2026-02-02, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Det låter fortfarande konstigt att helt plötsligt bjuda in henne som hans privata gäst 2012 på en filmvisning om deras kontakt upphörde runt 2005 som det har sagts tidigare?

Du vet väl inte heller vad han hade för motiv med inbjudan?

S*fi* var ingen prinsessa 2012. Det blev hon först 2015.

Hon var officiellt ihop med prinsen 2012. Dvs. Blivande prinsessa.

Läs mitt nedan inlägg som svar på övrigt:

Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Jag tänker att Barbro är lite stolt över att Sofia hade blivit officiellt tillsammans med CP. Hon vill informera Epstein om detta, som är ytligt bekant med Sofia. Detta ger Barbro en liten fjäder i hatten och lite kunglig solglans. Då hon ju känner Sofia (hon var ju rentav bjuden på Sofias och CPs bröllop och var givetvis där).

Epstein blir också nyfiken på sin tidigare ytligt bekanta som nu är ihop med en prins. Och han bjuder henne på filmvisningen.

Kändis-kåta människor kan bete sig så. Även om någon bara är en ytligt bekant, de glömt för längesedan. Så blir denna högintressant om denna blir känd. Blivande prinsessa är stort.
Citera
2026-02-02, 14:17
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Det blir ju mer intressant för honom att bjuda in någon som är på väg att bli prinsessa. Än någon som inte håller på att bli prinsessa. Dvs. Inbjudan hade förmodligen uteblivit om hon bara var en vanlig dödlig. Hon hade varit bortglömd som "ytligt bekant". Men när denna ytliga bekanta, plötsligt eventuellt är på g att bli prinsessa, så blev hon intressant för Epst*in. Och inbjudan skickas.
Ett fullständigt rimligt scenario.

Han hade ett intresse för denna "ytliga bekant" långt innan hon träffade CP och blev prinsessa.

Han bjöd in henne till sin privata ö runt 2005, varför tror du han gjorde det?

Det är dock oklart om hon tackade ja.
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2026-02-02 kl. 14:21. Anledning: Tillägg
Citera
2026-02-02, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnneLott19
Finns det nånting över huvud taget där inte Israel her ett finger med i spelet?

Inte i väst nej.
Citera
2026-02-02, 14:21
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Hon var officiellt ihop med prinsen 2012. Dvs. Blivande prinsessa.

Hon var ingen prinsessa 2012, det är viktigt att komma ihåg.

Inte heller var hon prinsessa 2005 när hon blev inbjuden till hans privata ö.
Citera
2026-02-02, 14:40
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Nej, jag ser inte kvinnliga offer överallt. Till skillnad från dig så ser jag offer (både kvinnliga och manliga) och förövare (både kvinnliga och manliga) utifrån situation och inte utifrån könstillhörighet på de inblandade.

Vi ver inte om Sofia har sålt sex. Sannolikt har hon inte gjort det.

Du har inte den empatisk förmåga, verkar det som, att förstå hur det kan upplevas att få reda på att den man har haft sex med, visar sig vara en sexualförbrytare. Mot barn dessutom. Sekundärtraumatisering eller rentav eget trauma lär komma som ett brev på posten! Och ja: man är då att betraktas som ett offer.

om Sofia har varit med Epstein. Ovetandes om hans sexualbrott. Och sedan får reda på det.... fy fan vad jobbigt för henne! Då är hon ett offer.

Tänk dig själv. Att du får reda på att din fru har tvingat barn till sex med henne. Jag tror inte du skulle må särskilt bra av det. Eller hur?

Jag tycker du ska använda ett annat ord för jag tror du använder ordet för att blanda ihop det med brottsoffer vilket de verkligen inte är. De har inte utsatts för något.
Jag skulle inte se mig som ett offer. Barnen hade varit offren.
Det lyser igenom i andra trådar med, du ser alla tjejer som offer. Har de gjort något som de i efterhand ångrar så ser du dem direkt som offer. I mina ögon är det två olika saker.
Det har ingenting med bristande empati att göra. Men det kommer DU aldrig att förstå.
Citera
2026-02-02, 14:42
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Jag tänker att Barbro är lite stolt över att Sofia hade blivit officiellt tillsammans med CP. Hon vill informera Epstein om detta, som är ytligt bekant med Sofia. Detta ger Barbro en liten fjäder i hatten och lite kunglig solglans. Då hon ju känner Sofia (hon var ju rentav bjuden på Sofias och CPs bröllop och var givetvis där).

Epstein blir också nyfiken på sin tidigare ytligt bekanta som nu är ihop med en prins. Och han bjuder henne på filmvisningen.

Kändis-kåta människor kan bete sig så. Även om någon bara är en ytligt bekant, de glömt för längesedan. Så blir denna högintressant om denna blir känd. Blivande prinsessa är stort.

Kan du ta ordet kändiskåt i munnen när du ska beskriva Sophia?
Citera
2026-02-02, 14:45
Medlem
holmiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TJUVSVERIGE
Är kungen i Sverige omskuren? Är Sofias make, prins Carl-Philip det?

King Charles III was circumcised in December 1948 at Buckingham Palace by Dr. Jacob Snowman. Snowman was a renowned London physician, surgeon, and an Orthodox Jewish mohel (ritual circumciser). His involvement was part of a long-standing, though often disputed, tradition within the British Royal Family. Dr. Jacob Snowman (1871–1959) was a prominent figure in the London Jewish community.

Hans bröder gick igenom samma procedur. Likaså hans söner.

Det engelska kungahuset tillhör sedan mycket länge de omskurna.
Citera
2026-02-02, 15:06
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chokladmums
Rent allmänt så kan man undra.

Men hur troligt är det att de maskat en svenska? Skulle tro att det maskats diverse offer och kanske annat. Och troligen väldigt mycket amerikaner.

Att fantisera om att det maskade innehåller uppgifter om mossad och svenska kungahuset är i mina ögon extremt långsökt, rent trams tom.

Vi måste ändå ställa oss frågan vad som finns i det maskade materialet? Så länge vi inte vet vad som gömmer sig i detta för oss okända material så kommer spekulationerna att fortsätta.
Citera
2026-02-02, 15:45
Medlem
bergsturks avatar
För de som vill se de mail som Epstein skickat TILL Ehnbom, sök på "behnbom".
Citera
2026-02-02, 16:29
Medlem
Citat:
Han hade ett intresse för denna "ytliga bekant" långt innan hon träffade CP och blev prinsessa.

Han bjöd in henne till sin privata ö runt 2005, varför tror du han gjorde det?

Det är dock oklart om hon tackade ja.

Och hon tackade nej.

Han ville väl omge sig med unga kvinnor. Även fast han helst ville våldta barn. Därav bjöd han över Sofia till ön. För att hon var en ung kvinna. Men som sagt var: hon tackade nej. Och det är bekräftat.
Citera
2026-02-02, 16:31
Medlem
Citat:
Hon var ingen prinsessa 2012, det är viktigt att komma ihåg.

Inte heller var hon prinsessa 2005 när hon blev inbjuden till hans privata ö.

Läs nedan:

Citat:
Och hon tackade nej.

Han ville väl omge sig med unga kvinnor. Även fast han helst ville våldta barn. Därav bjöd han över Sofia till ön. För att hon var en ung kvinna. Men som sagt var: hon tackade nej. Och det är bekräftat.
Citera
2026-02-02, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Kan du ta ordet kändiskåt i munnen när du ska beskriva Sophia?

Absolut. Det är väl det hela det där gänget har gemensamt. Epstein, Barbro, Trump, Andrew, Sofia med flera. Att vilja frottera sig med kända personer. Och det har jag även tidigare skrivit i tråden. Att jag tänker att det var därav Sofia var ytligt bekant med Epstein. För att få frottera sig med kända människor. Inte för att sälja sex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in