2024-11-22, 08:21
Avstängd
Tanachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Antar att det finns ett skäl till att det aldrig pratats eller skrivits om det.

Hans biologiska far heter Morten Borg, en kokainanvändare som åkte på det
Citera
2024-11-22, 08:43
Medlem
Citat:
Tack för informationen!

Bare hyggelig!
Det er ikke lett å finne information om M*rten B*rg på nett, der dette omtales. Undres hvorfor?

MBH har ikke hatt gode mannlige forbilder. Han ble tatt for kokainbruk i 2017, og hans foreldre sender han til London, i en fiktiv redaktørstilling, som Per M@rten H@ansen skaffet han. Magasinet han jobbet for viste seg å mulig være del av hvitvasking, og MBH ble benyttet som front, de omtalte han også som "prins av Norge".
Det går også rykter om at biologisk far skal ha skaffet MBH og hans venner narko på fester i Tønsberg.

https://www.kapital.no/reportasjer/avsloring/2021/11/05/7756778/okokrim-knytter-hvitvaskingen-skandaleombruste-per-morten-hansen-er-tiltalt-for-a-ha-medvirket-til-t il-et-internasjonalt-hvitvaskingsnettverk.?zephr_sso_ott=HbDGBR
Citera
2024-11-22, 09:09
Medlem
Svärjes avatar
--
Citera
2024-11-22, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drsniffer
Et dette vanlig prosedyre?

«Stå frem» med intervju i media når du er en del av et nettopp påbegynt rettslig oppgjør?

Hmmm

https://www.dagbladet.no/kjendis/trodde-at-jeg-var-problemet/82271656

Ikke lett å få sympati for disse kvinnene... De har vært i samme destruktive miljø, og visst hvem han var. De har kjøpt hans narko, benyttet seg av hans status og tatt i mot hans dyre gaver. Samtidig er de ofre, og godt de står fram. Men så anvender det også for allt det er verdt, og det smaker litt dårlig.
Jeg er mer intressert i de anonyme ofrene, som det finns videomateriale av på MBH sine mobiler og diverse. Jeg tror han er en serieovergriper. Jeg tror også han er en del av et tungt kriminelt miljø, og at han har oppbevart og solgt store mengder narko, med beskyttelse fra DKP(PST), og mamma Mette.
Citera
2024-11-22, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Varnade inte hon Marius före polisens tillslag och städade hans lägenhet? Eller, blandar jag ihop med någon annan inblandad...? Gjorde hon ovanstående så är detta moraliskt tvivelaktigt även om jag förstår att en mamma kan få för sig att försöka skydda sonen på så vis...

Nej, du blandar inte ihop det. Polisen varnade kronprinsparet (galet) och Mette-Marit varnade sonen (ännu värre). Därtill gick hon och städade hans hem inför polisens besök.

Av bilderna att bedöma måste hemmet att sett ut som en svinstia, eftersom det även efter städning såg mycket ovårdat ut. Alternativt kan Mette-Marit inte stöda..

När det kommer till det sociala arvet har den här sonen oddsen emot sig. Halva släkten är knarkare/kriminella/f.d. knarkare så det är inget under att pengarna inte ha räddat honom.

Lägg därtill våldet som också förekommer hos de manliga släktingarna och då behöver man inte en kristallkula för att kunna sia om framtiden.

Pappa, morfar, morbror, mamma.. alla dessa åtminstone har egen erfarenhet av knark.

Kronprinsen kanske trodde sig veta vad ”galna släktingar” innebar när hon tittade på sin egen syster, men Mette-Marit har det snäppet värre..
Citera
2024-11-22, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tungsten76
Ikke lett å få sympati for disse kvinnene... De har vært i samme destruktive miljø, og visst hvem han var. De har kjøpt hans narko, benyttet seg av hans status og tatt i mot hans dyre gaver. Samtidig er de ofre, og godt de står fram. Men så anvender det også for allt det er verdt, og det smaker litt dårlig.
Jeg er mer intressert i de anonyme ofrene, som det finns videomateriale av på MBH sine mobiler og diverse. Jeg tror han er en serieovergriper. Jeg tror også han er en del av et tungt kriminelt miljø, og at han har oppbevart og solgt store mengder narko, med beskyttelse fra DKP(PST), og mamma Mette.
Ligger mycket i det, man ska inte skylla på offren men detta motsvarar Stureplansmiljön i Sverige. Sprit, knark, sex och en horribel kvinnosyn, som tyvärr även kvinnorna ställer upp på. Pappas guldkort eller krim finansierar killarna.
Citera
2024-11-22, 10:12
Avslutad
Citat:
Bare hyggelig!
Det er ikke lett å finne information om M*rten B*rg på nett, der dette omtales. Undres hvorfor?

MBH har ikke hatt gode mannlige forbilder. Han ble tatt for kokainbruk i 2017, og hans foreldre sender han til London, i en fiktiv redaktørstilling, som Per M@rten H@ansen skaffet han. Magasinet han jobbet for viste seg å mulig være del av hvitvasking, og MBH ble benyttet som front, de omtalte han også som "prins av Norge".
Det går også rykter om at biologisk far skal ha skaffet MBH og hans venner narko på fester i Tønsberg.

https://www.kapital.no/reportasjer/avsloring/2021/11/05/7756778/okokrim-knytter-hvitvaskingen-skandaleombruste-per-morten-hansen-er-tiltalt-for-a-ha-medvirket-til-t il-et-internasjonalt-hvitvaskingsnettverk.?zephr_sso_ott=HbDGBR
Angående M*rten B*rg, anbefaler jeg Reddit, men glem ikke å ha med en stor saltbøsse.
Mye på Reddit av spesielt en bruker har vist seg å stemme, ting som mildt sagt ikke er bra.
Det er ingen tvil om at Marius gikk fra asken til ilden da han ble ordnet «praksisplass» for i London. Han var jo så ung da. Hans biologiske far visste vel inderlig godt hvilket narko og exit miljø han sendte sønnen til. Skulle ikke forundre meg om faren fikk godtgjørelse for det. Hvis det stemmer at faren er i fengsel, så er det helt toppen.
Citera
2024-11-22, 10:23
Avslutad
«Forbudt å gjengi Marius-avgjørelsen.
«Retten har forbudt offentlig gjengivelse av hele avgjørelsen jf. domstolloven § 130 første ledd», er påskrevet rettsavgjørelsen fra Oslo tingrett onsdag kveld der Marius Borg Høiby varetektsfengles.
Dermed kan ikke medier, eller andre, lovlig gjengi rettens begrunnelse for å avgjøre én ukes varetektsfengsling av Borg Høiby. Kun selve slutningen i avgjørelsen er offentlig.«https://www.journalisten.no/notice/628257
Citera
2024-11-22, 10:24
Medlem
Citat:
Om det skulle visa sig stämma och jan döms för en eller flera våldtäkter så skulle jag definitivt säga att han redan är farlig på riktigt. Så jag förstår inte hur du menar.

Senast jag kollade har det inte varit någon som hamnat på övervak inne på ett sjukhus. Förstår du nu?
Citera
2024-11-22, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanuttene
Angående M*rten B*rg, anbefaler jeg Reddit, men glem ikke å ha med en stor saltbøsse.
Mye på Reddit av spesielt en bruker har vist seg å stemme, ting som mildt sagt ikke er bra.
Det er ingen tvil om at Marius gikk fra asken til ilden da han ble ordnet «praksisplass» for i London. Han var jo så ung da. Hans biologiske far visste vel inderlig godt hvilket narko og exit miljø han sendte sønnen til. Skulle ikke forundre meg om faren fikk godtgjørelse for det. Hvis det stemmer at faren er i fengsel, så er det helt toppen.

Takk for info! Att han sitter inne kan kanske ha noe med at all info har "forsvunnet". Kanskje han er informant? M@rten B er en ringrev, og helt klart vært innblandet i masse narkorelatert. Og jeg tror også han har dratt sin sønn inn i dette.
Citera
2024-11-22, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanuttene

Gikk inn på Reddit. Mange tråder der om MBH...og litt uoversiktlig.
Et rykte går ut på at MBH har filmet mye sex. Også med sine ex. I Tønsberg skal de ha hatt orgier, og filmet, og det skal ha vært i grenseland, der kvinner har vært nærmest sovende, også mens exen JS hadde sex med dem, og MBH filmet. Hvis det er sannhet i dette, så er det mange influensere som nå biter negler vill jeg tro. En ting er sex-tapes, rape-tapes er noe helt annet...
Citera
2024-11-22, 11:05
Avslutad
Citat:
Gikk inn på Reddit. Mange tråder der om MBH...og litt uoversiktlig.
Et rykte går ut på at MBH har filmet mye sex. Også med sine ex. I Tønsberg skal de ha hatt orgier, og filmet, og det skal ha vært i grenseland, der kvinner har vært nærmest sovende, også mens exen JS hadde sex med dem, og MBH filmet. Hvis det er sannhet i dette, så er det mange influensere som nå biter negler vill jeg tro. En ting er sex-tapes, rape-tapes er noe helt annet...
Ja, det er litt vanskelig å navigere der. Veldig mange tråder, men noen er korte. Beste er å google seg frem til siste nytt, og formulere googlingen på forskjellige måter. Og så var det det å ha saltbøsse klar, og vite at det er noen gærninger der inne. Men det er der man kan få inntrykk av at man får høre det direkte fra hestens munn (litt klein anglifisering av uttrykket).
Det kommer helt sikkert til å komme frem mer. Og jeg er enig i en bruker som skriver
hen tror det kan bli forvaring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in