2026-02-05, 17:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lasanjo
Men, jag som är väldigt höger. Kanbdu förklara varför han ska åka hem, och om hans mor nu är svenska.vsrflr ska han åka "hem"?

Nä, varför ska jag förklara, att om en nibber skaffar en nibberunge med en svenska, att ungen inte är svensk?
Citera
2026-02-05, 17:51
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimfokus
Jaha, och om en kines föds i Sverige kan han åka hem då? Nä du, den går vi inte på, han bör omdelbart åka hem.

Vad fan skriver du, är du efterbliven? Och vad har kineser med det groteska fläskberget Anjo att göra?
Citera
2026-02-05, 17:55
Medlem
Lasanjos avatar
Citat:
Nä, varför ska jag förklara, att om en nibber skaffar en nibberunge med en svenska, att ungen inte är svensk?
För att skall man kunna ta dina inlägg på allvar, så bör han belägg.

När jag var 15, så var min retorik likt din..Jag var rakad, bomberjacka, kängor och hela paketet. Men hade en lärare som sa åt mig, "var du rasist/nazist, men se då för fan till att kunna förklara varför"
Så antingen är du i fjunåldern, rakar dig med en handduk . Eller är du helt enkelt lågbegåvad.

Vilket av det är du?
Citera
2026-02-05, 17:59
Medlem
jesussugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Och rest utomlands precis lägligt när "hela chatten" skall komma ut
Det roliga är att dom inte kan fly sina misstag
Citera
2026-02-05, 18:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Du vet väl att Lisen från Chile har mycket kraftigare och svartare behåring på sagda kroppsdel?

Sant, tar till mig av kritiken och lovar bättring.

Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Vad fan skriver du, är du efterbliven? Och vad har kineser med det groteska fläskberget Anjo att göra?

Skriv ännu en av dina långa fantasiuppsatser istället för att försöka mopsa upp dig, tönt.
Citera
2026-02-05, 18:06
Medlem
Lasanjos avatar
Citat:
Oj, vilken otroligt lärorik historia du berättade. Visste inte att man fick lära sig sånt i särskolan, även om sär mest är autister nu för tiden.

Nä, ingen särskola här inte. Men lycka till i livet.
Citera
2026-02-05, 18:53
Avslutad
Tänker, efter att Lisens brorsa kontaktade Axel, att Anjo och Lisen kastar bort sitt någorlunda fungerande liv, i sin kamp för att försvara Jockiboi. Är det verkligen värt det? Hade det inte varit skönare att ha det som innan Jockis maniska krav
Vad har dom kvar när Jockiboi kastar dom alla under bussen? Dom sitter i en rävsax som är näst intill omöjlig att ta sig ur
Citera
2026-02-05, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentieisback
Tänker, efter att Lisens brorsa kontaktade Axel, att Anjo och Lisen kastar bort sitt någorlunda fungerande liv, i sin kamp för att försvara Jockiboi. Är det verkligen värt det? Hade det inte varit skönare att ha det som innan Jockis maniska krav
Vad har dom kvar när Jockiboi kastar dom alla under bussen? Dom sitter i en rävsax som är näst intill omöjlig att ta sig ur

Tror fan ändå det har varit värt det för ANJO. Utan Jockibois draman, senast med Joz och Chrippa, hade han inte haft i närheten av dom prenumeranter och visningstimmar som han har idag. Dom lever på varann där Jockiboi har en idiot som sprider hot och förnedring till meningsmotståndare, medan fläskfursten och rasistknulldockan kan leka influencers och käka på McDonalds varje dag.

Det är tveksamt om Jockiboi kommer vända ANJO ryggen faktiskt, när det inte hände efter Hatet så är frågan vad som skulle kunna få honom att göra det. Jag tror dessutom att ANJO kan sänka hela Jockibois karriär om han vill och den risken kan inte bajsrunkarn ta. Betänk hur många smyginspelningar fläskfursten måste ha på Jockiboi.
Citera
2026-02-05, 20:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AsAc
Tror fan ändå det har varit värt det för ANJO. Utan Jockibois draman, senast med Joz och Chrippa, hade han inte haft i närheten av dom prenumeranter och visningstimmar som han har idag. Dom lever på varann där Jockiboi har en idiot som sprider hot och förnedring till meningsmotståndare, medan fläskfursten och rasistknulldockan kan leka influencers och käka på McDonalds varje dag.

Det är tveksamt om Jockiboi kommer vända ANJO ryggen faktiskt, när det inte hände efter Hatet så är frågan vad som skulle kunna få honom att göra det. Jag tror dessutom att ANJO kan sänka hela Jockibois karriär om han vill och den risken kan inte bajsrunkarn ta. Betänk hur många smyginspelningar fläskfursten måste ha på Jockiboi.

Det är klart, om man värderar antal följare och visningstimmar före en hälsosam familjerelation så vinner Anjo årets pris. Men är det verkligen värt det?
Citera
2026-02-05, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentieisback
Det är klart, om man värderar antal följare och visningstimmar före en hälsosam familjerelation så vinner Anjo årets pris. Men är det verkligen värt det?

Pratar vi ANJO och hans knulldocka lär dom tycka att det är värt det alla dagar i veckan. Varför skulle dom annars fortsätta? ANJO sa i Hatet att han inte ångrar nånting under Chrippa-dramat så han är nog helt oförstående till varför det finns kritiska röster. Så länge dom får vara vänner med Jockiboi och slipper ta ett vanligt jobb tror jag det är drömlivet för dom.
Citera
2026-02-05, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Lisen har väl pratat med sin pundar bror och nämnt att Axel pratar om henne
Lisen är en sån där vidrig brud som sitter och kulisserna och säger saker men sen när hon blir avslöjad så börjar hon grina när folk nämner att hon är ett svin.
Vad ska man förvänta sig när hon är gift med Anjo

Låter exakt som Linnea då.
Men vad kan man förvänta sig när hon är gift med Chrippa.

(Pundarbror är ett ord.)

Anjo kör premiär på chatten nu. Hela chatten, utan Axels gafflande och Jackes stammande.
Det blir kul.

https://www.youtube.com/watch?v=Q9vP9dBGTIM
Citera
2026-02-05, 20:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Sug fetto-kuk, jävla horunge. Går inte den groteskt feta Anjo igenom chatten nu vid 20? Du ska nog vara där och lapa röv bland Anjos övriga efterblivna följare.

Haha, roligt inlägg. Skriv ett till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in