2026-02-05, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Är det seriöst på riktigt att fettot knullar Amanda?
Är det seriöst att du kallar Knull-Erik för "fettot"?
Lägg ner, du förnedrar bara dig själv!
Citera
2026-02-05, 09:26
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Är det seriöst att du kallar Knull-Erik för "fettot"?
Lägg ner, du förnedrar bara dig själv!

Ja han är ju inte smal ialf? Hur kan jag nedvärdera mig själv? 😂
Citera
2026-02-05, 09:47
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tedrom
Antingen har Nils glömt vad uppdragen gick ut på, eller så vill klipprummet hålla tittarna i ovisshet några avsnitt innan det är dags för inspektionen av uppdragen. Förövrigt, tyskan måste väl vara en av de största kvinnliga profiler Farmen haft. Hon är mer som en karl när det kommer till att arbeta än de flesta av hennes manliga medtävlare. Ge henne priset redan nu! Nils är på den andra änden av skalan, en kvasiintellektuell opraktisk tramspelle, men ändå en profil. Resten är väl lite mer mellanmjölk. Jonas vill vara en ledare men är för lat och opraktisk för att leva upp till drömrollen som alfahanne.

Det verkar som att Nisses förklaring av uppdraget med "10 torkade abborrhuvuden" att visa Vincent är medvetet bortklippt - så att vi tittare ska tro att han missat att berätta det för deltagarna i sin helhet.

Ja både Stephani och Nisse är personligheteter och som rör om i grytan rejält på Farmen. Båda lika jobbiga fast på olika sätt.
Citera
2026-02-05, 11:26
Medlem
Crapmagics avatar
Det här är som Julkalendern fast med tatueringar, nu öppnar vi tatuerings-lucka 23 på Amanda & kreationen har vi enligt kvinnokonstens alla regler placerat vid det konservativa pubesbenet https://imgbox.com/nAVJjVEk och temat är änglar & demoner igen, och den kom till under en vit månad i Provence

Lucka 22 och vi rör oss från klimax uppåt på kroppen & vår kameraman gör sig skyldig till en långsamt skicklig kamerflygning som avtäcker 2 flygplan av typen Viggen https://imgbox.com/XayCRcgN & budskapet är naturligtvis en flygshow där planen störtdyker för att mötas på mitten i en kyss som två turturduvor men som bara passerar varandra tätt tätt

Vi ser även tatuerarens ansikte avbildats på armen, det brukar ingå i priset att konstnären sätter en liten bildlig tagg nånstans på kroppen

Citat:
Ursprungligen postat av FriTidEn
Sissela Benn?
Spott on. Och Nils tonfall har inslag av Johan Glas paradoxalt nog när han ser ut som Batra, han har alltså tjyvat svenska komikers utseenden och röster i brist på att vara komiker själv
Senast redigerad av Crapmagic 2026-02-05 kl. 11:50.
Citera
2026-02-05, 11:48
Medlem
Citera
2026-02-05, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Nu ligger jag efter som vanligt. Men hon tränar inte bara ben som kvinnor gör. Hon tränar och tävlar som styrkelyftare. Och marklyft är ett av lyften. Och det krävs rejäl greppstyrka. Om man lyfter tungt. Vilket inte hon gör. Ok ganska tungt för vara tjej och väga som henne. Och hon är bara 18år.

Och med tanke på att hon tränar på samma gym Josef Eriksson så blir det nog mycket bänkpress. Och det är inte så mycket grepp i. Josef Eriksson är en riktig bänkexpert. Världsmästare i bänkpress. Mycket duktig på lära folk bänkpressa. Antagligen en av världens bästa på lära folk bänkpressa. Han är långt ifrån lika bra på knäböj och marklyft.

Grepp är något man har eller inte har. Visst går det träna upp. Men det kan ta tid och blir riktigt stark. Grepp är ren tortyr träna om man tränar hårt. Och vissa älskar den tortyren. Andra inte.
Man blir bra på det man tränar på och hantag/vinklar blir annorlunda för mjölkkannor gentemot en skivstång.
2 separata mjölkkannor blir mer obalanserade än en skivstång så det kan ha spelat in speciellt om motståndaren tränat med mjölkkannor innan.
Citera
2026-02-05, 14:07
Medlem
Har bara sett de tre första avsnitten den här veckan, men det var skönt att se de sura minerna på PK-maffian när den utfryste Jonas helt plötsligt fick kompisar från torpet tillbaka.

Nils och Stephanie gör sig bra i TV men man skulle inte orka bo i samma hus som nån av dem.

Vanessa är den elakaste deltagaren och Pim den falskaste IMO.
Citera
2026-02-05, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Lite väl mycket gnäll på Stephanie från Niklas och Angelica. Att gå igenom arbetsuppgifterna är inget fel. Men latmaskarna vill inte jobba.
Gillar Stephanies arbetsmoral.
Man jobbar som fan tills man är klar finns det tid över efter att jobben är avklarade kan man vila eller pakta om man inte kan pakta medan man arbetar.
En del människor har ju en oförmåga att samtala samtidigt som dom jobbar fysiskt.
Tror Stephanie mår bättre nu med människor som bidrar och jobbar än med "kamrater" som måste vila om dom olyckligtvis råkat tänka på arbete.

Det var nog Niklas som var gnällkatalysator.
Nu blir jag glad av att se samhörigheten/det blommande kamratskapet mellan Stephanie och Angelica.
Och att hela gänget kan umgås och samarbeta.
Citera
2026-02-05, 14:26
Medlem
Intressant kommentar av Nisse med ”akut manlighet”, han tycker alltså manlighet är synonymt med grabbighet? Lutar nog åt en freudiansk felsägning 🤔
Citera
2026-02-05, 14:33
Medlem
[quote=amande|94218911]
Katrin Zytomierska, tänkte direkt på henne när jag hörde Angelica prata...

[quote=Regnflingan|94214276]
Citat:
Ursprungligen postat av Brottsoffer1997

Kanske, men ändå inte. Fan jag har lyssnat ihjäl mig på massa förslag nu
[/QUOTE]
Fast Katrin pratar inte sådär släpigt och långsamt
Citera
2026-02-05, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamenda

Jag håller med. Men gällande att Angelica gillar Jonas tror jag grundar sig i första veckan. Hon har ju varit på torpet ett tag och missat vilket praktarsel han egentligen är.
Intressant nog är han fortfarande sambo med sin bimbo, hon verkar i och för sig mer intresserad av operationer, fillers och botox. Tror inte hon har hjärnkapaciteten att se vilket svin hon bor ihop med.
Citera
2026-02-05, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Alternativt man ser på Nils kropppsråk att han aldrig gjort en fluga förnär, jag ser framför mig en passifist som vägrade skriva in sig....i lumpen & hamna i kurran för det, och en som nervöst undviker roadkills & veijar för älgar & kör i diket när han rattar en dumper

Pim-Pim har den bästa asiatiska röven & ansiktet jag sätt i tv på 18 år, lite synd att hon vill rädda världen på instagram-resor, låter som ett hittepå-jobb om du frågar mig, som inte ska ha skattepengar

Frisör-Bögen är väldigt lik någon, är det kanske inte George Michael?
jag tycker han är så lik Martin Stenmark !!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in