han hade sån hög turn over på brudar att det finns ingen chans att någon han senast sett för 6 år sedan skulle ha fått en sådan inbjudan. detta tyder helt enkelt på att hon vid den tiden aktivt sålde sig till honom och hans vänner.
Jag kan heller inte tolka det på annat sätt än att de nog var mer än bara ytligt bekanta som hon uttryckt det själv. Hon måste ju verkligen stått ut på något sätt.
Jag kan heller inte tolka det på annat sätt än att de nog var mer än bara ytligt bekanta som hon uttryckt det själv. Hon måste ju verkligen stått ut på något sätt.
inte bara det, min poäng är att hon vid den tiden AKTIVT umgicks med honom. om de senaste hade setts för 6 år sedan hade han aldrig kommit ihåg henne och det finns inte en chans att hon fått en inbjudan om han ändå kommit ihåg henne, för då hade deras relation redan varit avslutad.
Madeleine är dock bäst av dem. Jag blev faktiskt positivt överraskad när jag såg henne i "Skavlan", där verkade hon ju helt normal. Hon skulle nog ha klarat av ett arbete som t.ex. hotellreceptionist eller expedit på dammode- eller parfymavdelning, där hennes utseende vägt upp för bristerna. Victoria och CP hade i ett vanligt liv, blivit föremål för LSS och Samhall.
Jag upplever Madeleine autistisk med sina stirrande rådjursögon i strålkastarljus och ansträngda tal med stakning och stamning och borttappning av den råda tråden i samtal.
Ja, men berodde inte det på att hon då hunnit med att officiellt bli blivande prinsessa? Alltså att det var just det som lockade JE till att försöka få frottera sig med henne! För visst var det väl Barbro som uppmärksammade honom på att hon kilade stadigt med prinsen. Fast visst borde han ju gett upp då så någon slags intimt förhållande hade han ju fått etablerat med henne.
Hm....varför intresserar detta mig egentligen....småaktigt om jag tillåter mig lite självkritik.
Ja, men berodde inte det på att hon då hunnit med att officiellt bli blivande prinsessa? Alltså att det var just det som lockade JE till att försöka få frottera sig med henne! För visst var det väl Barbro som uppmärksammade honom på att hon kilade stadigt med prinsen. Fast visst borde han ju gett upp då så någon slags intimt förhållande hade han ju fått etablerat med henne.
Hm....varför intresserar detta mig egentligen....småaktigt om jag tillåter mig lite självkritik.
Jag funderat också på varför jag lägger ner någon energi på detta. För min del tror jag det mest handlar om att jag är ganska så trött på att i tråd efter tråd efter tråd få höra och läsa att tjejer/kvinnor aldrig har något annat än rent mjöl i påsen. Att de ständigt ständigt är oskyldiga och aningslösa och aldrig aldrig kan göra något fel.
Han hade ju fått nys om att hon officiellt var tillsammans med CP. Det var starkt sannolikt därav han bjöd sin tidigare ytliga bekantskap på filmvisning 2012.
Jag funderat också på varför jag lägger ner någon energi på detta. För min del tror jag det mest handlar om att jag är ganska så trött på att i tråd efter tråd efter tråd få höra och läsa att tjejer/kvinnor aldrig har något annat än rent mjöl i påsen. Att de ständigt ständigt är oskyldiga och aningslösa och aldrig aldrig kan göra något fel.
Ja det är sant - alla dessa "offer" visste nog fan vad de gav sig in på. Det är ju inte frågan om några barn väl utan tonårstjejer som kan vara nog så durkdrivna?! Tjejerna blev väl inte kidnappade till ön och/eller hölls kvar mot deras vilja? Fast okej, har jag fel i mina antaganden här ovan (är inte tillräckligt påläst) så är det en annan sak. Sofia är i vart fall inget offer.....eller? Nä, isf hade väl hennes identitet maskats!
Senast redigerad av kubun 2026-02-02 kl. 13:28.
Han hade ju fått nys om att hon officiellt var tillsammans med CP. Det var starkt sannolikt därav han bjöd sin tidigare ytliga bekantskap på filmvisning 2012.
Fanns väl tusentals viktigare och mer prominenta personer i hans umgängeskrets än en tidigare utvikningstjej som var på väg att gifta sig med en svensk prins. Som inte ens är tronarvinge.
Menar du att alla tjejer han bjudit till sig har varit "prominenta" personer? Är det därför de bjuds in?
Ja det är sant - alla dessa "offer" visste nog fan vad de gav sig in på. Det är ju inte frågan om några barn väl utan tonårstjejer som kan vara nog så durkdrivna?! Tjejerna blev väl inte kidnappade till ön och/eller hölls kvar mot deras vilja? Fast okej, har jag fel i mina antaganden här ovan (är inte tillräckligt påläst) så är det en annan sak. Sofia är i vart fall inget offer.....eller? Nä, isf hade väl hennes identitet maskats!
Sofia har inte gjort några fel, vad vi känner till. Hon verkar ha varit ytligt bekant med Epstein vid en tidpunkt då han ännu inte var dömd. Thats it.
Inte ens om hon hade sålt sex, så är det något fel med det. Sofia har oavsett vilket inte gjort något fel. Det är inte olagligt nämligen. Och dessutom gör det henne mer till ett offer utifrån vad som framkommit senare om Epstein.
. Så finns ingen anledning för dig att ge dig på just Sofia. Finns inga bevis för att hon har gjort något olagligt eller något fel. Det är mest bara fult gjort mot denna gifta fyrabarnsmor som kämpar för barns väl och ve. Låt henne vara.
Vill du gotta dig i kvinnor som har gjort fel, så är det väl snarare Epsteins kvinnliga trotjänare du ska kika på... Ghi*slaine Max*well. Hon dömdes för några år sedan till 20 års fängelse för människohandel i sitt samröre ned Epstein.
Om det nu är så viktigt för dig att se kvinnor som gör fel, så är det ju bättre att du tittar på kvinnor som gör fel. Inte på kvinnliga offer/kvinnliga oskyldiga. det blir ju helt galet missriktat fokus!
Jo*Hanna Mö*ller, den andra arbogakvinnan CS, de två tjejerna som mördade To*ve etc. Etc. Etc. Etc. Finns en hel del kvinnor som har begått vidriga handlingar. Titta på dem, om du vill se kvinnor som gör fel.
Så kanske du blir lite mer ödmjuk kring kvinnliga offer och oskyldiga kvinnor sedan.