2026-02-11, 07:17
Medlem
develis avatar
Kimmels show, bara om Epsteinfilerna, som han döpt till Code Orange.😂

Ungefär på mitten får Lutnick frågor, om han tyckte det var lämpligt att ta med fyra barn och en barnflicka till ön.
Vilken "nanny" menas?
Har predatorn Epstein varit ute efter henne?
https://youtu.be/shzx9MPdV44?si=plL95A6vJwA9umn3
Citera
2026-02-11, 07:39
Medlem
Anklagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Ja, så här retrospektivt sett när dokumenten släpps.
För sin egen skull iom att han nu skämt ut sig.

Han erkänner nämligen att han visste men gjorde inte ett skit.

Citat:
Ursprungligen postat av mearshimer
Nä pedofil kort o gott.

Brukar hjältar låta dömda pedofiler få mildare fängelsestraff?

Citat:
Ursprungligen postat av mearshimer
Ja verkligen. Att ringa polisen för att gratulera dem efter utredningen är färdig och sen säga att han vetat om epsteins brott hela tiden, är jäkligt märkligt. Hade han däremot agerat hemlig informatör hade han framställts mycket bättre idag
Men att ringa efteråt och säga grattis?
Det gör man bara när man vill lyfta fokus bort från sin egen pedofili
Men det skulle ju komma i filerna fram att Trump var pedofil. Att han var den värsta snuskgubben etc etc. Att hans dagar som president var räknade. Att hans skulle hamna i fängelse.

Men det som nu har kommit fram gör att allt vänstern kan gapa över är att de tycker att han hörde av sig till polisen för sent. Detta måste vara VÄRLDSHISTORIENS STÖRSTA VÄSTGÖTAKLIMAX!!

Men sociallister, gotta er i Trumps anmälan till FBI 2006. Vi andra kan gotta oss åt ert monumentala fiaskoresultat.
Senast redigerad av Anklagaren 2026-02-11 kl. 08:06.
Citera
2026-02-11, 08:07
Medlem
Do1oress avatar
Mitt förakt ökar varje dag. Ibland känns det överväldigande. Man får supersvårt att samla tankarna. Det känns som det finns för mycket material att gå igenom. För många som man vill lyssna på. För många som jag vill se, men för vilka det saknas tid. Vilket också gör mig lite rädd. Inte förtvivlad, utan rädd att andras grävande ska sluta. Att folk med resurser ger vika för pressen och kastar in handduken.

Den risken finns faktiskt. Eller ökar rentav, det går inte att avgöra särskilt bra. Inte för mig i alla fall. Trump gör det dock svårt för allmänheten att få reda på det som hänt. Pam Bondi, Kash Patel, Todd Blanche, sitter alla och arbetar hårt för hans sjuka sak. För att tysta ner. För att mörklägga. För att sätta munkavle på de uppskrämda. För att förvirra och förminska Trumps perversa roll i Epstein-sagan.

Effekten blir då att allmänheten känner sig mindre trygg. Naturligtvis. För signalen det sänder är ju att man istället för att se till folkets prioriteringar väljer att låta människorna från Epstein-klassen fortsätta sin jakt på svaga medborgare.
Citat:
We tagged 340k threads in the Epstein archive by topic

I'm happy to cover the bill myself and in the process help you guys optimize this usage
Citera
2026-02-11, 08:31
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Do1ores
Mitt förakt ökar varje dag. Ibland känns det överväldigande. Man får supersvårt att samla tankarna. Det känns som det finns för mycket material att gå igenom. För många som man vill lyssna på. För många som jag vill se, men för vilka det saknas tid. Vilket också gör mig lite rädd. Inte förtvivlad, utan rädd att andras grävande ska sluta. Att folk med resurser ger vika för pressen och kastar in handduken.

Den risken finns faktiskt. Eller ökar rentav, det går inte att avgöra särskilt bra. Inte för mig i alla fall. Trump gör det dock svårt för allmänheten att få reda på det som hänt. Pam Bondi, Kash Patel, Todd Blanche, sitter alla och arbetar hårt för hans sjuka sak. För att tysta ner. För att mörklägga. För att sätta munkavle på de uppskrämda. För att förvirra och förminska Trumps perversa roll i Epstein-sagan.

Effekten blir då att allmänheten känner sig mindre trygg. Naturligtvis. För signalen det sänder är ju att man istället för att se till folkets prioriteringar väljer att låta människorna från Epstein-klassen fortsätta sin jakt på svaga medborgare.
Det hängs väl ut människor hela tiden. Diplomater, kungahus, personer med makt, även här. Om man har som enda agenda att försöka få sätta dit Trump, utan belägg, missar man omfattningen av det enorma nätverk med maktmänniskor som Epstein hade skapat och som nu börjar belysas.
Citera
2026-02-11, 09:12
Medlem
Do1oress avatar
Intressant att se oberoende/demokrater klippa band till Epstein-klassen och Trump omfamna den. Som i fallet med lögnaren Lutnick, till exempel.
Citat:
Nebraska Senate candidate Dan Osborn abruptly canceled a Tuesday fundraiser that was set to be co-hosted by Dem operative Dana Chasin who was mentioned in the Epstein files as allegedly transporting young girls for the late convicted sex offender.

Chasin is a Rockefeller heir who advised Hillary Clinton’s 2016 presidential campaign as well as former Sens. Tim Johnson (D-S.D.) and Jon Tester (D-Mont.). He has donated more than $2 million to Democrats since the 1990s, according to federal records.

https://x.com/dlippman/status/2021360807700013522
Citera
2026-02-11, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Vad funderar du över mer konkret? Ditt inlägg hoppar från det ena till det andra och blir smått obegripligt.
Om vissa religiösa grundskolor använder detta tecken är det väl inte mer konstigt än att jag skriver f.vt. än f.kr.?
Judarna har en extrem historia av antisemitism via Romersk-katolska kyrkan via inkvisitionen, pogromer etc - det uppstod inte via Hitler.

Den som träffat Epstein mest är Trump. De var nämligen bästa vänner och träffades I NY redan 1987 och umgicks tills Trump sägs ha gått bakom ryggen på Epstein via en husafffär 2004.

Faktum är att förutom Trumps gulligull om Jeff så finns det på band att Epstein själv beskrev Trump som sin närmsta vän.

Det finns inte mer kopplingar just nu till judar och nån pedofili än nån annan. De huvuden som i huvudsak ryker nu är inte judar. Just nu vill jag gärna veta vilken sultan som Massie och Khanna nämner.

Det är möjligt att jag hoppar men jag försöker förstå den sidan som vinklar E-filerna åt det judiska/israeliska hållet därav referens till det utbytta universella plustecknet samt användandet av goyim i E-filerna. Det finns utan tvekan extrema judar bland annat sittande i dagens regering exempelvis Bezalel Smotrich. Jag är fullt medveten om antisemitismen i Europa sedan ca 300ekr. De flesta känner inte till Kosackupproren till exempel vilket är den värsta massakerna på judar efter holocausten.

Du har redan sett det men sultanen är Ahmed bin Sulayem.

Vi får se vad som kommer fram om Trump. Men Bill Clinton var sittande president och träffade Epstein 17 gånger åren 1993-1995 i Vita Huset.
Citera
2026-02-11, 09:30
Medlem
Nya bud. Namnet Trump, Donald eller Don förekommer över en miljon ggr i databasen om Epsteinfilerna:

Rep. Jamie Raskin (D-Md.) told Axios in an interview Tuesday that when he searched President Trump's name in the unredacted Epstein files the previous day, it came up "more than a million times."

Following publication of this story, Raskin clarified in a statement to Axios, "In the database, I typed in the words 'Trump,' 'Donald or Don' and it came up with more than a million results."

"I obviously didn't have the time to review each one, and I obviously cannot guarantee that every mention of a Donald is Donald Trump as opposed to some other Donald."

https://www.axios.com/2026/02/10/trump-epstein-files-jamie-raskin-unredacted
Citera
2026-02-11, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rostro
Vi får se vad som kommer fram om Trump. Men Bill Clinton var sittande president och träffade Epstein 17 gånger åren 1993-1995 i Vita Huset.

Vet inte om du sett min sammanställning om Clintons förekomst i filerna?

(FB) Epstein-dokumenten allt mer öppna - Politiska aspekter för de som är med

Någon expert var nyligen intervjuad i CNN och denne menade att Epsteins 17 besök i VH inte nödvändigtvis betydde tillgång till presidenten själv alla ggr. Generellt får man i första hand träffa stabsfolk, senior members och presentera sina förslag/syfte med besöket, etc, och sedan ev. träffa presidenten en annan dag. Så det kan lika gärna ha varit typ tre träffar i Ovala rummet och resten prat på lägre nivå.
Citera
2026-02-11, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pommel

Någon expert var nyligen intervjuad i CNN och denne menade att Epsteins 17 besök i VH inte nödvändigtvis betydde tillgång till presidenten själv alla ggr. Generellt får man i första hand träffa stabsfolk, senior members och presentera sina förslag/syfte med besöket, etc, och sedan ev. träffa presidenten en annan dag. Så det kan lika gärna ha varit typ tre träffar i Ovala rummet och resten prat på lägre nivå.

Ok fattar. Tack för att du klargjorde det. Om du får fram info om att de verkligen träffade varandra så länka gärna.
Citera
2026-02-11, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pommel

Såg nu att du skrev att intervjun skedde på CNN. Är jävligt skeptisk till CNN lika mycket som jag är till FOX. Kollar på båda men de är kontrollerade av sina donatorer.
Citera
2026-02-11, 09:52
Medlem
EnCartes avatar
Mera namn.
https://www.expressen.se/nyheter/varlden/namnen-maskades-sex-man-pekas-ut/

Leslie Wexner, Sultan Ahmed bin Sulayem, Nicola Caputo, Salvatore Nuara, Zurab Mikeladze och Leonic Leonov.
Citera
2026-02-11, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rostro
Ok fattar. Tack för att du klargjorde det. Om du får fram info om att de verkligen träffade varandra så länka gärna.

Om inget annat lär ju Clinton berätta om sitt umgänge i kommande förhör inför Kongressen.

Epstein var ju en hal jävel som inte bara groomade barn och kvinnor. Även allsköns mäktiga företagsledare, statsmän, politiker, kändisar och kanske maffian men då handlade det om rena affärer. Han charmade många och dessa kanske lånade ut pengar eller gick med på att investera i allsköns skit. "He had social skills" som någon sa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in