Citat:
Ursprungligen postat av
Do1ores
Då är man nog ganska störd själv. Antagligen har personer som säger sådant gett upp helt och hållet. Jag uppmanar i alla fall inte till kognitiv impotens av det slaget - kanske förgäves, vem vet. Jag är kanske den som först hamnar i ett underjordiskt labb och blir experimenterad på, just för att jag tar deras projekt på lite större allvar än du.
(FB) Epstein-dokumenten allt mer öppna - Politiska aspekter för de som är med
Överklassens vardag är en ständig galafest med röda mattor, butlers, etagevåningar, bugatti chirons, lyxyatcher, helikoptrar, privatjets, livvakter, privatkockar, privatskolor, lyxeskorter, lyxkonsumtion, michelinrestauranger, deras vänner är oligarker, kungar, prinsessor, diplomater, ambassadörer, presidenter och allihopa har flertalet älskarinnor. Du är bara avundsjuk.
Medeltiden fortsätter som vanligt, överklassen bor i slott med sina servanter och vi alla andra är deras fattiga slavar som skickas ut i krig för dem. Denna händelse med Epstein är inget nytt och bör inte förvåna någon. Det är bara underklassen som är avis på eliten. Kom in i verkligheten, de är inte som vanligt folk, om du tror det är du blåst, de kommer undan med vilka brott som helst och gör vad de vill medans en vanlig arbetare förlorar sitt liv över en joint.