2026-02-03, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Skillnaden mellan oss är att du spekulerar.
Medans jag vill veta sanningen och ha bevis.

Hittills finns inga bevis. Och det som finns, går hand i hand med det hovet påstår. Därav litar jag på hovet, till några bevis visar på motsatsen.

Med andra ord antar jag en källkrtisk hållning medan du sväljer hovets bortförklaringar med hull och hår. Det är noterat...

Vad har du för anledning att lita på hovet? Deras uppgift är varumärkesskydd, inte att tala sanning. Litar du på politiker och journalister också? 🤣
Citera
2026-02-03, 09:14
Medlem
Citat:
Absolut. Jag anser att filerna ska släppas. Samtliga. Men att offrens namn ska maskas. Trump gick till val på löftet att släppa filerna om han blev president. Ändå håller han hårt om dessa filer. Bryter sitt vallöfte. Vilket inte är det enda han bryter.........

Nu blandar du ihop mig med någon annan. Jag gillar sanningen bättre än spekulation.

Sofia är väl inget offer enligt dig eftersom du påstår att hon inte horat ut sig och tagit den i tvåan av gamla gubbar. Så då behöver man inte maska hennes namn. Eller menar du att hon är en hora?
Citera
2026-02-03, 11:17
Medlem
Klas-Vegass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsinrain
Menar du då att Epstein/Mossad ska ha fått CP att bli intresserad av Sofia och sen gift sig med henne? Låter lite långsökt, inte omöjligt men långsökt.

Jag har funderat på det faktum att samtliga Trumps barn gift sig med judar.

Kan det ha varit en medveten strategi ovanifrån för att få in Donalds pengar i klanen?
Citera
2026-02-03, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShijieMeng69
Nej, hovets uppgifter är motstridiga mot Epstein-dokumenten då det finns indikationer på att de träffades 2012. Barbro och Epstein har ingen anledning att ljuga i sin kommunikation men det har hovet. Så länge hovet inte presenterar vad Sifua gjorde det aktuella datumet så förbehåller jag mig rätten att spekulera kring att hon faktiskt var på filmvisning med en dömd pedofil.

Att Epstein och Barbro samtalar om Sifua flera år senare tyder också på att Epstein och Sifua träffat varandra mer än vid någon middag och filmvisning. Hur skulle Epstein kunna komma ihåg Sifua vid namn om hon inte hade gjort något anmärkningsvärt? Betänk att Epsteim troligtvis umgicks/förgrep sig på hundratals unga kvinnor vid den tiden.

Ja, människor spekulerar på Flashback, fy fan vad jobbigt för dig! Det är ju just det Flashback är till för!

Visa bevis då. För dina påståenden.

Du frågar om jag litar på hovet. Och mitt svar är att jag litar mer på hovet än på spekulationer från skvallerkärringar i en FB-tråd.
Citera
2026-02-03, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShijieMeng69
Med andra ord antar jag en källkrtisk hållning medan du sväljer hovets bortförklaringar med hull och hår. Det är noterat...

Vad har du för anledning att lita på hovet? Deras uppgift är varumärkesskydd, inte att tala sanning. Litar du på politiker och journalister också? 🤣

Som sagt var: jag litar mer på hovet än vad jag litar på spekulationer från skvallerkärringar i en FB-tråd.
Citera
2026-02-03, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hyreshuskommunist
Sofia är väl inget offer enligt dig eftersom du påstår att hon inte horat ut sig och tagit den i tvåan av gamla gubbar. Så då behöver man inte maska hennes namn. Eller menar du att hon är en hora?

Jag påstår ingenting. Jag skriver bara att det inte finns bevis för påståenden om sex mellan Sofia och Epstein.

Vad jag kan se är att hon var ytligt bekant med Epstein. Varken "hora", sexpartner eller offer.
Citera
2026-02-03, 14:52
Medlem
Citat:
Visa bevis då. För dina påståenden.

Du frågar om jag litar på hovet. Och mitt svar är att jag litar mer på hovet än på spekulationer från skvallerkärringar i en FB-tråd.

Vad är det jag ska bevisa? Är detta en domstol?
Citera
2026-02-03, 14:53
Medlem
Citat:
Jag påstår ingenting. Jag skriver bara att det inte finns bevis för påståenden om sex mellan Sofia och Epstein.

Vad jag kan se är att hon var ytligt bekant med Epstein. Varken "hora", sexpartner eller offer.

Nej, det finns inte konkreta bevis i nuläget (vad vi vet)

Men det finns väldigt gott om indicier.
Citera
2026-02-03, 15:13
Medlem
Kosminskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Nä. Kungahuset är infiltrerat av en skamlös slyna - likt Norges kungahus - och det räcker mer än väl.

Precis. Varför krångla till saker? Kungahus borde vara förbjudna att gifta sig med allmogen. Det finns bra undantag som Kate av Wales, men när man ser det norska kungahuset inser man varför man bör hålla på traditioner om man vill ha kungahusen kvar.
Citera
2026-02-03, 15:36
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Nej, jag skriver vad jag anser. Jag ser det inte som jordens undergång om en gift fyrabarnsmor hade sex som singel för över 20 år sedan.

Fast nu diskuterar vi en gift fyrabarnsmor som för cirka 20 år träffade en mansperson som i princip hela världen uppmärksammar och diskuterar idag, menar du att detta är av noll betydelse bara för att det ligger långt tillbaka i tiden?

Källa: Dagens Nyheter https://share.google/yW3kEqEp6e2VXCl6v

Med din märkliga logik så ska ingen heller diskutera Tr*mp och hans forna kontakt och möten med Epst*in eftersom detta ägde rum långt innan Tr*mp blev president. Här talar vi också om något som hände för långt över 20 år sedan.

Källa: GP https://share.google/NVfoza2ukreBtYLXF

Din motvilja att diskutera den gifta fyrabarnsmoderns tidigare singelliv känns ju lite som köra huvudet i sanden, du har inga problem med att diskutera helt andra personer kring Epst*in trots att åren har gått. Varför?
Citera
2026-02-03, 15:59
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Absolut. Jag anser att filerna ska släppas. Samtliga. Men att offrens namn ska maskas. Tr*mp gick till val på löftet att släppa filerna om han blev president. Ändå håller han hårt om dessa filer. Bryter sitt vallöfte. Vilket inte är det enda han bryter.........

Är det inte rätt svårt att veta exakt vem som var offer här jämfört med de som träffade och umgicks med honom helt frivilligt i utbyte mot tjänster och annat? Var inte han ändå rätt rik och kunde erbjuda en livsstil som många eftersökte?
Citera
2026-02-03, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Är det inte rätt svårt att veta exakt vem som var offer här jämfört med de som träffade och umgicks med honom helt frivilligt i utbyte mot tjänster och annat? Var inte han ändå rätt rik och kunde erbjuda en livsstil som många eftersökte?

Nja, alla som var under 18 år och som figureraf i sexuella sammanhang, kan man ju med definitivt tänka att de troligen var offer. Och maska deras namn. Det har man dock inte gjort.......
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in