2026-02-06, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstrong
Få verkar tänka tanken att det även finns kvinnor som är sugna på lammkött. Jag tror inte att Epsteins och Mettes främsta intresse låg hos varandra utan i gemensamma preferenser. Vi får se vad som kommer fram från garderoben så småningom.

jasså, så du tror att mette marit ville komma åt småpojkar?
Citera
2026-02-06, 12:45
Medlem
Finns det några nakenbilder på henne?
Citera
2026-02-06, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Ja, det var olämpligt och korkat. Man kan inte begära att en ung tjej ska gå ut och direkt ta avstånd från sin mor och bror, men hon kunde väl bara ha hållit tyst? Nu blev det ju som att hon STÖDER våldtäktsmän och pedofiler...

Nej, hon skulle inte ha uttalat sig offentligt. Hon styrdes väl av känslor. I och med detta verkar det som om hon är oförmögen att fatta vidden av sin familjs eskapader. Men å andra sidan är de hoplagda kanske så pass stora att ingen kan gissa omfattningen.
Citera
2026-02-06, 12:59
Medlem
Rimners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Nej, hon skulle inte ha uttalat sig offentligt. Hon styrdes väl av känslor. I och med detta verkar det som om hon är oförmögen att fatta vidden av sin familjs eskapader. Men å andra sidan är de hoplagda kanske så pass stora att ingen kan gissa omfattningen.

Fast nu var det ju inte offentligt utan på sitt privata låsta konto i sociala medier.

Hon är nog väldigt ovan vid negativ uppmärksamhet och ingen vana av att behöva bolla med hovets pressavdelning då norsk media är väldigt snälla i sin rapportering jämfört med exempelvis den brittiska.

Tänker att hon bara är ung & dum i en stressad situation.
Citera
2026-02-06, 13:09
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Comitium
Mette-Marit var en ökänd knarkande partytjej i Oslos nattliv när hon träffade kronprins Haakon på en ravefest. Hennes pappa gifte sin med en strippa. Mette-Marit fick barn (Marius) med finansanalytikern Morten Borg som satt inne för knark och rattfylla. Marius står f.n. inför rätta för mer än 30 olika brott, bl.a. fyra våldtäkter, knark och div. våldsbrott. Mett-Marits syster Märtha Louise är gift med en neger och shaman efter ett tidigare äktenskap med problematikern Ari Behn som tog liver av sig.

Mette-Marit och Märtha-Louise är inte systrar.
Märtha-Louise är syster till Kronprins Haakon, vilket gör Mette-Marit och Märta-Louise till svägerskor.
Citera
2026-02-06, 13:13
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MercedesDeAcosta
Hovet i Luxemburg har ännu inte kommenterat Mette Marits recension av arvprinsen Guillaumes bröllop. Men hur reagerar de övriga monarkierna? Blir Mette Marit med make inbjudna till kommande kungliga evenemang eller blir de isolerade i sin bubbla i Oslo?

..o vilka tänker de europeiska kungahusen skicka som representanter tiil Oslo.., när det vankas diverse jubileum...?

Kan ju tänkas att det blir ngn avdankad kusin eller släktens svarta får...
Citera
2026-02-06, 13:20
Medlem
Läste i någon norsk tidning att hon lämnade familjesemestern i Karibien för att åka till hans villa i Florida. Tror ni det finns bilder online från den semestern online? Minns inte vilken månad det skulle utspelat sig.
Citera
2026-02-06, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Jag tror inte de bryr sig så mycket faktiskt, en del av dem kanske gjort liknande grejer. Och det där om att skriva att ett bröllop är tråkigt tror jag att de flesta kungahus skriver under på. Bara att ingen säger det högt, och det gjorde ju inte hon heller. Tänk er själva, det är inte direkt avslappnad stämning och man känner på riktigt ingen där så det är ju inte som vanliga bröllop. Mest ett jippo där media ska få fota och man ska vara snygg och le på alla bilder. Säkert jävligt utdraget också och så ska man konversera om okontroversiella saker i timmar med andra kungligheter. Nej usch!

Så trista tror jag inte att dessa bröllop är. Kungahusen är nog vana vid bra mycket värre tillställningar. Dessutom brukar det finnas med både vänner och släkt som förbinder kungahusen. Haakon och Märta-Louise är släkt med Victoria genom Haakons farmor Märta som var svensk prinsessa. M-M, Haakon, Victoria och Daniel sägs vara nära vänner. Även danska kung Frederick och hans bror är släkt med Haakon och även sysslingar med Victoria, Madeleine och Carl-Philip. Alla dessa verkar ha en bra relation. Denna generation med unga kungliga verkar ha utmärkt trevligt vid sådana här tillfällen. Fördelen är ju också att de själva inte står i centrum då det är brudparets stora dag.

Men relationen med de andra kungliga blir väl litet stel just nu med tanke på nuläget med M-M och Marius, samt Sofia. Blir nog svårt att bryta isen.

Däremot var bröllopet i Luxemburg väl en glasklar chans för M-M att få kontakta sin vän för uppmärksamhet och empatisökning.
Senast redigerad av Detdundrar 2026-02-06 kl. 13:35.
Citera
2026-02-06, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
..o vilka tänker de europeiska kungahusen skicka som representanter tiil Oslo.., när det vankas diverse jubileum...?

Kan ju tänkas att det blir ngn avdankad kusin eller släktens svarta får...

Prins Andrew kan nog tänka sig att komma.
Citera
2026-02-06, 13:31
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
En framtida drottnings beteende är inte en privatsak. Oavsett om hon rett ut det med sin man eller ej. Och det faktum att hon utan problem hänger med sexbrottslingar och presenterar sina barn för dem och (sannolikt) har uppfostrat ännu en sexbrottslingar är djupt problematiskt. Norge kommer, OM hon blir drottning har en drottning som inte kan visa sig i offentligheten. För det enda man ser om hon visar sig är en kvinna som försvarar och hänger med sexbrottslingar. Ingen vill ha med en sån person att göra. Vad händer om någon häcklar henne? ”Jag blev våldtagen Mm. Varför hänger du med våldtäktsmän?” Inget svar.

Tror du att norrmännen vill ha en sån drottning? Att det är den bilden ett kungahus ska projicera?

Vidare så ses Haakon varje gång han visar sig med henne som en hanrej. En cuck. Oavsett om det är utrett dem emellan så är det så många kommer att se på honom. Inte heller en trygg hand att leda Norge. En bedragen mes som lyder sin snedknullande sexbrottslingsälskande WT-brud. Ingen bra look.

Deras mediastrateger borde a) blocka sociala för IA och Sverre. Inte uttala sig mer. b)se till att ingen av kungafamiljen öppet visar stöd för Marius. Möjligen kan MM besöka honom i häktet. Där är hon ursäktad som mor. Att hela familjen, inklusive Haakon besöker honom dagen innan rättegången är hjärndött c) Haakon bör separera från MM. Naturligtvis sagt i ett värdigt och kort uttalande från dem båda d) slottet bör spinna skilsmässan som ”även om han älskar henne så funkar hon vare sig som drottning eller maka. Men de kommer att fortsätta att vara vänner och stötta sina barn.” Samt naturligtvis också ”även om han älskar henne gör han detta för Norge. Han är en sån plikttrogen och greit gutt. Vilken konung han kommer bli”.

Då har man lagt problemet i MMs knä. Hon får pengar och en våning på Mallis eller något. Så kan folk glömma IAs utbrott och monarkin har en chans att räddas.

Kloka ord och klok strategi men om vi backar några år så valde faktiskt kronprinsen sin wt-brud framför kronan, innan han friade.
Han sa så här ungefär: ”om jag inte får gifta mig med MM så avsäger jag mig min kronprinstitel”, varpå Kungen och Dronningen kände sig nödgade att ge sitt bifall, för att ge kronan till änglapraterskan Märta-Louise var inte aktuellt.

Jag tror att kronprinsen älskar sin fru djupt och frågan är om kärleken håller med tanke på allt som händer men om äktenskapet klarar detta så tror jag Kronprinsen väljer fru och familj före tronen, det har han gjort förr…
Citera
2026-02-06, 13:42
Medlem
DayNites avatar
När du har en dålig dag, tänk på hur jobbigt det måste vara för Cuck Haakon som sitter i Cuckstolen med en WT tant som springer efter peddon + en bonuspajas som pundar, våldtar samt aldrig jobbat i hela sitt liv.
Senast redigerad av DayNite 2026-02-06 kl. 13:45.
Citera
2026-02-06, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Prins Andrew kan nog tänka sig att komma.

Så passande. Då kan väl M-M och Sofia få mingla med en gammal kompis och utbyta kära minnen.
Undrar hur det blir nu när vår kung fyller 80 år i vår. Då bjuder han väl släkten och då även de nordiska kunghusen (som vanligt)? Ska bli intressant att följa. M-M är ju dessvärre sjuklig så hon kanske inte kan närvara pga det. Stackars Haakon i sådana fall. Ska han representera Norge ensam då Harald är så gammal? Kanske Sonja hänger på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in