2026-02-05, 20:09
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnneLott19
Ingen har väl påstått att zionist betyder att man är jude? Epstein var zionist och jobbade för Israel.

Nej han jobbade inte för Israel och du är efterbliven om du tror det eftersom det var en israelisk premiärminister som var där och förgrep sig på kvinnor. Tror du på riktigt att världens mest kompetenta underrättelsetjänst skulle driva en operation för att sätta dit deras egna premiärminister? Sluta för fan.
Citera
2026-02-05, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Du hänvisar till inlägg på X.
Som visar rubrik i Daily Mail.
Den är över ett år gammal och handlar om Davos, Schweiz.

Att rika män köper eskort och pippar runt är inga breaking news.

Hur kopplas texten till artikeln i Daily News till citaten och Epstein?

Det RÄCKER med både uppenbar antisemitism och konspirationer i tråden.
Förstnämnda har annat forum, sistnämnda är inte tillåtet enligt svensk lagstiftning.

Därav frågan.

Kan du läsa? Daily mail artikeln hänvisar till en ökad efterfrågan på "transkvinnor" i och med WEFs sammanträden och deras positiva inställning till Genusideologin, som de givetvis delar med Epstein och Demokraterna i USA.

X kontot tillhör journalisten och redaktör, Genevie Gluck, på tidningen REDUXX Magazine. Hennes rapportering är mer än väl underbyggd, hon har aldrig ertappas med bristande etik eller källmaterial. Vilka X konton får vi länka till enligt dig? Du kan ju prova eftersöka källor själv innan du kommer in här och gapar om att "DET RÄCKER", som en annan utarbetad dagisfröken med 100 h inkluderingstrategi på CVt.
Senast redigerad av Hidjangalo 2026-02-05 kl. 20:19.
Citera
2026-02-05, 20:22
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hidjangalo
Kan du läsa? Daily mail artikeln hänvisar till en ökad efterfrågan på "transkvinnor" i och med WEFs sammanträden
Kan du läsa?
Artikeln i Daily mail är ett år gammal. Från 25 jan 2025.
Om horbockar i Schweiz
Citat:
och deras positiva inställning till Genusideologin, som de givetvis delar med Epstein och Demokraterna i USA.
....och här skenar din hjärna iväg.
Därav är det en konspiration.

Citat:
X kontot tillhör journalisten och redaktör, Geneve Gluck, på tidningen REDUXX Magazine. Hennes rapportering är mer än väl underbyggd, hon har aldrig ertappas med bristande etik eller källmaterial.
Faktum är att artikeln Gluck kopplar till har nada med Epstein att göra.✔️

Nästa del.
Svara mig på vart detta framkommer i Epsteinfilerna.

Oavsett om du höjer Gluck till skyarna.
Senast redigerad av develi 2026-02-05 kl. 20:25.
Citera
2026-02-05, 20:24
Medlem
FunAndGamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Nej han jobbade inte för Israel och du är efterbliven om du tror det eftersom det var en israelisk premiärminister som var där och förgrep sig på kvinnor. Tror du på riktigt att världens mest kompetenta underrättelsetjänst skulle driva en operation för att sätta dit deras egna premiärminister? Sluta för fan.

En jude förkunnar att eftersom en jude lät en annan jude våldta icke judiska kvinnor kan den judiska kopplingen avfärdas. Med tanke på all kommunikation i dokumenten om goyims värdelöshet fattar alla (får man väl hoppas åtminstone) att judarna som var hos Epstein och höll på inte var tilltänkta offer för utpressning, utan bara vänner till honom som han lät komma dit och roa sig. Du fattar det definitivt.
Citera
2026-02-05, 20:26
Medlem
Magnet83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
han var ihop med Mette-Marit (och gjorde henne gravid nämns det i mailen) som sen gifte sig med Norges kronprins, osv.
Har det framkommit nu? Senast jag läste var det att de två träffades på 2000-talet när hon redan var gift med Haakon. Däremot har Celina Midelfart som var ihop med kronprinsen på 90-talet umgåtts med både Epstein och även Trump. Det är mer uppseendeväckande eftersom hon kom från en väldigt förmögen familj och knappast behövde mutas med judepengar. Fast hon kan ju ha träffat dem av andra anledningar än ekonomiska förstås.
Citera
2026-02-05, 21:05
Medlem
Citat:
Svara mig på vart detta framkommer i Epsteinfilerna.

Gå in i databasen och sök på 'robert trivers'. Det är namnet på evolutionsbiologen som mottog forskningsanslag av Epstein.

Robert Trivers tackar för forskningspengar:
https://www.justice.gov/epstein/files/DataSet%209/EFTA01056552.pdf

Robert Trivers diskuterar sin forskning, bl.a. att utvecklingshämma 3 åringar:
https://www.justice.gov/epstein/files/DataSet%209/EFTA01013384.pdf
Senast redigerad av Hidjangalo 2026-02-05 kl. 21:08.
Citera
2026-02-05, 21:14
Medlem
glimmandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738

Israel har en väldigt skum syn på sexuella övergrepp av deras representanter i världen. I sent nittiotal så använde deras diplomat Amir Laty ambassaden i Brasilien för pedofila övergrepp och peddofester. De tog foton som spreds tillräckligt för att han skulle åka fast. Blev en nedtystad skandal och han slängdes ut ifrån Brasilien. Nu kan man ju tro att Laty efter att ha begått pedofila dåd som israelisk representant skulle ha bränt sig som diplomat. Så var det inte utan istället så skickades han till Australien som Israels företrädare.
Citera
2026-02-05, 21:36
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Berätta...

Berätta vadå? Det är bara vad jag tror. Men jag kan ju ha fel. Trump kanske gillar småbarn, vad vet jag.
Citera
2026-02-05, 21:49
Medlem
Kollade Aktuellt ikväll, de slängde just in en rättelse om att ingen kontakt mellan Trump och Epstein kan bekräftas sedan 2008. Denna rättelse eftersom SVT påstått att Trump syns på bild med Epstein efter att Epstein dömdes i rättegång 2008. Jag garanterar er att SVT tabbar sig med flit.

Kan även noteras att Trump benämns som "narcissistisk psykopat" i ett email sänt till Epstein. Så grattis alla Gretards ni har samma benämning på Trump som Epstein-gänget!
Citera
2026-02-05, 21:53
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Berätta vadå? Det är bara vad jag tror. Men jag kan ju ha fel. Trump kanske gillar småbarn, vad vet jag.
varför du särskiljer på Epsteins offer vs pedofili.

Äktheten. Om hebefil är mindre nogräknat?
Ditt ordval.

"Ursprungligen postat av sfrge
Jag tror inte att Trump är en äkta pedofil.
Hebefil kan han säkert vara."
Citera
2026-02-05, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hidjangalo
Kollade Aktuellt ikväll, de slängde just in en rättelse om att ingen kontakt mellan Trump och Epstein kan bekräftas sedan 2008. Denna rättelse eftersom SVT påstått att Trump syns på bild med Epstein efter att Epstein dömdes i rättegång 2008. Jag garanterar er att SVT tabbar sig med flit.

Kan även noteras att Trump benämns som "narcissistisk psykopat" i ett email sänt till Epstein. Så grattis alla Gretards ni har samma benämning på Trump som Epstein-gänget!

Narcissist och psykopat kallades den orange mannen av sin egen familj, så det är ju att se som fastslaget. Du delar nog den egenskapen med honom att döma av dina poster, så det är förlåtet att du saknar möjlighet att se såna defekter.
Citera
2026-02-05, 22:04
Medlem
sfrges avatar
Citat:
varför du särskiljer på Epsteins offer vs pedofili.

Äktheten. Om hebefil är mindre nogräknat?
Ditt ordval.

"Ursprungligen postat av sfrge
Jag tror inte att Trump är en äkta pedofil.
Hebefil kan han säkert vara."

Det är bara att kolla upp definitionen av vad en pedofil är.
Pedofiler tänder på förbubertala barn. Jag tror inte Trump gör det men vad fan vet jag. Inte att jag försvarar det dom höll på med nere på Epsteins ö.

Sen vad som är sant och inte i Epsteinrapporten är ju en annan fråga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in