Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Epsteins kumpaner visste givetvis, och offren. Men tror du ytligt bekanta såsom Sofia visste?! Knappast. Du hänger upp dig på ord i övrigt.
För att 20 åringar drar folk till hans tillställningar. Mäktiga män. Behöver inte ha inneburit att det såldes och köptes sex för det. 20 åringarna kan ha fungerat som kuttersmycken. Enkom.
Ja, jag spekulerar utifrån den lilla information som finns. Det är det fler i tråden som gör.
Själv reagerar jag på att hovet säger att Sophia inte träffat Epstein på typ 6 år innan inbjudan till visningen. Ändå får hon en inbjudan och
inte nog med det så tilldelas hon plats bredvid Epstein.
Låter det som en person han inte sett på 6 år?
Det jag också reagerar på är att de i artikeln uttrycker det som att visningen var kändistät. De rabblar upp personer från samma lista som Sophia finns med på och uttrycker det som att de var där.
Visar listan alltså personer som var där?
Det skickas en bild på Sophia till Epstein 5-6 år efter det att hovet bekräftat att Sophia senast träffat Epstein.
Låter det som en ytlig bekant? Varför skickar man en bild på henne då Epstein högst troligtvis borde glömt denna ytliga bekant för länge sedan om det är så som hovet och Sophia säger? Eller gav hon ett väldigt beständigt intryck på Epstein? Eller har de haft mer kontakt än vad som erkänts?
https://www.expressen.se/nyheter/kungligt/prinsessan-sofia-inbjuden-som-epsteins-privata-gast-pa-filmvisning/
Citat:
Enligt gästlistan, som skickades till Epsteins mejl, hade han och prinsessan tilldelats plats 2C i lokalen.
Citat:
Filmvisningen var av gästlistan att döma kändistät. Ivanka Trump var där tillsammans med sin make Jared Kushner, numera fredsförhandlade åt sin svärfar Donald Trump.
Skådespelarna Hugh Jackman, Amanda Seyfried och Glenn Close fanns också på gästlistan. Det gjorde även radiostjärnan Howard Stern, författaren Tom Clancy och modeikonen Calvin Klein.
Citat:
I ett annat dokument som släpptes under fredagskvällen framgår det att Barbro Ehnbom i februari 2010 – kort efter att Expressen avslöjat att Sofia och prins Carl Philip var ett par – skickade en bild på prinsessan Sofia till Epsteins mejl.