Citat:
Problemet är väl att sexuella predatorer söker sig till maktställning eller andra yrken där man kommer i kontakt med sina offer.
Visst är det fascinerande. En annan sak som är fascinerande är hur vansinnigt många det är inom amerikansk politik som är dömda sexbrottslingar. Vad händer där borta egentligen? Epstein, ryssarna m.fl., de var och är väl fortfarande geniala på ett oerhört skrämmande och perverst sätt när de kan forcera allt försvar på det viset (genom kompromat).
Om nu det är barn så är ju det präster, eller yrken där barn tas hand om.
Och är det mer äldre så blir det makt eller kändisskap.
De är väl inte överdrivet många, men som nu när man ser att det inte spelar någon som helst roll vad som kommer fram om donalds eller hens beteende mot Epstein-gate.
Så är aldrig något fel, och det är så man inser att lite pedofili/sex med minderåriga är helt okey om det är donalds man pratar om(I all fall om man ser donalds fansen i Sverige så har det kristalliserats sig övertydligt(Berättade att så skulle ske också, och då blev dom arga på mig, men nu är vi här och det är fakta.))
I USA har man lite mer donalds fans som fann detta som icke acceptabelt, men majoriteten har kommit till punkten att lite pedofili/sex med minderåriga är inget att prata om längre.
För mig är sånt här lika äckligt och hemskt oavsett vart man är i politiken, och är man aktiv politiker OCH president.
Ja, då är det helt naturligt att det fokuseras på detta, men jag är lika för att hänga Bill upp och ned med.
Dock blir det sjukligt tragiskt att de bara kallar in Bill på förhör.