2026-02-03, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShijieMeng69
Skillnaden mellan oss är att jag tänker själv medan du köper allt du hör från hovet rakt av. Sedan försöker du trycka in fyrkantiga bitar i det runda hålet eftersom hovet sa att den skulle in där 🤣

Skillnaden mellan oss är att du spekulerar.
Medans jag vill veta sanningen och ha bevis.

Hittills finns inga bevis. Och det som finns, går hand i hand med det hovet påstår. Därav litar jag på hovet, till några bevis visar på motsatsen.
Citera
2026-02-03, 02:21
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Hon var blivande prinsessa.

Hon var ingen blivande prinsessa 2005 eftersom hon inte ens hade träffat CP då. Ändå blev hon inbjuden till Epst*ins privata ö. Hur förklarar du detta?

Citat:
När filmvisningen var år 2012, var S*fi* i Sverige.

Vet du vilket datum exakt när filmvisningen ägde rum?
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2026-02-03 kl. 02:28. Anledning: Tillägg
Citera
2026-02-03, 02:25
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Hovet bekräftar det. Enligt hovet var hon aldrig på Epsteins ö.

Vet du var hon befann sig det datum när filmvisningen ägde rum?
Citera
2026-02-03, 02:37
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Skillnaden mellan oss är att du spekulerar.
Medans jag vill veta sanningen och ha bevis.

Då borde väl du välkomna att man släpper en massa nya dokument som kan bringa klarhet i hans kontakter med olika kvinnor?

De flesta människor vill väl dessutom veta sanningen om hans möten med olika kvinnor? I vanliga fall brukar inte du ha något emot att folk spekulerar men i detta fall är du en motståndare till detta? Hur kommer det sig?

Citat:
Hittills finns inga bevis. Och det som finns, går hand i hand med det hovet påstår. Därav litar jag på hovet, till några bevis visar på motsatsen.

Du känner kanske till att runt 200 000 sidor är maskade?

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/nu-slapps-filerna-ur-epstein-utredningen?inlagg=6c251ae9d0f4dc23115108d59e8e46c f

Undrar du inte själv vad som gömmer sig där?
Citera
2026-02-03, 03:05
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Har hon haft sex, så vill jag se bevis för det, inte bara höra folks vilda spekulationer.

Men vad är det för bevis du efterfrågar? Bilder? Filmer? Är det därför du hänger här i tråden och tjatar oss andra trötta?

Citat:
Sexet i sig är oväsentligt, det var ju i så fall över 20 år sedan.

Nu spekulerar du själv ☺️

Citat:
Men sanningen spelar roll. Jag vill veta att det är sant

Ibland undrar man om du verkligen klarar av sanningen.
Citera
2026-02-03, 05:30
Medlem
Citat:
Hittills så finns det inga bevis som talar mot det svenska hovets uppgifter.

alla vet att Sofia är en hora som har horat för amerikanska och judiska pedofiler i ett decennium. hon har nog både blivit gangbangad, druckit piss, varit i orgier med barn mm
Citera
2026-02-03, 06:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Men vad är det för bevis du efterfrågar? Bilder? Filmer? Är det därför du hänger här i tråden och tjatar oss andra trötta?

Nu spekulerar du själv ☺️

Ibland undrar man om du verkligen klarar av sanningen.

Bevis kan ju komma från Epstein filerna. Tjatar gör jag knappast.

Nej, jag skriver vad jag anser. Jag ser det inte som jordens undergång om en gift fyrabarnsmor hade sex som singel för över 20 år sedan.

Du är rätt eljest som skriver så. När jag uttryckligen skriver att det är sanningen som är viktig. Då borde du fatta att det är det viktiga för mig.
Senast redigerad av TomatKungen 2026-02-03 kl. 06:34.
Citera
2026-02-03, 06:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hyreshuskommunist
alla vet att Sofia är en hora som har horat för amerikanska och judiska pedofiler i ett decennium. hon har nog både blivit gangbangad, druckit piss, varit i orgier med barn mm

Nope. Finns inga bevis om att så är fallet. Men många av er skvallerkärringar verkar av någon anledning önska att så vore fallet.
Citera
2026-02-03, 06:41
Medlem
Citat:
Hon var ingen blivande prinsessa 2005 eftersom hon inte ens hade träffat CP då. Ändå blev hon inbjuden till Epst*ins privata ö. Hur förklarar du detta?

Vet du vilket datum exakt när filmvisningen ägde rum?

Ung vacker kvinnlig ytligt bekant, som känner hans bekanta Barbro. Klart han ville bjuda henne till sin ö år 2005. Han ville väl bjuda alla unga vackra kvinnor och flickebarn och kända personer dit. Så inget konstigt att han bjöd sin unga vackra ytliga bekant Sofia dit. Men hon tackade nej.

Det har givetvis hovet koll på. De har också koll på att Sofia var i Sverige det aktuella datumet år 2012. Då hon givetvis var intressant för Epstein att bjuda över pga att hon (hans tidigare ytligt bekanta) officiellt var på väg att bli prinsessa. Vilket Barbro hade upplyst honom om.
Senast redigerad av TomatKungen 2026-02-03 kl. 07:00.
Citera
2026-02-03, 06:42
Medlem
Citat:
Vet du var hon befann sig det datum när filmvisningen ägde rum?

Hovet vet att hon befann sig i Sverige.
Citera
2026-02-03, 06:44
Medlem
Citat:
Då borde väl du välkomna att man släpper en massa nya dokument som kan bringa klarhet i hans kontakter med olika kvinnor?

De flesta människor vill väl dessutom veta sanningen om hans möten med olika kvinnor? I vanliga fall brukar inte du ha något emot att folk spekulerar men i detta fall är du en motståndare till detta? Hur kommer det sig?

Du känner kanske till att runt 200 000 sidor är maskade?

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/nu-slapps-filerna-ur-epstein-utredningen?inlagg=6c251ae9d0f4dc23115108d59e8e46c f

Undrar du inte själv vad som gömmer sig där?

Absolut. Jag anser att filerna ska släppas. Samtliga. Men att offrens namn ska maskas. Trump gick till val på löftet att släppa filerna om han blev president. Ändå håller han hårt om dessa filer. Bryter sitt vallöfte. Vilket inte är det enda han bryter.........

Nu blandar du ihop mig med någon annan. Jag gillar sanningen bättre än spekulation.
Citera
2026-02-03, 08:45
Medlem
Citat:
Men nu stämmer ju det hovet säger med den bevisning som finns kring Sofia. Så i Sofia fallet kan vi hittills lita på hovet.

Låter orimligt att Epsteins skulle pyssla med sådant på restaurang och bio. När han hade sin kära ö att göra sådant på.

Sanningen spelar roll för mig.
Har hon haft sex, så vill jag se bevis för det, inte bara höra folks vilda spekulationer. Sexet i sig är oväsentligt, det var ju i så fall över 20 år sedan.
Men sanningen spelar roll. Jag vill veta att det är sant. Och hittills är det bara spekulationer i tråden.

Nej, hovets uppgifter är motstridiga mot Epstein-dokumenten då det finns indikationer på att de träffades 2012. Barbro och Epstein har ingen anledning att ljuga i sin kommunikation men det har hovet. Så länge hovet inte presenterar vad Sifua gjorde det aktuella datumet så förbehåller jag mig rätten att spekulera kring att hon faktiskt var på filmvisning med en dömd pedofil.

Att Epstein och Barbro samtalar om Sifua flera år senare tyder också på att Epstein och Sifua träffat varandra mer än vid någon middag och filmvisning. Hur skulle Epstein kunna komma ihåg Sifua vid namn om hon inte hade gjort något anmärkningsvärt? Betänk att Epsteim troligtvis umgicks/förgrep sig på hundratals unga kvinnor vid den tiden.

Ja, människor spekulerar på Flashback, fy fan vad jobbigt för dig! Det är ju just det Flashback är till för!
Senast redigerad av ShijieMeng69 2026-02-03 kl. 08:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in