2026-02-06, 13:22
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaKaptenen
Japp. Jag la till den nu.
Blir sjukt dyrt i alla fall detta. Hoppas på fler domar framöver
Undra när någon ska rätta sekten som sitter och näthatar på fejjan och tror det bara är 43k som dom ska swisha fram och inte över halvmillen.
Citera
2026-02-06, 13:23
Medlem
Grontarskonts avatar
Finns väl ingen jävel som försvarar en pedofil men nån jävla ordning får det ändå vara!

Dumpen förstör ju även för polisen i en förundersökning, så stor risk att de inte döms alls!

Påverkar ju även ev. familj runt om den "uthängda" pedofilen!
Citera
2026-02-06, 13:26
Medlem
Bara en tidsfråga innan det kommer att starta en insamling på dumpen facebook. Glöm inte att dom lojala följarna drog in nästan en miljon till Saras cancervård. Insamlingen kommer att gå till på samma sätt nu. Det är jag ganska övertygad om. Vad tror ni andra? Har jag rätt eller fel.
Citera
2026-02-06, 13:27
Medlem
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Undra när någon ska rätta sekten som sitter och näthatar på fejjan och tror det bara är 43k som dom ska swisha fram och inte över halvmillen.
Många av deras följare är efterblivna så är det. Nu får man ett bevis också
Citera
2026-02-06, 13:28
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Bara en tidsfråga innan det kommer att starta en insamling på dumpen facebook. Glöm inte att dom lojala följarna drog in nästan en miljon till Saras cancervård. Insamlingen kommer att gå till på samma sätt nu. Det är jag ganska övertygad om. Vad tror ni andra? Har jag rätt eller fel.
Samtidigt som det klagas över att mjölken är dyr, allt är för dyrt. Men skramla ihop runt 1,4 miljoner till henne går bra. (Cancer: 800k, Detta: 560k)
Citera
2026-02-06, 13:30
Medlem
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Jag hoppas folk tar sig i kragen men inget förvånar en längre. Sara blev ju skuldfri en gång som den tiggare hon är.

Kommer säkert gå bra nu också att låta sina följare betala kalaset. Hon skäms inte Sara
Citera
Medlem
Abdi-Lena-Alkissons avatar
Citat:

Det är skillnad på att betala för en cancerbehandling, och att betala för någons brottslighet. I allafall om du frågar mig. Men jag hänger inte på Dumpen.
Citera
Medlem
Citat:
Samtidigt som det klagas över att mjölken är dyr, allt är för dyrt. Men skramla ihop runt 1,4 miljoner till henne går bra. (Cancer: 800k, Detta: 560k)
Jag kan bara hålla med dig.
Citera
2026-02-06, 13:31
Medlem
Abdi-Lena-Alkissons avatar
Citat:

De som sympatiserar med Dumpen dricker nog annat än mjölk
Citera
2026-02-06, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaKaptenen
Ganska skönt att läsa
14000 kr dagsböter
43000 kr skadestånd
160000kr advokatkostnad
345000kr advokatkostnad

Tar nog en stund att samla in detta på swish
Varför ska hon bry sig om att betala?

Hon har redan miljonskulder.
Citera
2026-02-06, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abdi-Lena-Alkisson
Det är skillnad på att betala för en cancerbehandling, och att betala för någons brottslighet. I allafall om du frågar mig. Men jag hänger inte på Dumpen.
Om du hängde där så skulle du bli förvånad över den oerhörda lojalitet som dom har. Nej jag hänger inte heller där, jag gjorde det i början men minsta åsikt som inte var okej så blev man lynchad i kommentarerna. Sektbeteende.
Citera
2026-02-06, 13:34
Medlem
Citat:
Kanske, sannolikt inte.

Skrivs lagen om så gäller den från det datumet, den gäller inte retroaktivt.

En vuxen man träffar ett barn.
Hur menar du att han INTE skulle ha våldtagit barnet?
För han hade ju även möjligheten att helt enkelt stanna hemma istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in