Citat:
Ja du får väl anse vad du vill.
Nu stämmer det inte överens med verkligheten.
Du kan vända och vrida på det som du vill men hittills har jag inte fått förklarat för mig hur de lyckas anse att Malin är så pass opålitlig med barn att hon inte ens får vara själv mitt sitt egna, utan får endast tre timmars övervakat umgänge i veckan med sitt barn. Men får vara ansvarig för andras förskolebarn på arbetstid.
Nu stämmer det inte överens med verkligheten.
Du kan vända och vrida på det som du vill men hittills har jag inte fått förklarat för mig hur de lyckas anse att Malin är så pass opålitlig med barn att hon inte ens får vara själv mitt sitt egna, utan får endast tre timmars övervakat umgänge i veckan med sitt barn. Men får vara ansvarig för andras förskolebarn på arbetstid.
Citat:
Citat:
Du anklagar UG för exakt det socialtjänsten ägnar sig åt.. Cherry picking i sina utredningar. Intressant. För vad är egentlig mest allvarligt: Att media granskar makten utifrån medborgarnas perspektiv eller att socialtjänsten ingriper felaktigt mot medborgare med cherrypickade utredningar. Jag vet vad jag skulle välja.
Ni med socionomska hjärnor är inte helt friska i knoppen och man önskar att ni råkar ut för er själva nån gång så ni lär var det gått snett i ert tänkande.
Ni med socionomska hjärnor är inte helt friska i knoppen och man önskar att ni råkar ut för er själva nån gång så ni lär var det gått snett i ert tänkande.
Ja så är det.
Nu är det här på sajten och försöker desperat skydda sig själva för att behålla makten. Fortsätta kunna manipulera sitt narrativ inför folket.
För vad är alternativet i deras sits?
De är nog livrädda att ställas mot väggen och inför rätta!
Inte vill de krypa till korset och lämna över makten frivilligt som de är så vana vid.
Alla dessa "Adinor, Dorindor, Verderior" och "vajevejor, Nariiouhor" och flera nyreggade konton som skriver identiskt och kämpar för att dominera i alla dessa trådar kring ämnet.
De är avslöjade sen länge.
Det visar på att opinionen växer och att kritikerna haft rätt.
För att tala i klarspråk: Game Over.