2026-02-02, 19:02
Medlem
Är det norska kronprinssan som gömmer sig bakom aliaset Cecilia Steen? 😎
Citera
2026-02-02, 19:18
Medlem
Hem_bränts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rostro
Det finns antagligen tusentals timmar videomaterial men det kommer aldrig att släppas eftersom det är CP. Det sjuka är att Alex Jones låter mer och mer normal.....

Ja så är det garanterat, angående Alex Jones så verkar han ha rätt oftare än vad han har fel, vilket är skrämmande.
Citera
2026-02-02, 19:29
Medlem
Vintergrisens avatar
Det mest intressanta hittills i släppet är väl det om Mandelson.

Att en herrans massa kända personer umgicks med Epstein är ju känt sedan tidigare och vissa av dem lär väl få hoppa av något gig för det, men de lär knappast trilla dit för något brottsligt på grund av vad som eventuellt insinueras i något dokument.

När det gäller Mandelson är det aningen värre då han tycks ha läckt politisk information till Epstein och frågan är om det faktiskt kan vara brottsligt.
Citera
2026-02-02, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AI.SlopeKatt32
Inget om Putin i dessa filer? Ser att Epstein väldigt gärna ville få till ett möte med honom men han är väl inget snuskpeddo som väst-topparna är.
Ja det är Norge, Litauen, UK, USA osv.
Lustigt det här.

Han är ju gammal KGB.are så han var nog lite för slipad för att gå i den fällan gissar jag?
Citera
2026-02-02, 20:11
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Vänta till filmerna släpps. Då faller stora namn. Givetvis främst vänstersidan, dom som tycker är Goda™
Du fortsätter leva i efterbliven förnekelse.
Citera
2026-02-02, 20:12
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antihumanist
Han är ju gammal KGB.are så han var nog lite för slipad för att gå i den fällan gissar jag?
Ja säkert.....
https://www.expressen.se/nyheter/varlden/epstein-pekas-ut-putins-formogenhetsforvaltare/
Citera
2026-02-02, 20:20
Medlem
Rekryteraren Daniel Siads X-konto:@European for Donald J Trump@thilely
https://x.com/thilely

Uttalad islamkritiker, SD och Trumpanhängare.

Citera
2026-02-02, 20:25
Medlem
mearshimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batuta
Rekryteraren Daniel Siads X-konto:@European for Donald J Trump@thilely
https://x.com/thilely

Uttalad islamkritiker, SD och Trumpanhängare.

det står att han är en av Marc Brunels killar.
Sök på :
EFTA00017956
Citera
2026-02-02, 20:31
Medlem
mearshimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villekulla90
Precis, men NU är de ju intresserade bara pga trump, reublikanerna och musk. Allt annat var konspirationsteorier och antisemitism. Patetiskt.
Det är svårt att ta Qanon och Pizza gate tokar på allvar.

Men dyker det upp ett konkret fall av någon i eliten som drivit pedofil ringar så är det välkommet om denne lagförs och alla involverade åtalas.
Det inkluderar Bill Clinton och Donald Trump.
Citera
2026-02-02, 20:47
Medlem
Vindpinads avatar
Har kikat lite på Epstein-filerna och det är väldigt många judar inblandade ser jag. Säkert en slump som allt annat som rör dem. Och det florerar mycket goyim-hat i konversationerna också. Otäckt!

Det jag inte fattar är varför det är så många "lika-med-tecken" = i mailkonversationerna?
Citera
2026-02-02, 20:49
Medlem
Kul att Putin och Ryssland är djupt insyltade.
Citera
2026-02-02, 20:52
Medlem
laddstrumpa1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vindpinad
Har kikat lite på Epstein-filerna och det är väldigt många judar inblandade ser jag. Säkert en slump som allt annat som rör dem. Och det florerar mycket goyim-hat i konversationerna också. Otäckt!

Det jag inte fattar är varför det är så många "lika-med-tecken" = i mailkonversationerna?

Också funderat på detta, är det någon som vet. Helvetiskt massa krussiduller överallt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in