2026-02-05, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymsaklart12
Har så många frågor.

Varför går hon aldrig hemifrån mer än till bilen för att åka till rusta bla.
Varför låter hon inte barnet gå på förskolan? Vill hon inte att hon ska få lite vänner, till skillnad från henne själv?
Varför söker hon inte hjälp för sitt mående som så uppenbart är på botten?
Hur har det gått med alla lösa trådar hon slängt ut, tex träning med pt eller bara träning för den delen.. alla rum vi skulle få se… tandläkartiden?! Hon hade ju äntligen träffat en tandläkare som inte dömande och det fanns EN PLAN. mycket sånt med planer hit och dit, men sen är det som att ångesten blir för stark och hon bokar säkert av pga orkar inte fullfölja. Får panik på denna människa men mest synd tycker jag om L och K för att vara ärlig.

Hahaha ja ”träning med PT” och ”tar mig till gymmet när jag kan”. Sen har vi fått se henne vara där EN gång, och springa lite på löpbandet? (som hon dessutom redan har ett hemma som hon använt max.. 3 ggr? Kan inte tänka mig att hon tränat någon gång utan att göra content av det med tanke på hur mycket träningsvärk hon fick av den lilla stunden på löpbandet)
Citera
2026-02-05, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hajmedii
Omenens har du inget kul att berätta om bajsätaren-kevin? 🙊

Men hallå varför kallar du honom så. Han verkar jättesnäll, nästan för snäll. Han jobbar på och tar hand om sina två barn så ge honom lite cred.
Citera
2026-02-05, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Men hallå varför kallar du honom så. Han verkar jättesnäll, nästan för snäll. Han jobbar på och tar hand om sina två barn så ge honom lite cred.

De är de jag menar, Hanna ger han mest skit. Hans önskan var ju att hon skulle sluta med influencer-livet..
jag håller med! Han är för snäll och han verkar ta allt hon säger! Tyvärr…
Citera
2026-02-05, 23:26
Avslutad
Citat:
Omenens har du inget kul att berätta om bajsätaren-kevin? 🙊
Nej tyvärr hahsh han är ju inte härifrån, inte alls ofta jag ser honom heller, sagt hej nån gång när de höll hus i förra lägenheten och jag hälsat på en vän. Verkar faktiskt ganska schysst men lite tillbakadragen, vetefasen va han gör med henne dock. Får känslan av att hon håller honom tillbaka, låst in honom i sin lilla bubbla. Men varför kallas han för bajsätaren? Hänger inte med 😂
Citera
2026-02-05, 23:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lessismore12
Och så pinsamt när hon först lägger upp en bild på medicinpackningen och bara några sekunder senare postar samma bild med någon kommentar om att den är längre än hennes framtid. Hon försöker vara rolig, men blir alltid weird istället.

Citat:
De är de jag menar, Hanna ger han mest skit. Hans önskan var ju att hon skulle sluta med influencer-livet..
jag håller med! Han är för snäll och han verkar ta allt hon säger! Tyvärr…

När önskade han att hon ska sluta som *influenser*
Citera
2026-02-06, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hildur1980
https://ibb.co/PsxBcxC6
Vet ej om detta är något relevant angående frökens GROVA förlossningsskada

Hahaha hon vill liksom vara som alla andra samtidigt hela tiden. Ibland passar det att med ”kroppen är fantastisk” och ibland är det ”grov förlossningsskada” och ”bedövningssalva varje dag”. Så tydligt att hon bara härmar andra influencers med mycket som hon skriver. Men det går ju inte ihop när hon ska va som ALLA andra.
Citera
2026-02-06, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
Hahaha hon vill liksom vara som alla andra samtidigt hela tiden. Ibland passar det att med ”kroppen är fantastisk” och ibland är det ”grov förlossningsskada” och ”bedövningssalva varje dag”. Så tydligt att hon bara härmar andra influencers med mycket som hon skriver. Men det går ju inte ihop när hon ska va som ALLA andra.

Och vadå alla säger att när bebisen är ute så är smärtan som bortblåst? Ja; smärtan från själva FÖRLOSSNINGEN? Men det är väl extremt vanligt att ha ont och komplikationer efter förlossningen. Vad menar hon ens. Hon är så BLÅST.

Pratar alltså om den gamla bilden ni länkade till.
Citera
2026-02-06, 10:46
Medlem
Sjunkit till 67,1
Citera
2026-02-06, 11:14
Medlem
Bobhallonsafts avatar
[quote=lostsoulforever|94231729]
Sjunkit till 67,1
Hur länge har man köpta följare vid varje köp?
Citera
2026-02-06, 11:26
Avslutad
Någon som vet vilket hennes högsta följarantal varit? 🤔
Citera
2026-02-06, 11:37
Medlem
[quote=Bobhallonsaft|94232002]
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Sjunkit till 67,1
Hur länge har man köpta följare vid varje köp?

De är väl kvar så länge inte Instagram gör någon rensning som jag har för mig att de kan göra. Men de som försvinner nu är väl hennes riktiga följare
Citera
2026-02-06, 11:37
Medlem
Vad tror vi? Är Hanna sjuk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här