2026-02-02, 12:04
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av busy-signal
att förstå hur ni fungerar är ett av våra största intressen från vaggan till graven.

Verkligen inte.
Citera
2026-02-02, 12:05
Medlem
Lägg ner nu gumman. Jag pratade om Adam och Eva i Bibeln

Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Men snälla du, jag svarade på det du skrev. Du satt som en gammal bitter gubbe eller kärring och "ack ja, kvinnor (män) är emaptilöaa och avundsjuka och så fort man slappnar av "gör de saker bakom ryggen på en utan ånger eller dåligt samvete". Och sen denna söndertjatade copingen: "jag gav henne/honom allt (paradiset) men han/hon var ändå inte nöjd"

Det var inte kritik du kom med, det var undanflykter och coping.

Det fetade: du ser ju, så fel hade jag inte. Nästa gång kommer du välja en kvinna som inte är osunt avundsjuk av sig, som inte är otrogen så fort du slappnar av och börjar lita på henne, som inte testar och manipulerar dig var och varannan dag, osv.
Citera
2026-02-02, 12:06
Medlem
Citat:
Herregud Bd, hur tror du annars att vi män skulle stå ut med er över huvud taget?? Det är naturligtvis för att vi har någotsånär koll på hur ni fungerar. Och att förstå hur ni fungerar är ett av våra största intressen från vaggan till graven.

Och män brukar bli ganska bra på nåt som dom är intresserade av under några årtionden i sträck.

Kvinnor har väl knappt några riktiga intressen förutom materiell trygghet och status. Och att göra sig snygga så att andra kvinnor ska bli avundsjuka
. Så det är säkert lite svårt för er att föreställa er.
Detta är alltså vad du kommit fram till efter en livstid av kvinno-studier?

Du är alltså lika lost på ämnet som de män på flashback som startar tråd efter tråd om olika aspekter på ämnet som de inte förstår sig på.

Det verkar gå ungefär lika bra att studera kvinnor för er som det går för män att studera i stort.
Citera
2026-02-02, 12:07
Medlem
Vilket idiotsvar som inte betyder någonting.

Vadå, säger säger du som heterosexuell, och icke-psykopatisk man man då eller? Isåfall får du gärna utveckla dig.

Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
Verkligen inte.
Citera
2026-02-02, 12:09
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe

Du är alltså lika lost på ämnet som de män på flashback som startar tråd efter tråd om olika aspekter på ämnet som de inte förstår sig på.

Det verkar gå ungefär lika bra att studera kvinnor för er som det går för män att studera i stort.

Hahah min första tanke också 🎯
Citera
2026-02-02, 12:09
Medlem
Graavargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Topic: om denna sanning vore mer välkänd så skulle mäns simping, gentlemanna-instinkt, och intresse för relationer med kvinnor vara obefintligt. Vad anser ni om detta?

Jag saknar din slutkläm, vilket logiskt bör bli: "därför ger jag nu helt upp på kvinnor och kommer i fortsättningen att vara bög".

Nån annan väg ut ur dina egna resonemang finns ju inte. Det skulle i så vara alternativen "flytta till en öde ö och klippa kontakten med samhället" eller "bli munk i ett isolerat kloster där man enbart kommer i kontakt med män".

Det är ju trots allt rent logiskt så att om du vill att kvinnorna ska respektera din sanna natur så bör du också respektera deras, och eftersom du anser dig ha kommit fram till att deras sanna natur är såpass ondskefull så är ju ett ömsesidigt förhållande både enormt utmanande och självdestruktivt.

Så "bög", "munk" eller "öde ö" är din enda chans.
Citera
2026-02-02, 12:14
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
Stenarna haglar i ditt lilla glashus:

Oh herregud, tänk att du av alla som aldrig kan leta upp nåt på nätet annars lyckades vaska fram ett av mina gamla inlägg och klistra in det här helt ryckt ur sitt sammanhang. Så duktig du är.
Citera
2026-02-02, 12:19
Medlem
Case in point.

Jag försökte ge någonting till dig bimbo. Men du såg bara det du förväntade dig att se, och sen kom klorna. Ja du är väl inte kapabel till så värst mycket annat.

Citat:

Citera
2026-02-02, 12:25
Medlem
Citat:
Case in point.

Jag försökte ge någonting till dig bimbo. Men du såg bara det du förväntade dig att se, och sen kom klorna. Ja du är väl inte kapabel till så värst mycket annat.
Men vi säger att du har rätt. Kvinnor är bara intresserade av trygghet och status och att göra andra kvinnor avundsjuka. Varför springer män efter oss?
Citera
2026-02-02, 12:27
Medlem
Vi gillar er ändå, idiot.
Citat:
Men vi säger att du har rätt. Kvinnor är bara intresserade av trygghet och status och att göra andra kvinnor avundsjuka. Varför springer män efter oss?
Citera
2026-02-02, 12:32
Medlem
Citat:
Vi gillar er ändå, idiot.
Varför det?
Citera
2026-02-02, 12:34
Medlem
Jenny9s avatar
.