2026-02-05, 18:57
Medlem
lunarluddes avatar
Vad är felet på Pim, Vanessa och Nils? Något måste vara allvarligt fel på dessa. Dags för självinsikt för dessa tre?

Pim är en OTROLIGT falsk människa jag inte hade vilja ha i närheten av mitt liv, låtsas gråter när någon säger emot henne och går runt och snackar skit och skapar konflikter av struntsaker

Hon framställer sig själv som ett helgon som ska rädda världen framför kamerorna går någon verkligen på detta?

Vanessa tål jag inte heller, hon har storhetsvansinne, hoppas verkligen att hon åker ut men har känslan att produktionen vill ha kvar henne, tyvärr.

Nils: Röker han crack mellan tagningarna? Leker att vara en smart filosof när det egentligen är tvärt om.

Frisör-Kevin är lurig men kan bli bra TV om han fortsätter dubbelspelet

Tycker synd om Jonas, Angelica, Bosse och killen med keps som jag inte minns namnet på, som får stå ut med dessa människor.
Citera
2026-02-05, 19:04
Medlem
Citera
2026-02-05, 19:10
Medlem
lunarluddes avatar
Wincent blir sämre och sämre för varje säsong, han känns otroligt manusstyrd, visar inga känslor och med noll inlevelse. Känns mesig.

Minns en säsong jag såg för länge sedan när Gutta var mentor, han passade som fisken i vattnet i rollen,han skällde ut deltagarna om det är dåligt gjorda uppdrag och talade om vad han tyckte och tänkte.
Citera
2026-02-05, 19:13
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mallinkan
Jag håller med. Men gällande att Angelica gillar Jonas tror jag grundar sig i första veckan. Hon har ju varit på torpet ett tag och missat vilket praktarsel han egentligen är.
Intressant nog är han fortfarande sambo med sin bimbo, hon verkar i och för sig mer intresserad av operationer, fillers och botox. Tror inte hon har hjärnkapaciteten att se vilket svin hon bor ihop med.

Citat:
Ursprungligen postat av sommarblues

Citat:
Ursprungligen postat av jamenda

Jag upplever det snarare som att Nils har svårt att föra en respektfull konversation. I mina ögon har han flera gånger tryckt ner andra och bidragit till en stämning som liknar mobbning. Ibland undrar jag om vi ens ser samma säsong, för vissa verkar helt blunda för det som händer.

För mig började det här när Jonas sa något i stil med att han tyckte att vissa bidrag (bastuälskande män med skägg) var onödiga. Det uppskattades inte av Vanessa, Pim eller Nils, och sedan dess har jag uppfattat att de ofta har letat efter sätt att sätta dit honom och trycka ner honom.

Jonas har haft en grabbigare jargong med några av de andra, och det verkar också ha stört särskilt Pim och Nils. Jag tycker att man kan reagera på jargongen utan att det behöver bli personligt eller övergå i att man går på honom som person.

Det jag tycker blir fel är att Jonas får ta väldigt mycket. Även om han kan vara klumpig i hur han uttrycker sig så upplever jag inte att han menar illa, och ingen ska behöva bli behandlad på det sättet oavsett.

När det gäller Pim tycker jag också att hon ofta tar på sig "offerkoftan", och att det blir svårt att ha en rak diskussion då, särskilt när hon samtidigt vill framstå som den som alltid har rätt och står för det goda. Det är inte konstigt att det triggar när Jonas ifrågasätter henne; jag tycker själv att det finns sidor som känns mindre genuina.

Och som Ahmed sa: ibland hamnar man i en situation som man till viss del också är med och skapar själv. Det är synd att det blev som det blev, men jag tycker inte att allt kan läggas på Jonas.

Citat:
Ursprungligen postat av DrankFrebin

Ja, tyckte det var pinsamt också.
Senast redigerad av enlevandeman 2026-02-05 kl. 19:17.
Citera
2026-02-05, 19:24
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic

Han är bra konstig Kevin, han säger att han stör sig på Vanessa, men det ringer ingen klocka om att han kanske bör redovisa för tittarna vad det är han stör sig på? det får inte skapas nån sammanållning mellan han och den här tråden

Antagligen för att hon indirekt talat om för Kevin hur han ska känna angående det Jonas sa och återberättar på ett sätt som framställer Jonas i dålig dager. Kevin sa ju det själv att efter att ha pratat med Jonas så kändes det bättre och det skulle han gjort direkt istället för att lyssna på vad Vanessa och Nils sade. Vi människor gillar att överdriva, inte minst när vi snackar skit om andra tyvärr.
Citera
2026-02-05, 19:41
Medlem
Är det bara jag som retar mig på Pim’s uttal?
Visserligen en detalj-eh, men hon säger ”eh” i slutet av varje mening-eh när hon pratar-eh…
Citera
2026-02-05, 19:47
Medlem
det här måste vara farmens töntigaste deltagare genom tiderna, hur har dom castat skiten.känner fan inte igen farmen. folk bölar för lite kritik och kallar det mobbing. asch är det så att farmen gjort sitt goda. vill man verkligen se på en ultra PK version av folk nej tack. besviken....
Senast redigerad av topnotchG 2026-02-05 kl. 19:49.
Citera
2026-02-05, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av topnotchG
det här måste vara farmens töntigaste deltagare, hur har dom castat skiten.känner fan inte igen farmen. bfolk bölar för lite kritik och kallar det mobbing. asch är det så att farmen gjort sitt goa. vill man verkligen se på en ultra PK version av folk nej tack. besviken....
Jag är benägen att hålla med, och när Jonas blir påhoppad vid andre kämpe valet, och svarar så blir han typ varnad av Anna Brolin
Citera
2026-02-05, 19:50
Medlem
Bra att Nisse står upp för kvinnorna, hbtqarna och oss betamän 😊
Citera
2026-02-05, 19:51
Medlem
picapicans avatar
Herregud, vad är det för fel på Nisse?
Citera
2026-02-05, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medborgarbidrag
Bra att Nisse står upp för kvinnorna, hbtqarna och oss betamän 😊
Men lol jävla veka människor, dessa ska inte ens vara med i sådana här sammanhang..... Klarar man inte lite grabbig jargong och ska leva på en farm och samtidigt liva kränkt feminist.. Lycka till
Citera
2026-02-05, 19:58
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av topnotchG
ja exakt och det är nog anledningen varför han inte ens kämpade i tinget. Extremt besviken, funderar allvarligt på att skippa den säsong totalt. Helt värdelöst program format numera. TV4 har verkligen kört programmet i botten. Lärde dom sig inget från big brother som fick skrotas som också blev något pk jippo program .
(FB) Farmen 2026
Då har man endå följt farmen sedan 2000. Finner inga ord ......
vad sägs om att sluta spoila & leva i nuet, carpe diem! för djävulen
Senast redigerad av Crapmagic 2026-02-05 kl. 20:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in