2026-02-02, 21:04
Medlem
Mogadons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Kombon ung, relativt snygg och halvkunglig blir nog för svår för många att motstå.

Relativt snygg? Han ser ju helt snedknullad ut.
Citera
2026-02-02, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogadon
Relativt snygg? Han ser ju helt snedknullad ut.
Ok ung och halvkunglig räcker nog.
Citera
2026-02-02, 21:14
Medlem
Citat:
Kombon ung, relativt snygg och halvkunglig blir nog för svår för många att motstå.
Nä snygg är han inte! Läskig backslick, små ögon o stort huvud-nä ingen skönhet!
Citera
2026-02-02, 21:19
Medlem
Citat:

Vad jag förstår det räcker det med att vara känd och kriminell...
Citera
2026-02-02, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kronvraket
Nä snygg är han inte! Läskig backslick, små ögon o stort huvud-nä ingen skönhet!
Lär inte minska antalet beundrarbrev.
Citera
2026-02-02, 21:33
Medlem
Citat:
Det ska mycket till innan jag backstabbar medlemmar ur mitt kön men helvete vad mycket beundrarbrev han kommer att få i fängelset.

Hur kan kvinnor vara så korkade? Vad driver sådant beteende?
Citera
2026-02-02, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av videopac
Hur kan kvinnor vara så korkade? Vad driver sådant beteende?
Ingen aning. Men jag hade en crush på Charles Manson i unga år så vem är jag att döma.
Citera
2026-02-02, 21:58
Medlem
Fantasten2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bibo19
Jag förstår, du tror dem hinner få det klart innan rättegången tar upp hennes tidigare vittnesmål?
Svensk rättspraxis känns mer stelbent

Möjligt men det beror helt på hur snabbt polis/åklagare hinner färdigställa förundersökningen. I Norge finns ofta större processuell flexibilitet än i Sverige; nya omständigheter kan ibland vävas in löpande.

Svensk praxis är som du säger mer formell, här hade man sannolikt behövt väcka separat åtal eller skjuta huvudförhandlingen.
Citera
2026-02-02, 21:59
Medlem
Citat:

Han är ju inte ens ung? Han närmar sig 30. Funderade faktiskt tidigare idag på att "han är ju inte ens snygg"... vad såg de i honom? Enbart att hans mamma är prinsessa??
Citera
2026-02-02, 22:01
Medlem
Citat:
Det ska mycket till innan jag backstabbar medlemmar ur mitt kön men helvete vad mycket beundrarbrev han kommer att få i fängelset.

Vad får dig att tro det?? Han är ju inte ens snygg.
Citera
2026-02-02, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coffeez
Vad får dig att tro det?? Han är ju inte ens snygg.
Tror du han kommer att få jättefå beundrarbrev?
Citera
2026-02-02, 22:13
Medlem
Tror någon att rättegången kommer att börja på ett normalt sätt imorgon? Jag tror inte det. Marius har inte förberett sig för rättegången där han ska förklara sig sanningsenligt och ta sitt straff, det är ganska tydligt. Två dagar före rättegången lyckas han förstöra för sig själv till det yttersta. Samtidigt ger han "Frogner kvinnan" flera traumatiska upplevelser.

Jag tror inte ens att han dyker upp. Och om de lyckas få in honom i rättssalen, kommer han inte kunna bete sig eller förklara sig som en vanlig åtalad. Det kommer att bli en katastrof. För den mannen har noll förmåga att tänka konsekvenser, varken i relation till sig själv eller vilka konsekvenser hans handlingar har för andra.

De har all anledning att frukta, både kungen och drottningen, Håkon och Mette Marit. Det är nästan som om jag tycker synd om Mette Marit, men bara nästan. Hon och Håkon kunde ha gjort något åt detta mycket tidigare.

Finns det andra här som tror att morgondagen i rättssalen kommer att bli en katastrof?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in