2026-02-02, 21:04
Medlem
Vem är den största och bästa av de två?

De har haft jättestora framgångar och sålt miljoner album och sålt ut arenor världen över.

Jag föredrar GnR framför Metallica för deras låtar är mer min smak, lite mer åt Rock än Metal. Jag gillar Metallica med för den delen.

Vad tycker ni?
Citera
2026-02-02, 21:10
Medlem
Metallica är störst.
Citera
2026-02-02, 21:12
Medlem
Bone Collectors avatar
Som äpplen och päron. De går inte att jämföra.

Vilka man föredrar, beror på omständigheterna och vad man är sugen på för stunden.
Citera
2026-02-02, 21:14
Medlem
Anklagarens avatar
Metallica är större och betydelsefullare. Vilket band som är bäst är en smaksak. Jag gillar båda.
Citera
2026-02-02, 21:15
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bone Collector

Vilka man föredrar, beror på omständigheterna och vad man är sugen på för stunden.
Håller med.
Citera
2026-02-02, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bone Collector

De var ju runt samma tid och regerade stort plus de turnerade tillsammans, vet inte hur många datum, många egon där ha ha
Citera
2026-02-02, 21:44
Avstängd
tomyhockeys avatar
axl rose är en jävel på sjunga och jag gillar kirk hammet guitar spelningar tycker spelar bättre guitar än slash tycker jag.
Citera
2026-02-02, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomyhockey
axl rose är en jävel på sjunga och jag gillar kirk hammet guitar spelningar tycker spelar bättre guitar än slash tycker jag.

Ändå fascinerande att du lyckas pricka de två sämsta sakerna med respektive band att gilla, men där kan man ju tycka olika.

Avser här Axls röst efter 90-talet. Under appetite och illusion var han fenomenal. Hammet har däremot aldrig imponerat...
Citera
2026-02-02, 22:29
Medlem
Germanofils avatar
Den diskussionen känns ju väldigt anno 1989. Men självklart är Metallica det större bandet av de två nu såhär tre decennier senare. De har dock ingen platta som kan mäta sig med Appetite for destruction.
Citera
2026-02-02, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Germanofil
Den diskussionen känns ju väldigt anno 1989. Men självklart är Metallica det större bandet av de två nu såhär tre decennier senare. De har dock ingen platta som kan mäta sig med Appetite for destruction.

De hade bägge genomslag, men jag tycker bandmedlemmarna individuellt är större i Guns N Roses
Citera
2026-02-02, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tekkenisthegame10
Vem är den största och bästa av de två?

De har haft jättestora framgångar och sålt miljoner album och sålt ut arenor världen över.

Jag föredrar GnR framför Metallica för deras låtar är mer min smak, lite mer åt Rock än Metal. Jag gillar Metallica med för den delen.

Vad tycker ni?

Jag gillar båda.
Går inte att säga vilket som är bäst.
Citera
2026-02-02, 23:04
Medlem
kalkryggars avatar
Skulle jag skickas resten av livet till en öde ö och jag fick välja att ta med antingen Metallicas eller GR utgivning så skulle det självklart bli Metallicas.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in