2026-02-02, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eeqaz
MM er ikke som andre royale, sa Epstein, much more fun...
Ja det kan man ju diskutera. Hon verkar mest sorglig och desperat för epsteins uppmärksamhet.

Jag kan nästan svära på att om epstein varit lagd åt unga pojkar istället så hade hon i princip erbjudit honom sin son. Fy vilken vidrig människa alltså.
Citera
2026-02-02, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Tror du han kommer att få jättefå beundrarbrev?

Oklart, hade ingen tanke på att han skulle få massa beundrarbrev... varför beundrar man honom?
Citera
2026-02-02, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sharkimedes
Tror någon att rättegången kommer att börja på ett normalt sätt imorgon? Jag tror inte det. Marius har inte förberett sig för rättegången där han ska förklara sig sanningsenligt och ta sitt straff, det är ganska tydligt. Två dagar före rättegången lyckas han förstöra för sig själv till det yttersta. Samtidigt ger han "Frogner kvinnan" flera traumatiska upplevelser.

Jag tror inte ens att han dyker upp. Och om de lyckas få in honom i rättssalen, kommer han inte kunna bete sig eller förklara sig som en vanlig åtalad. Det kommer att bli en katastrof. För den mannen har noll förmåga att tänka konsekvenser, varken i relation till sig själv eller vilka konsekvenser hans handlingar har för andra.

De har all anledning att frukta, både kungen och drottningen, Håkon och Mette Marit. Det är nästan som om jag tycker synd om Mette Marit, men bara nästan. Hon och Håkon kunde ha gjort något åt detta mycket tidigare.

Finns det andra här som tror att morgondagen i rättssalen kommer att bli en katastrof?

Marius ble pågrepet søndag kveld og varetektsfengslet for fire uker tidligere i dag. Så politiet har kontroll på hvor han er.

Om han sitter i fengsel, eller om han kanskje må til avrusning, eller er innlagt på sykehus ... who knows.

Hvis Marius er nykter og i stand til å stille i retten, så skal han jo være til stede i morgen. Det slipper han ikke unna.

Vet ikke helt hva du mener.
Citera
2026-02-02, 22:33
Medlem
geir44s avatar
Lilla Marius ger aldrig upp. Han hotar alltid!
Citera
2026-02-02, 22:33
Medlem
DonaldBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Ok ung och halvkunglig räcker nog.

Ja, är man kunglig kan man vara ful som stryk.
Ska man klättra är det bättre att se ut som Epstein.
Citera
2026-02-02, 22:35
Medlem
LeifD2s avatar
Hvorfor var ikke den her løken i varetekt?
Nu blir det litt annen tilvaro i et år eller 2.

Lever han om 5 år er han uteliggare.
Citera
2026-02-02, 22:39
Medlem
geir44s avatar
Nu är han på sjukhus. Hela familjen, även Mette Marit, har besökt honom.
Citera
2026-02-02, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geir44

Hvordan vet du dette?
Citera
2026-02-02, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Marius ble pågrepet søndag kveld og varetektsfengslet for fire uker tidligere i dag. Så politiet har kontroll på hvor han er.

Om han sitter i fengsel, eller om han kanskje må til avrusning, eller er innlagt på sykehus ... who knows.

Hvis Marius er nykter og i stand til å stille i retten, så skal han jo være til stede i morgen. Det slipper han ikke unna.

Vet ikke helt hva du mener.

Ja, polisen har kontroll över var han är, jag vet, men de har ju ingen kontroll över hans mentala tillstånd eller vilka påhitt han kan komme med. Och det finns ingen anledning att dra in honom i rättssalen om han inte är vid sina sinnens fulla bruk. Eller tilregnelig, som det heter på norsk.

Och om han dyker upp tror jag inte att det blir en normal föreställning som presenteras. Det är bara en känsla jag har, vi får veta imorgon :-)
Citera
2026-02-02, 22:45
Medlem
Hvordan vet du at han er på sykehus?
Citera
2026-02-02, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissPoirot
Hvordan vet du at han er på sykehus?

Fordi det står i VG. Da fikk jeg rett. Han stiller ikke i retten i morgen.

https://www.vg.no/nyheter/i/j0zJk9/kronprinsfamilien-besoekte-marius-borg-hoeiby-paa-sykehus
Citera
2026-02-02, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geir44
Dom ska sluta curla!
Mette måste fokusera på sina egna horerier nu..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in