera
2026-02-06, 13:59
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Under 18 h har hon levererat en länk till reklam för matsmart på 15 % rabatt 😅
Men hon kastar ju varorna lite spännande, det har nog tagit tid att först komma på och sen filma 😂
Citera
2026-02-06, 14:21
Avslutad
Hon och hennes jävla rabattkoder till Matsmart för burkmat orkar inte. varje gång ett företag gör reklam med henne bojkottar jag dem från och med nu. Jag spyr varje gång jag ser Matsmart, Rusta och HelloFresh.
Citera
2026-02-06, 14:23
Avslutad
Hon och hennes jävla rabattkoder till Matsmart för burkmat orkar inte. varje gång ett företag gör reklam med henne bojkottar jag dem från och med nu. Jag spyr varje gång jag ser Matsmart, Rusta och HelloFresh.

https://imgur.com/a/VMFmSwF

Det är inget speciellt med din rabattkod. En googling bort och jag får samma rabatt själv.
Citera
2026-02-06, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knappast.......
Tänkte på det här med influenser-yrket och att t.ex. ha barnen heltid på förskola
Det har ju världens tjafs i alla år huruvida föräldrar bara ska få gå och handla medan barnen är på förskola. Eller om någon har gått och tränat. Men vid arbete som influenser kan det ju inte finnas några sätt alls för FK att kontrollera detta? Har de nån som helst koll?

Säg att influensern sällan lägger upp nåt eller visar sig på sociala medier. Å andra sidan kan man ju hänvisa till att man jobbar med samarbeten m.m. om nu FK bryr sig. Mer en moralisk fråga kanske. Nu för tiden är ju inte förskolan barnpassning som förr, utan en skolform. Så det kanske kvittar.

Har en släkting som är förskollärare, och det finns gott om föräldrar som har barnen på förskolan så mycket det bara går. I Hs fall är det ju dock tvärtom🙃

Exakt vad jag länge tänkt och funderat på. Ve den förälder som handlar lite snabbt innan hämtning men att flunsor kan sitta och lattja med diverse skit dagarna i ända är det ingen som säger nåt om. Eller sätter riktlinjer för
Citera
2026-02-06, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hajmedii
Djungelgympan idag trooo 🙊

Nej vad synd att Lars är sjuk..
Citera
2026-02-06, 14:40
Medlem
Gotyourbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Exakt vad jag länge tänkt och funderat på. Ve den förälder som handlar lite snabbt innan hämtning men att flunsor kan sitta och lattja med diverse skit dagarna i ända är det ingen som säger nåt om. Eller sätter riktlinjer för
Jag blev ju blockad när jag ifrågasatte Hannas Willys-handling när L var på föris. ”Jag jobbar hemifrån” och ”jag handlade också till ett samarbete” var hennes ursäkter. Det borde verkligen finnas riktlinjer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in