2026-02-05, 20:15
Medlem
vichy6s avatar
Tyvärr!

Julia visar en än gång hur olämplig hon är som mamma.

Ser hon inte att hon framöver troligen blir av med vårdnaden?

Varför står Anjo bakom splittring av familjer?
Citera
2026-02-05, 20:16
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Låter exakt som Linnea då.
Men vad kan man förvänta sig när hon är gift med Chrippa.

(Pundarbror är ett ord.)

Anjo kör premiär på chatten nu. Hela chatten, utan Axels gafflande och Jackes stammande.
Det blir kul.

https://www.youtube.com/watch?v=Q9vP9dBGTIM
Vill du prata om Chrippa så finns det en tråd, denna handlar om Anjo och hans anhängare av low life
Citera
2026-02-05, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Kolla min edit.

Vilken edit? Vad menar du nu...?
Den om att man får behålla tjänstepension om man bor utomlands? Hittar ingen annan edit.

Det är väl inget svar på min fråga.
Du skrev att de kanske begår bidragsbrott.
Då undrade jag, vilka bidrag syftar du på?
Eller är du så korkad så du tror att pension är ett bidrag?
Citera
2026-02-05, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Vill du prata om Chrippa så finns det en tråd, denna handlar om Anjo och hans anhängare av low life

Verkar inte bekymra nån av er längre.
Men Anjo har just nu en premiär på Youtubevideo om Chrippa och Linnea så.......
Citera
2026-02-05, 20:20
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AsAc
Tror fan ändå det har varit värt det för ANJO. Utan Jockibois draman, senast med Joz och Chrippa, hade han inte haft i närheten av dom prenumeranter och visningstimmar som han har idag. Dom lever på varann där Jockiboi har en idiot som sprider hot och förnedring till meningsmotståndare, medan fläskfursten och rasistknulldockan kan leka influencers och käka på McDonalds varje dag.

Det är tveksamt om Jockiboi kommer vända ANJO ryggen faktiskt, när det inte hände efter Hatet så är frågan vad som skulle kunna få honom att göra det. Jag tror dessutom att ANJO kan sänka hela Jockibois karriär om han vill och den risken kan inte bajsrunkarn ta. Betänk hur många smyginspelningar fläskfursten måste ha på Jockiboi.

Jag har svårt att se att Jockiboi skulle göra sig av med sin grisfeta hund. Inte pga vänskap, utan av självbevarelsedrift.

Fetröven sitter på alldeles för mycket info och alldeles för många samtal som kan vändas till vapen om relationen spricker. Vi har ju sett det förut, hur snabbt asen är beredda att hugga varandra i ryggen så fort narrativet kräver det.

Den som däremot borde vara nervös är Baronen. Jag skulle bli förvånad om inte Jockiboi och Badbollen redan planerat när den perversa byfånen kastas under bussen för att rädda deras egna skinn.
Citera
2026-02-05, 20:33
Avstängd
Citat:
Vilken edit? Vad menar du nu...?
Den om att man får behålla tjänstepension om man bor utomlands? Hittar ingen annan edit.

Det är väl inget svar på min fråga.
Du skrev att de kanske begår bidragsbrott.
Då undrade jag, vilka bidrag syftar du på?
Eller är du så korkad så du tror att pension är ett bidrag?

Garantipension är en slags bidrag.

Vem i härvan menar du är sjukskriven men arbetsför?
Senast redigerad av AbsAbs 2026-02-05 kl. 20:45.
Citera
2026-02-05, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Garantipension är en slags bidrag.

Vem i härvan menar du är sjukskriven men arbetsför?

Det får stå för dig att du tror att jag syftade på specifika personer.
Berättade bara att jag tycker det är värre, är man arbetsför ska man jobba. Inte låtsas som att man inte kan jobba och istället stjäla skattepengar.
Tycker inte du det?

Men diskussionen börjar spåra känner jag, när du började spekulera i Lisens föräldrars eventuella bidragsbrott.
Citera
2026-02-05, 21:27
Medlem
STALK3Rs avatar
Rodrigo Saldes Vargas är 49 år gammal och beter sig som en 13 årig ortenunge. Herregud vad Lisen och Pontus måste skämmas å hans vägnar.
Citera
2026-02-05, 21:27
Medlem
Lasanjos avatar
Citat:
Det får stå för dig att du tror att jag syftade på specifika personer.
Berättade bara att jag tycker det är värre, är man arbetsför ska man jobba. Inte låtsas som att man inte kan jobba och istället stjäla skattepengar.
Tycker inte du det?

Men diskussionen börjar spåra känner jag, när du började spekulera i Lisens föräldrars eventuella bidragsbrott.

Men, är inte överskottshud-lisen arbetsför? Varför låter hon oss, betala hennes skatteskuld?
Citera
2026-02-05, 21:33
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimfokus
Nebern är annars definitionen på att starta skit, så jag vet inte om man ska vara så entusiastisk som dig när man upprepar en svamlig nebers favoritfloskler

I normala sammanhang är såna som honom någon man pekar finger på och skrattar åt, men i den här tråden är det lite annorlunda.

Ok, vi har lite annorlunda syn på verkligheten eller åtminstone ens närmsta umgängeskrets.
Men absolut, tycker du så så får det stå för dig Lycka till.

Oavsett så har jag rätt.
Citera
2026-02-05, 21:39
Avstängd
Är det anjos nakenbilder som läcker nu 🤭?????
Citera
2026-02-05, 21:41
Medlem
Vet någon varför bög-rodde ringde utan doltnummer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in