2026-02-05, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
ROLF, konspirationer funkar inte för dig här, ingen pedofilring har uppdagas mer än Epsteins och donalds djupa involvering med Epstein.

Idag förstår vi att denna "pizza-ring" bara var ett försök att projicera bort donalds dåliga samröre med Epstein.

Och hur har du missat att man adresserar massor av personer nu?
Det enda du berättar är att du inte läser sakliga och faktabaserade nyheter, men vad ska det ge oss andra?

Fick du panik?

Jag har inte missat att man "adresserar massor av personer". Jag noterade bland annat att SVT valde att fokusera på den brittiska Labour politikern Mendelson i går kväll. Storbritanniens MSM försöker f.ö. pinna Epstein som rysk agent, trots att han var svärson till en Mossadagent och genomgående kallar icke-judar för boskap (goyim).
Citera
2026-02-05, 17:53
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hidjangalo
Fick du panik?

Jag har inte missat att man "adresserar massor av personer". Jag noterade bland annat att SVT valde att fokusera på den brittiska Labour politikern Mendelson i går kväll. Storbritanniens MSM försöker f.ö. pinna Epstein som rysk agent, trots att han var svärson till en Mossadagent och genomgående kallar icke-judar för boskap (goyim).
Över glömda konspirationer, varför skulle jag få det för?
Det är ju bara skärp ändå.

Om du försöker påstå att de inte avhandlar massor av personer i Epstein-gate INKLUSIVE donalds, så berättar du bara en sak att du inte har en jävla koll alls, eller är det medvetet?
Citera
2026-02-05, 17:59
Medlem
Gerrard89s avatar
Citat:
För cirka 10 år sedan uppdagades en pedofilring med stora namn inom Demokraterna som använde samma kodnamn som används i Epsteinfilerna.
Kolla upp #pizzagate om ni har en spyhink och en person att briefa med..
Fast nu var detta aldrig mer än en konspirationsteori baserad på önsketänkande.

Trump har nämnts över 38000 gånger i filerna, och då räknar vi inte med att hans namn troligen strukits betydligt fler gånger samt att miljoner filer saknas. Ingen var bättre kompis med Epstein än vad Trump var.
Citera
2026-02-05, 18:08
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Upplyften
Ojdå ...

Fast har inte Rogan lite rätt där ? Majoriteten kanske var vuxna som ansvarar för egna beslut , eller menar du att Rogan ursäktade pedofiler i den kretsen. ?
Jag hänger inte längre på Roganpodden så jag har missat en hel del .

Han har gapat och skrikit om Epsteindokumenten i vart och varannat avsnitt i typ 10 år minst och han har aldrig någonsin gjort något antydande om att någon av dem varit oskyldiga, i synnerhet inte Bill Gates eller Bill Clinton. Men NU när han är kompis med rätt många av dem som varit där då minsann är det väldigt nyanserat.
Citera
2026-02-05, 18:09
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnneLott19
Epstein var zionist. Precis som Ben Shapiro. Nikki Haley. Sarah Palin. Mike Pence. Mark Levin. Amerikaner som sätter Israel först.

Sionist betyder att man tycker att judar ska ha ett hemland. Att vara sionist betyder inte att man är jude. Du kan lämna tråden och gå till biblioteket och läsa böcker istället.
Citera
2026-02-05, 18:14
Medlem
klybans avatar
Citat:
Jag har inget hopp om att du ska begripa, men det finns nog andra läsare av den här tråden som begriper att etablissemanget nu vänder och vrider på varenda ingångavinkel för att det ska passa deras agenda; Trump är en dåre, Slava Ukraina, Det stora hotet från Ryssland o.s.v.

M.O? Jo, alla inblandade har bara begått snedsteg/trillat dit och Epstein är förmodligen en agent för [insert valfri stat du ogillar]. Journalisterna undviker nu som synden att undersöka några som helst samhällsomvälvande sanningar, bland annat;

att det judisk-sionistiska samfundet utgör ett säkerhetshot på samma nivå som muslimska brödraskapet.

att det TERFsen har vederlagt (och blivit utrysna ut debatten för) om kopplingen mellan pedofili och transrörelsen är sant.

att kopplingen mellan surrogatmödraskap och pedofili är sant.

att kungahus och parlament är infiltrerade.
Ett säkert tecken när man vet den som skriver tillbaka inte tror på skrået den skriver, det är när den direkt börjar prata om annat och inbilla sig att det skulle fungera.

Och ja, de är mer öppna och berättar inget mer än donalds var djupt involverad med Epstein tills Epstein försökte stjäla donalds personal.

Dina konspirationer pissar jag på och som det skräp det är.
Citera
Medlem
Gerrard89s avatar
Citat:
att det TERFsen har vederlagt (och blivit utrysna ut debatten för) om kopplingen mellan pedofili och transrörelsen är sant.
Ingen transperson förekommer i Epstein-filerna. Däremot gör J.K. Rowling det.
Citera
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Det ändrar inte det faktum att han inte var israel. Alla judar är inte israeler. Epstein var inte heller israel.

Robert Maxwell var britt ungefär som valfri somalier i Sverige som skickar pengar till somalia är "svenskar".

Hans namn var givetvis inte ens Robert Maxwell.
Citera
2026-02-05, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gerrard89
Fast nu var detta aldrig mer än en konspirationsteori baserad på önsketänkande.

Trump har nämnts över 38000 gånger i filerna, och då räknar vi inte med att hans namn troligen strukits betydligt fler gånger samt att miljoner filer saknas. Ingen var bättre kompis med Epstein än vad Trump var.

Som sagt, Trump-hatet fördummar er, eller så är det för att ni är så fördummade som ni hatar Trump. Fast vad ska man egentligen förvänta sig av någon som tror att #pizzagate är en produkt av "önsketänkande".
Citera
2026-02-05, 18:29
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:

JD Vance är ju trans. Ser ut som en iaf.
Citera
2026-02-05, 18:34
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Covid.Costner
Ni som avfärdar Pizzagate, skulle ni med handen på hjärtat låta bröderna brothers Podesta eller James Alefantis och hans glada pizza-gäng vara barnvakt åt er?

Riktig Dumpen-varning.
Att prata om annat, hur tror du det skulle ändra något om konspirationen?
Citera
2026-02-05, 18:44
Medlem
Citat:

Vad är det för fel på dig? Har du lite könsdysfori månne?

Jag hänvisar till att Esptein och hans anhang är positiva till fenomenet trans.

https://x.com/i/status/2018839482045259778

Jeffrey Epstein funded research into transsexual medical experiments on children.

The #EpsteinFiles have confirmed that the medical "transitioning" of children fulfills sadistic sexual fetishes.

Something to bear in mind: the @WEF is currently one of the most powerful institutions promoting gender identity ideology today, and the global elite at Davos were requesting the sexual services of "transsexual women"

J.K. Rowling förekommer inte i Epsteinfilerna, ett externt PR-team bjöd in honom till en premiär, han dök upp och blev motad i dörr. Han behöll inbjudningen som återfanns vid husrannsakan, varför? Motstånd kanske påverkade honom på något sätt.. vem vet.
Senast redigerad av Hidjangalo 2026-02-05 kl. 18:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in