2026-02-03, 16:03
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
mitt svar är att jag litar mer på hovet än på spekulationer från skvallerkärringar i en FB-tråd.

Då litar du alltså mer på Hovet än på dig själv 😂

Får man fråga varför du är så motvillig att spekulera kring hennes tidigare liv i USA när målet i slutändan ändå är att försöka bena ut sanningen?
Citera
2026-02-03, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Fast nu diskuterar vi en gift fyrabarnsmor som för cirka 20 år träffade en mansperson som i princip hela världen uppmärksammar och diskuterar idag, menar du att detta är av noll betydelse bara för att det ligger långt tillbaka i tiden?

Källa: Dagens Nyheter https://share.google/yW3kEqEp6e2VXCl6v

Med din märkliga logik så ska ingen heller diskutera Tr*mp och hans forna kontakt och möten med Epst*in eftersom detta ägde rum långt innan Tr*mp blev president. Här talar vi också om något som hände för långt över 20 år sedan.

Källa: GP https://share.google/NVfoza2ukreBtYLXF

Din motvilja att diskutera den gifta fyrabarnsmoderns tidigare singelliv känns ju lite som köra huvudet i sanden, du har inga problem med att diskutera helt andra personer kring Epst*in trots att åren har gått. Varför?

Sofia var ytligt bekant med Epstein och träffade honom några gånger på sociala sammanhang såsom restaurang och en filmpremiär. Hon är prinsessa, utan någon makt.

Trump nämns minst 4500 gånger i filerna. Verkar va varit väldigt invilverad med Epstein. Trump haft jädrigt mycket makt, han är USAs president.

Det är väl lite det som är skillnaden.

Hade Trump varit prins och ytligt bekant med Epstein och Sofia varit USAs president och väldigt involverad med Epstein och nämnts minst 4500 gånger i filerna. Så hade saken varit annorlunda. Tvärtom.
Citera
2026-02-03, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Då litar du alltså mer på Hovet än på dig själv 😂

Får man fråga varför du är så motvillig att spekulera kring hennes tidigare liv i USA när målet i slutändan ändå är att försöka bena ut sanningen?

Jag skvallrar inte. Jag redogör för saker som hovet uppger. Och beskriver mina åsikter om Visst skvaller från skvallerkärringarna skulle vara sant.

Det får vi inte reda på via spekulation. Det får vi reda på via bevis.
Citera
2026-02-03, 16:16
Medlem
Upplyftens avatar
Hon var ju inte prinsessa för 20 år sedan hon råkade på Epstein (genom kopplerskan Barbro Ehnbom som är i 80-års åldern)

I mailväxlingen mellan Ehnbom och Epstein beskrevs Sofia som någon het liten tjej som är på väg att giftas in i Bernadottesläkten , och bli framtida prinsessa. Ungefär i samma ordalag som när man försöker sälja en rashäst till någon intresserat köpare.

Varför åkte Sofia till en öde ö för att "äta en bit mat" och glo på en film ? När det dessutom var klart att hon skulle gifta sig och få titeln Prinsessa ? Av nyfikenhet ? Eller fanns det annat som lockade ? Typ en liten säck med stålar ?
Senast redigerad av Upplyften 2026-02-03 kl. 16:23.
Citera
2026-02-03, 16:16
Medlem
Inlägg 1.
Citat:
Ursprungligen postat av ShijieMeng69
Nej, hovets uppgifter är motstridiga mot Epstein-dokumenten då det finns indikationer på att de träffades 2012. Barbro och Epstein har ingen anledning att ljuga i sin kommunikation men det har hovet.

Inlägg 2.
Citat:
Visa bevis då. För dina påståenden.

Du frågar om jag litar på hovet. Och mitt svar är att jag litar mer på hovet än på spekulationer från skvallerkärringar i en FB-tråd.

Inlägg 3.
Citat:
Vad är det jag ska bevisa? Är detta en domstol?

Du ska bevisa det du påstår i Inlägg 1. Inte för att detta är en domstol, utan för att du påstår dig veta något, men du ger inga bevis för ditt påstående.
Citera
2026-02-03, 16:18
Medlem
Citat:
Nej, det finns inte konkreta bevis i nuläget (vad vi vet)

Men det finns väldigt gott om indicier.

Bevis är vad som gäller. Annars är det bara spekulationer det skvallras om.
Citera
2026-02-03, 16:22
Medlem
Den här "bordellmamman" Barbro är mest intressant ju. Riktigt vidrig hagga. "Feminist". Haha

Måste kartläggas ordentligt, ev brott lagföras
Citera
2026-02-03, 16:38
Avstängd
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
Ja det är ju lite det som gör det så konstigt. Vart fick denna tjomme allt sitt inflytande från? Varför VÄLJER en norsk Prinsessa att låna just hans hus av miljoner hus att låna? Sedan alla dessa lögner från hoven där de försöker släta över det gör det ju inte bättre. Var ärliga, det kommer alltid fram.

Tja, tänk in i situationen att du har ALLT, kan få ALLT, kan köpa ALLT, kan kräva ALLT, kan skaffa ALLT och kan be om ALLT bara genom att knäppa med fingrarna….alltifrån handväskor till juveler, resor och hus…då tror jag risken är stor att du tar ALLT för givet! INGENTING är längre överraskande eller roligt och spännande längre - just DÄRFÖR söker man sig till eller blir frestad/lockad av, det som du inte själv kan fixa i egenskap som ”kunglig”, dvs ”DET FÖRBJUDNA!”
Citera
2026-02-03, 17:25
Medlem
Citat:
Inlägg 1.

Inlägg 2.

Inlägg 3.

Du ska bevisa det du påstår i Inlägg 1. Inte för att detta är en domstol, utan för att du påstår dig veta något, men du ger inga bevis för ditt påstående.

Du har figurerat sida upp och sida ner i tråden men missat att Sofia ska ha blivit inbjuden av Epstein 2012???
Citera
2026-02-03, 18:03
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Om Sofia har sålt sex i ett land där det är lagligt att köpa sex, ser du fortfarande Sofia som ett offer då?

Absolut, kvinnor är alltid offer!

Med de sagt, så måste ändå konstateras att Epstein tycks ha haft en del prominenta personer i sin vänkrets. Särkilt anmärkningsvärt när alla avskydde honom så mycket.

Kopplingar till Tre Kungahus i vårt närområde redan i den initiala granskningen, är ine såå illa.
Citera
2026-02-03, 20:04
Medlem
Citat:
Du har figurerat sida upp och sida ner i tråden men missat att Sofia ska ha blivit inbjuden av Epstein 2012???

Inbjuden ja. Men hon var [b]aldrig[b] där, enligt hovet.

Har du bevis för att hon var där, så langa fram dessa bevis.
Citera
2026-02-03, 20:39
Medlem
Citat:
Inbjuden ja. Men hon var [b]aldrig[b] där, enligt hovet.

Har du bevis för att hon var där, så langa fram dessa bevis.

Är det rimligt att Barbro 2017, tolv år efter att Epstein och Sifua har träffats "ett fåtal ggr", fortfarande uppdaterar Epstein om vad Sifua håller på med om det stämmer så som du säger att de bara träffats ett fåtal ggr vid restaurangbesök och någon filmvisning? Barbro har då, under dessa 12 år, skickat ett flertal email som mer eller mindre bara handlar om Sofia. Varför skulle Epstein bry sig om någon tjej han bara träffat ett fåtal ggr?

Det låter helt otroligt att Epstein ens skulle komma ihåg Sifua med tanke på hur lite de har träffats, tycker du inte det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in