2026-02-05, 22:02
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Anjo slaktar Linnea! Eller hon slaktade sig själv givetvis. Men fan vad härligt att hennes psykopat sidor återigen får ljus, hon är en farlig människa!
Voff voff kappvändaren Jacke voff

Dom ALLA slaktar Linnea OCH hon slaktar sig själv. Anjo slaktar inte så mycket. Inte som dom andra.
Detta gjorde Anjo sååå mycket bättre än Jacke. Jag gav Jackes video en chans men gav upp efter
några minuter hans scrollande var bara störande.
Är det ngn som släpper BANGERS så ÄR det Anjo Sedan behöver man ju inte gilla honom men bra
videos det gör han 👍
Så vill man se Chatten i sin helhet så... är det Anjos video man ska se. Eller bara lyssna går det med.
Citera
2026-02-05, 22:10
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Dom ALLA slaktar Linnea OCH hon slaktar sig själv. Anjo slaktar inte så mycket. Inte som dom andra.
Detta gjorde Anjo sååå mycket bättre än Jacke. Jag gav Jackes video en chans men gav upp efter
några minuter hans scrollande var bara störande.
Är det ngn som släpper BANGERS så ÄR det Anjo Sedan behöver man ju inte gilla honom men bra
videos det gör han 👍
Så vill man se Chatten i sin helhet så... är det Anjos video man ska se. Eller bara lyssna går det med.

Ja du har så rätt! Här framgår rätt tydligt vilka som går all in för att försöka hjälpa den otacksamma C och vad L är för människa. Imorrn del 2. Spännande!
Citera
2026-02-05, 22:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Ja du har så rätt! Här framgår rätt tydligt vilka som går all in för att försöka hjälpa den otacksamma C och vad L är för människa. Imorrn del 2. Spännande!

Redan sett del 2, ännu bättre! Fy fan vad de är bortgjorda. Och tydligen kommer det komma en massa skit som de 2024 valde att aldrig ta med i någon video. Bra jobbat Jacke, att du såg till att detta kommer ut.
Tycker det är tur för Chrippa att han inte behöver beskåda detta.
Och man börjar ju faktiskt tycka synd om honom, igen.

Hoppas BGB kollar också, han borde verkligen skämmas, sicket skitjobb han gjort med dokumentären.

(Anjo säger i slutet på del 2 att man kan se del 3 också redan för medlemmar, men inte ute än...)
Citera
2026-02-05, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24

Imorgon kommer de fortsätta slänga skit på allt och alla som inte passar deras 2 älsklingar med
Citera
2026-02-05, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valentin90
Ska tillstå ett fel jag i den här konversationen. Jockes mamma lever inte längre under skyddad identitet. Den ska ha hävts nu. Den detaljen vart fel från mig.

Varför skulle hon haft skyddad identitet?
Citera
2026-02-05, 22:51
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Redan sett del 2, ännu bättre! Fy fan vad de är bortgjorda. Och tydligen kommer det komma en massa skit som de 2024 valde att aldrig ta med i någon video. Bra jobbat Jacke, att du såg till att detta kommer ut.
Tycker det är tur för Chrippa att han inte behöver beskåda detta.
Och man börjar ju faktiskt tycka synd om honom, igen.

Hoppas BGB kollar också, han borde verkligen skämmas, sicket skitjobb han gjort med dokumentären.

(Anjo säger i slutet på del 2 att man kan se del 3 också redan för medlemmar, men inte ute än...)

Spännande 😂 Nej jag tror inte att det är till någons fördel faktiskt, men här får man ju se sanningen iallafall, inget ihopklistrat skit.
Näe, vet du vad, haha! Jag vet faktiskt inte vad som ska till innan jag skulle tycka synd om honom..
Du menar den där dokumentären som föll platt i mattan?
Citera
Medlem
Anjo dra verkligen chatten uppifrån och ner. Har svårt att tänka mig att Jacke visade att han är den som skriver värre än de andra om lilla frun, många gånger och den försvarar han med näbbar och klor nu.

Och något telefonnummer som slutar på 35, syns inte till heller.
Citera
Medlem
De visades upp i chatten när Gustav var i lägenheten några telefoner. En är väl en ljusblå iphone mini? Alltså fullt möjligt att julia raderade youtube kanalen, skyllde på linnea för att skapa bråk mellan dom och sen fick jocke tag i den blå telefonen och gav aldrig tillbaka den för att chrippa skulle tro att de var linnea som stulit den....
Citera
2026-02-05, 22:56
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxitaxiiii
Imorgon kommer de fortsätta slänga skit på allt och alla som inte passar deras 2 älsklingar med

Ska bli spännande att få höra resten!
Citera
2026-02-05, 23:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Anjo dra verkligen chatten uppifrån och ner. Har svårt att tänka mig att Jacke visade att han är den som skriver värre än de andra om lilla frun, många gånger och den försvarar han med näbbar och klor nu.

Och något telefonnummer som slutar på 35, syns inte till heller.

Jo vid ett tillfälle så visas ett nummer som slutar på 35, de säger t o m i chatten att det är Julias.
Men har ingenting att göra med vem som hade verifiering till Youtubekanalen, det numret slutar på 41.

BGB visar i dokumentären att Jocke skriver Kör vid nåt tillfälle.
Väljer dock att inte ta med när Jacke skriver värre saker och Gustav likaså.
Fast det var väl Jacke som klippte o klistrade o lämnade ut det han ville till BGB.
Ungefär som när han igår skulle scrolla runt lite o visa det han kände för.
Citera
2026-02-05, 23:08
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Räcker väl med att kolla Anjos del 1 av Chatten ikväll, så kan man se vem som gjort vad.
Det går bra nu för Temu....

Ska kolla imorgon till morgonkaffet. Känns som det kan bli mycket spännande

Känns som krigarna blev väldigt tysta plötsligt, vad hände där?
Citera
2026-02-05, 23:14
Medlem
Citat:
Jo vid ett tillfälle så visas ett nummer som slutar på 35, de säger t o m i chatten att det är Julias.
Men har ingenting att göra med vem som hade verifiering till Youtubekanalen, det numret slutar på 41.

BGB visar i dokumentären att Jocke skriver Kör vid nåt tillfälle.
Väljer dock att inte ta med när Jacke skriver värre saker och Gustav likaså.
Fast det var väl Jacke som klippte o klistrade o lämnade ut det han ville till BGB.
Ungefär som när han igår skulle scrolla runt lite o visa det han kände för.

Ah, det missade jag eller så har jag inte kommit dit än.
Nä, precis, var där jag såg 41.

BGB borde känna sig ganska påkommen nu, synd att inte många av de som kollade på dokumentären, kommer se när Anjo visar sanningen.

Orkar inte med Jacke, så har inte sett hans, men kan tänka mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in