2026-02-01, 15:05
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Kan man inte bara prova något annat?
Inget annat hjälper. Man kan ta kortison nässpray samtidigt i två veckor eller få kortison utskrivet för att inflammationen man framkallat ska läka. Men det är inte lätt. Svårt att äta när näsan är helt täppt.
Citera
2026-02-01, 15:09
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Kan man inte bara prova något annat?

Mometason funkar för mig. Finns på recept.
Citera
2026-02-01, 18:37
Medlem
SysterMorbids avatar
Om man vill annonsera sig som idiot så varför inte visa sitt budget på nässpray.
Citera
2026-02-01, 19:24
Medlem
Men va fan.. var en man o sluta bara .andas genom munnen 5 dagar sen går de över. Lipsill
Det är inte cancer ,vi pratar om nästäppa!
Citera
2026-02-01, 19:36
Medlem
Diamondgrits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Inget annat hjälper. Man kan ta kortison nässpray samtidigt i två veckor eller få kortison utskrivet för att inflammationen man framkallat ska läka. Men det är inte lätt. Svårt att äta när näsan är helt täppt.
Oj du är täppt i näsan i två veckor för att slippa betala 90k.
Valet låter rätt enkelt
Citera
2026-02-01, 20:00
Medlem
OK, jag tjatar. Men, jag ser inte varför det inte skulle funka att sluta en näsborre åt gången. Något emot?

Då slipper man ju paniken av att inte kunna andas alls genom näsan, men tar bort det lokalt uppbyggda beroiendet. En näsborre åt gången.
Citera
2026-02-01, 20:42
Medlem
Kungenshoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoForBroke
OK, jag tjatar. Men, jag ser inte varför det inte skulle funka att sluta en näsborre åt gången. Något emot?

Då slipper man ju paniken av att inte kunna andas alls genom näsan, men tar bort det lokalt uppbyggda beroiendet. En näsborre åt gången.
Lätt värt ett försök!
Citera
2026-02-03, 06:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoForBroke

Det är ju inte en lätt fråga alls...

Du frågar ju i princip hur lokalt bedövar en nässprey, vilket inkluderar hur det sprider sig.
-Inte den blekaste aning.

Men jag har en alternativ lösn.
-Minska dosen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in