2026-02-01, 21:49
Medlem
daf66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FBIWiesbaden
Hur kommer det sig att tjejer från Sverige Norge
Matte Marit och Sofia har kommit i kontakt med han.
Var de yrkes prostituerade för rika i USA hur hamnade de i kontakt för det första med Epstein

Fanns det kontakter som förmedlade unga tjejer till rika gubbar som eskortdamer + tjänster
Social matchmaking, privata fester och socitetsnobberi som det framstått hittills. Du kan nog läsa själv?
Citera
2026-02-01, 21:55
Medlem
bergsturks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShijieMeng69
Både Epstein och offrena visste. Förmodligen visste flera som var på hans fester vad som försigick för som vi vet så gillade Epstein att dela sina sjuka böjelser med andra. Ditt "ingen" är således helt felaktigt hur man än vrider och vänder på det.

Ja, på fester där mäktiga män träffade unga tjejer som de kunde ligga med...

Utifrån en genomläsning av en hel del mail så verkar det som om väldigt många fotomodeller får en extrainkomst från att fnaska, och som om "relationer" är rent transaktionella i den här världen, med allas vetskap.
Citera
2026-02-01, 21:59
Avstängd
Tearsinrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manfredkaltz
Varför skulle det vara långsökt? Att ha en spion i ett lands kungahus måste väl ändå ses som en tillgång. Epstein och liknande söker en viss typ av unga tjejer med rätt bakgrund för att lära upp till agenter/spioner/assets. Om Epstein har komprometterande bilder på Sofia så kommer han också kunna kontrollera henne.
Självklart skulle det vara en tillgång för dem.

Men det man hittat nu är att Sofia haft samröre med Epstein vilket inte är så konstigt av de anledningarna jag skrev. Att man sen ska ha tryckt henne åt CP som blir kär och gifter sig med henne känns långsökt dock. Förmodligen hängde hon med Epstein för hon var den typen av tjej på den tiden, inte konstigare än så. Att hon skulle vara nån slags spion eller agent ser jag som osannolikt då hon inte verkar vara den skarpaste kniven.
Citera
2026-02-01, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Ingen aning - men jag hänger sällan med vänner i andra länder på nätterna, jag skriver bara fakta.
De flesta jag känner ytligt skulle jag nog inte ens märka om de var borta i ett år - oavsett tid på dygnet.

Nä - förklara - inte försvara.
Jag är ju en sån där jobbig jävel som tycker att det bör finnas bevis för påståenden - så jag tror t.ex inte alls på på att alla dessa kändisar som omnämns i tråden skulle ha knullat unga brudar hemma hos epstein - det saknas ju helt bevis och till och med beskyllningar från offer - så det verkar för mig snarast som om det var Jeffreys eget nöje (kanske med lite assistans från en viss engelsk prins) och knappast något systematiskt pedofilbeteende av Jeffreys umgängeskrets.
Haha dumdristigt. Trots att han hade svensk halick som ger honom tjejer och en norsk galen prinsessa som vill skicka nakenbilder på kvinnor till sin minderåriga son. Totalt äckliga santal och tankar.
Citera
2026-02-01, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsinrain
Självklart skulle det vara en tillgång för dem.

Men det man hittat nu är att Sofia haft samröre med Epstein vilket inte är så konstigt av de anledningarna jag skrev. Att man sen ska ha tryckt henne åt CP som blir kär och gifter sig med henne känns långsökt dock. Förmodligen hängde hon med Epstein för hon var den typen av tjej på den tiden, inte konstigare än så. Att hon skulle vara nån slags spion eller agent ser jag som osannolikt då hon inte verkar vara den skarpaste kniven.

En sådan asset behöver inte vara smart utan kanske bäst om hon är omedveten om att hon utnyttjas som uppgiftslämnare. Det verkar ju nästan fungera som någon form av kvinnligt nätverk där man handlar med tjänster och gentjänster. Vi lär upp dig och ger dig inträde till en värld av rika män så gör du tjänster åt oss.
Citera
2026-02-01, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShijieMeng69
Du är mer än lovligt trög. Är det inte bättre att du skriver vad du menar istället? Och läser vad folk skriver istället för att tolka in saker som inte är skrivna.

Både Epstein och offrena visste. Förmodligen visste flera som var på hans fester vad som försigick för som vi vet så gillade Epstein att dela sina sjuka böjelser med andra. Ditt "ingen" är således helt felaktigt hur man än vrider och vänder på det.

Ja, på fester där mäktiga män träffade unga tjejer som de kunde ligga med...

Jag har ingen aning om hur "gamla" tjejer som var max för Epstein men det ena behöver väl inte utesluta det andra eller? Eller varför tror du att Epstein ville ha tips från Barbro om tjejer i 20-års åldern?

Ärligt talat verkar du mest fantisera fritt utan att det faktiskt har någon som helst koppling med vad vi vet om fallet.

Epsteins kumpaner visste givetvis, och offren. Men tror du ytligt bekanta såsom Sofia visste?! Knappast. Du hänger upp dig på ord i övrigt.

För att 20 åringar drar folk till hans tillställningar. Mäktiga män. Behöver inte ha inneburit att det såldes och köptes sex för det. 20 åringarna kan ha fungerat som kuttersmycken. Enkom.

Ja, jag spekulerar utifrån den lilla information som finns. Det är det fler i tråden som gör.
Citera
2026-02-01, 22:55
Medlem
ENTPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chockladapa
Vad har mossad med detta o göra? Vad skulle de ha för någon nytta att ha en hållhake på vårt kungahus som inte har nåt att säga till om?
Haha du förtjänar inte att ha internet
Citera
2026-02-01, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FBIWiesbaden
Hur kommer det sig att tjejer från Sverige Norge
Matte Marit och Sofia har kommit i kontakt med han.
Var de yrkes prostituerade för rika i USA hur hamnade de i kontakt för det första med Epstein

Fanns det kontakter som förmedlade unga tjejer till rika gubbar som eskortdamer + tjänster

Mest troligt så ja. Även om det på den nivån handlar om tjänster och gentjänster. Dock är ung en definition Mette är född 1973 kontakt från 2011 Epstein. Sofia skedde det runt 22 års ålder.
Citera
2026-02-01, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Hon var ung då. Ung med outvecklad hjärna. Fattade därav unga, dumdrisiga beslut (så som många unga gör).

Sedan blev hon vuxen. Vuxen, förståndig och kär i en stilig och charmig prins. Som även blev kär i henne. De gifte sig efter att ha kämpat i flera år mot folks fördomar och elände. Men deras kärlek var starkare än folks fördomar och käppar i hjulet. Prinsen tog upp det i sitt tal vid deras bröllop.

Sedan har de fått fyra barn inom sitt äktenskap.

Dina ord låter mest patetiska. Prinsen är en stilig och charmig man som helt på egna meriter fick hennes hjärta i brand.

Hade han varit en ful, icke charmig slusk. Hade man kunnat tänka sig att hon var en golddigger (oavsett hennes tidigare bakgrund).

Men nu är han en snygg, stilig och charmig man. Klart hon föll för honom! Och gärna ville bli hans fru och mor till hans barn! Inte som en "pensionsförsäkring". Utan av kärlek och åtrå till honom.

Men samtidigt är hon i Afrika och det tas bilder på henne som skickas till Epstein och hon finns där. Det skrivs om hans personliga dejt med Sofia till filmen Les Miserables.
Citera
2026-02-02, 00:00
Medlem
Citat:
Du anser alltså att hon skulle avstå från kärleken till CP, pga att hon finns med på en bild med Epstein? Och för att Barrbro och Epstein skrev om henne? Du menar att Sofia skulle vara synsk och fatta att Epstein skulle hamna i blåsväder efter att hon fått 4 barn med sin stora kärlek och att det då skulle hittas en vanlig bild på henne och Epstein och någon brud till?

News for you: människor är inte synska, vad än Saida har försökt inbilla alla. Och människor väljer gärna sin kärlek. Även om det finns ett mindre snyggt förflutet.

För det vi vet är ju att
1. Sofia var med i paradis hotell. Men hade ibte sex ned någon där.
2. Har vikit ut sig och visat brösten.
(Detta visste vi redan om vid deras äktenskap. Var en kamp för dem, men till slut fick de gifta sig och hon har efterhand blivit accepterad).
3. Finns med på bild fullt påklädd med Epstein och någon till fullt påklädd tjej.
4. Barbro har skrivit lite med Epstein om Sofua. Ganska oskyldigt det med.

Och du anser att pga att punkt 3 och 4 kanske skulle komma ut, så skulle Sofia och CP avstått sin kärlek? Avstått att skaffa sina fyra barn? Kanske gjort fyra aborter istället? Vore det bättre?

Ni stock-konservativa är allt bra märkliga. Ni tycker att äktenskap och barnafödande etc är ärorikt. Och att aborter ska förbjudas. Men när det kommer till kritan, så anser ni tydligen att vissa äktenskap och barn inte ens skulle få existera! Men så bra då att aborter är lagliga.

Nu har Sifua sina fyra barn. Och då ska väl de skyddas mot skutsnack om deras mamma. Tycker du ibte det? På den punkten är jag tydligen ner konservativ än vad du är.

Det vet ingen om hon haft sex i Paradise hotell. Absolut hade hon, det är dörför de åker dit! De vet dem om. Finns ställen utanför kameror och sedan efter elimineringen men kvar på ön.
Citera
2026-02-02, 00:08
Medlem
Citat:
Du sitter nu bara och fantiserar.

De träffades i Båstad, under en lunch med gemensamma vänner. Och Sofia blev kär direkt. Hon har beskrivit det själv som att det var "som att komma hem".

De första åren som par fick Sofia utstå en enorm hatstorm. Hade hon varit en golddigger, hade hon nog dragit sig ur förhållandet, vid det laget. Det var fråga om flera år.

Att hon är kär i sin stilige och charmiga make/far till sina fyra barn, råder det för min del inga tvivel om. Det glittrar i hennes ögon när hon tittar på honom.

Det som det däremot råder stora tvivel om, är om hon sålt sex. Finns inga bevis för att så skulle vara fallet. Hon verkar mer ha varit ett slags kuttersmycke kring sexualförbrytaren Epstein och hans kumpaner.

Hon hade som sagt var inte sex i Paradise hotell. Kan mycket väl vara så att hon mer var en snygg tjej som fick gå runt där och vara vacker. Hos Epstein. Medans det fanns andra som for riktigt illa där. Blev våldtagna etc. Men dessa brott ska inte en fyrbarnsmor som med stor sannolikhet inte ens visste om brotten lastas för. Utan det är Epstein och hans kumpaner som ska lastas för sina brott.

Du har en personlig agenda här.

Jag tror Merwina är rätt på det med Barbro och introduktionen till kungaprinsar,
Citera
2026-02-02, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsinrain
Menar du då att Epstein/Mossad ska ha fått CP att bli intresserad av Sofia och sen gift sig med henne? Låter lite långsökt, inte omöjligt men långsökt.

Förmodligen ville de ha några snygga brudar vid tillfället och Sofia var en av dem. Tror inte det är svårare än så. Några år senare träffar hon CP. Är det omöjligt att Mossad är inblandat och på nåt sätt "tryckt" Sofia åt CPs håll? Nej inte omöjligt men... På den tiden var ju Sofia en typisk "modell" som var med i olika herrtidningar, Paradise hotel och hängde med andra modeller (i det här fallet tillsammans med Epstein) finns väl tusentals brudar som var som henne. Att Mossad gärna hade velat att en av dessa blev svensk prinsessa är inte så långsökt men att de skulle lyckas och lägga tid på det är långsökt.

Nej men denna Barbro som av okända anledningar tog denna Sofia under sina vingar och tog med henbe till Epstein och vidare mot prinsens sfär där Sofia bröstade upp sig likt hon alltid gjort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in