2026-02-05, 19:01
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Covid.Costner
Pratar om annat? Dessa personer är högst kopplade till Pizzagate-skandalen. Det hade du vetat om du lagt 20 minuter på att läsa om det istället för 20 sekunder googling samt Wikipedia-verifiering. Du vet alltså inte vilka dessa personer är, men avfärdar allting bergsäkert som konspirationsteori. Man gör memes om det beteende du precis uppvisat, sluta vara en tjockskallig fårskalle.

När jag ser din postcount tänker jag kvantitet före kvalitet.
Så vilken pizzeria var det nu igen?
Citera
2026-02-05, 19:03
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Jag tror inte att Trump är en äkta pedofil. Hebefil kan han säkert vara. Att han går igång på pubertala tonåringar men det är det många som gör.
Berätta...
Citera
2026-02-05, 19:03
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Sionist betyder att man tycker att judar ska ha ett hemland. Att vara sionist betyder inte att man är jude. Du kan lämna tråden och gå till biblioteket och läsa böcker istället.

Nu är Epstein utan tvekan både en jude och en judisk supremacist och alla huvudpersoner i hans lilla pervonätverk från Leon Black till Dershowitz till Les Wexner till Ghislainde Maxwell till Robert Maxwell är judar och ultrasionister hela bunten.
Citera
2026-02-05, 19:05
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Nu är Epstein utan tvekan både en jude och en judisk supremacist och alla huvudpersoner i hans lilla pervonätverk från Leon Black till Dershowitz till Les Wexner till Ghislainde Maxwell till Robert Maxwell är judar och ultrasionister hela bunten.

Men INTE israel vilket var det vi diskuterade. Det blir dessutom fånigt om du ska insinuera att världens mest kompetenta underrättelsebyrå drev en operation för att inkriminera deras egna premiärminister. Vilket många har gjort i tråden nu.
Citera
2026-02-05, 19:06
Medlem
Covid.Costners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Så vilken pizzeria var det nu igen?

Sluta slingra dig som en skallerorm. Jag vill se att du svarar på min ursprungliga fråga innan jag svarar på din. Så fungerar ett meningsutbyte mellan vuxna personer.
Citera
2026-02-05, 19:08
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Covid.Costner
Sluta slingra dig som en skallerorm. Jag vill se att du svarar på min ursprungliga fråga innan jag svarar på din. Så fungerar ett meningsutbyte mellan vuxna personer.
Så den den mest givna frågan och vilken pizzeria det var, fick inget svar.(Och vi bägge vet varför.)
Drev Hillary pizzerian?
Citera
2026-02-05, 19:28
Medlem
Covid.Costners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Så den den mest givna frågan och vilken pizzeria det var, fick inget svar.(Och vi bägge vet varför.)
Drev Hillary pizzerian?

Vad vet vi bägge varför? Konspirationen handlar om Comet Ping Pong som Alefantis (vid tiden ansedd som top 50 mäktigaste personer i Washington D.C) ägde, samt restaurangen på samma gata som hade pedofil-triangeln i sin logga som man sedermera bytte ut. Samt en shady "öde" fastighet i ett annat kvarter. Det här vet vem som helst som lagt halvhjärtad tid på att läsa om det. Eventuella kill-rooms i källare och liknande uttalar jag mig inte om, du eller jag kan omöjligen verifiera om det stämmer eller inte. Men du kan ju själv gå igenom Alefantis/Comet Ping Pongs sociala medier som arkiverades och se vad du själv tycker. Du är förhoppningsvis medveten om att denna konspiration till stor del har sitt ursprung från WikiLeaks med samma kodord Jeffrey och grabbarna använder (hoppsan, hejsan). Ställ det sedan mot vad som framkommit i dessa Epstein-filer. Eller Marc Dutroux och Belgiska kungahuset. Eller Jimmy Saville och hans roliga äventyr. Eller...

Skulle du låta Podesta-bröderna eller Alefantis och hans polare på Instagram-kontot vara barnvakt åt dig? Ja eller nej?

Vad sägs som att hålla dig till personerna jag nämner istället för att dra in Hillary eller Obama? Orm. Serpentin!

Varje fenomen har sina lager, vad sägs om att fokusera på lagret jag ursprungligen frågade om? Istället för att dra in din blue vs red sektmentalitet.
Citera
2026-02-05, 19:35
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hidjangalo
Vad är det för fel på dig? Har du lite könsdysfori månne?

Jag hänvisar till att Esptein och hans anhang är positiva till fenomenet trans.

https://x.com/i/status/2018839482045259778

Jeffrey Epstein funded research into transsexual medical experiments on children.

The #EpsteinFiles have confirmed that the medical "transitioning" of children fulfills sadistic sexual fetishes.

Something to bear in mind: the @WEF is currently one of the most powerful institutions promoting gender identity ideology today, and the global elite at Davos were requesting the sexual services of "transsexual women"

Du hänvisar till inlägg på X.
Som visar rubrik i Daily Mail.
Den är över ett år gammal och handlar om Davos, Schweiz.

Att rika män köper eskort och pippar runt är inga breaking news.

Hur kopplas texten till artikeln i Daily News till citaten och Epstein?

Det RÄCKER med både uppenbar antisemitism och konspirationer i tråden.
Förstnämnda har annat forum, sistnämnda är inte tillåtet enligt svensk lagstiftning.

Därav frågan.
Senast redigerad av develi 2026-02-05 kl. 20:00.
Citera
2026-02-05, 19:35
Medlem
Gerrard89s avatar
Citat:
Som sagt, Trump-hatet fördummar er, eller så är det för att ni är så fördummade som ni hatar Trump. Fast vad ska man egentligen förvänta sig av någon som tror att #pizzagate är en produkt av "önsketänkande".
Är väl för att du inte kan skilja på verklighet och fantasi som gör att du älskar Epsteins bästa vän.

Citat:
Vad är det för fel på dig? Har du lite könsdysfori månne?

Jag hänvisar till att Esptein och hans anhang är positiva till fenomenet trans.

https://x.com/i/status/2018839482045259778

Jeffrey Epstein funded research into transsexual medical experiments on children.

The #EpsteinFiles have confirmed that the medical "transitioning" of children fulfills sadistic sexual fetishes.

Something to bear in mind: the @WEF is currently one of the most powerful institutions promoting gender identity ideology today, and the global elite at Davos were requesting the sexual services of "transsexual women"

J.K. Rowling förekommer inte i Epsteinfilerna, ett externt PR-team bjöd in honom till en premiär, han dök upp och blev motad i dörr. Han behöll inbjudningen som återfanns vid husrannsakan, varför? Motstånd kanske påverkade honom på något sätt.. vem vet.
Okej, jag trodde vi diskuterade Epstein-filerna där ingen transperson förekommer. Borde krylla av dem där om er världsbild ens vore halvsann.

Sedan har du inte ens något bevis för vad Epstein tycker om transpersoner.
Senast redigerad av Gerrard89 2026-02-05 kl. 19:44.
Citera
2026-02-05, 19:55
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Politiker till Epstein – sa sig vilja byta t-shirt mot två flickor:

Alla eventuella spår som kan visa på brott i samband med sexförbrytaren Jeffrey Epstein i Slovakien ska utredas av polis och rättsväsende, säger Slovakiens inrikesminister. I lördags avgick landets nationella säkerhetsrådgivare och tidigare utrikesminister Miroslav Lajčák på grund av sina kopplingar till Epstein.

Enligt dokumenten ska Lajcak bland annat ha gått med på att byta en t-shirt som Epstein ville ha mot att han skulle få ta två flickor som Epstein visat på bild.

Lajčák har i slovakisk radio sagt att han visat prov på dåligt omdöme och olämplig kommunikation.

https://www.sverigesradio.se/artikel/affaren-med-epstein-politiker-ville-byta-t-shirt-mot-tva-flickor
Citera
2026-02-05, 20:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Sionist betyder att man tycker att judar ska ha ett hemland. Att vara sionist betyder inte att man är jude. Du kan lämna tråden och gå till biblioteket och läsa böcker istället.
Ingen har väl påstått att zionist betyder att man är jude? Epstein var zionist och jobbade för Israel.
Citera
2026-02-05, 20:06
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
https://www.sverigesradio.se/artikel/affaren-med-epstein-politiker-ville-byta-t-shirt-mot-tva-flickor
"I lördags avgick landets nationella säkerhetsrådgivare och tidigare utrikesminister Miroslav Lajčák på grund av sina kopplingar till Epstein."

Huvuden ryker på löpande band.

Men det är minst lika intressant IMO att Bannon, som Epstein kallar sin vän, diskuterade Miroslav med peddon.

Bannon ville nämligen etablera sitt "The Movment" politiskt i Europa och hade Epstein som rådgivare, coach och E betalade hans flyg och boende.

Bannon:
”Miro är precis den typen av kille som kommer att ta hela den här rörelsen till nästa nivå”.

(FB) Epstein-dokumenten allt mer öppna - Politiska aspekter för de som är med
Senast redigerad av develi 2026-02-05 kl. 20:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in