2026-02-01, 09:48
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
2012. Och hon var inte där. Bekräftat av hovet.
s
Haha hade inte det norska hovet bekräftat saker som senare visade sig inte stämma?
Citera
2026-02-01, 09:49
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
2012. Och hon var inte där. Bekräftat av hovet.

Men fattar du inte att hovet ljuger? Precis som norska hovet har ljugit om Mette-Marit i alla år. Men de har varit tvungna att pudla nu, när den långa mailväxlingen mellan M-M och Epstein har blivit offentliga handlingar. Det är dags för svenska hovet också att pudla nu och lägga korten på bordet, det går ju inte längre att förneka kontakten med Epstein när det finns bevis.

Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman

Haha hade inte det norska hovet bekräftat saker som senare visade sig inte stämma?

Ja, jag förstår inte hur en vuxen människa kan vara så naiv som Tomatkungen är. Ibland tror jag att det är ett troll bakom nicket, och att personen egentligen tycker precis tvärtom men lajvar en White knight för att visa upp hur patetiska sådana är...
Senast redigerad av Merwinna 2026-02-01 kl. 09:53.
Citera
2026-02-01, 09:54
Medlem
Citat:
Nja. Hon är uppenbart kär i CP. Han är stilig och charmig. Och de har verkligen fått kämpa för sitt förhållande. I några år i början var det en hatstorm mot Sofia. En golddigger hade lämnat skeppet för mindre än det hon då fick utstå. Hon är uppenbart kär i CP. Glittrar I hennes ögon när hon tittar på honom.

Jag skulle tänka "nu fick skvallerkärringarna mer att skvallra om, de små liven med förmodligen torftiga liv, så att de måste lägga kraft på skvaller istället för att hitta egna spännande liv att leva". Så skulle jag reagera. Och du? Hur skulle du reagera?

För att hon har fyra barn, som kommer må dåligt av illasinnade rykten om deras mamma. Så folk får skärpa till sig. Fyra barn kan fara illa över skvallerkärringars skitsnack om deras mamma. Därav har det relevans.

Hon är uppenbarligen en golddigger som alltid sökt sig till mäktiga och rika män. Hennes umgänge med Epstein bevisar just det.

Varför skulle en golddigger avstå från sin jackpot bara för lite taskiga skriverier? Din logik är bakvänd. CP kan knappast anses vara charmig. Snarare tvärtom 🤣

Att det uppstår rykten om henne får man förvänta sig som offentlig person. Det är Sifua och alla hennes val som har lett till att denna situationen har uppstått. Om hon hade låtit bli att dras till rika, mäktiga män i hennes ungdom så hade vi inte haft denna diskussionen nu.

Jag tror nog att hennes ban överlever...
Citera
2026-02-01, 09:55
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:

Och i övrigt: finns inga bevis för att Sofia skulle ha sålt sex till Epstein. Hon, liksom många andra hängde med en rik knös. Det kan vara allt det hela handlar om.

Och till och med om det "bara" var så, så gör det henne helt olämplig som prinsessa. Samt bevisar att hon hela tiden var ute efter en rik man, och att CP blev set up.
Citera
2026-02-01, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Men fattar du inte att hovet ljuger? Precis som norska hovet har ljugit om Mette-Marit i alla år. Men de har varit tvungna att pudla nu, när den långa mailväxlingen mellan M-M och Epstein har blivit offentliga handlingar. Det är dags för svenska hovet också att pudla nu och lägga korten på bordet, det går ju inte längre att förneka kontakten med Epstein när det finns bevis.

Jag trodde du var finare än såhär Nerwinna. Men du är en skvallerkärring som sprider falska rykten om en fyrabarnsmor, hennes make och hela hovet. Att du inte skäms!

1. Finns inga bevis för att Sofia har sålt sex. Och även om hon hade gjort det, så ligger det över 20 år bakåt i tiden.
2. CP har dyslexi. Det är ibte synonymt med att vara korkad.
3. Varför skulle hovet ljuga för om 2012? Sofia var i Europa då. Inte I USA.

Det är Barbro som har mailat med Epstein om Sofia. Finns ingen mail korrespondens mellan Sofia och Epstein.
Citera
2026-02-01, 09:59
Medlem
Citat:
Och till och med om det "bara" var så, så gör det henne helt olämplig som prinsessa. Samt bevisar att hon hela tiden var ute efter en rik man, och att CP blev set up.

På den tiden visste ingen om att han våldtagit barn. På den tiden var han populär. Så på vilket vis gör det henne olämplig som prinsessa, att hon då umgicks med en en rik populär ostraffad man på hans fester? Skulle hon vara synsk menar du, och vetat om att han flera år senare skulle åka dit för våldtäkt mot barn? Nej, ge dig nu.
Citera
2026-02-01, 09:59
Medlem
KillPus avatar
Wow! Både norska och svenska Kungahusen är infiltrerade av billiga dollarhoror/madrasser. Spännande!
Senast redigerad av KillPu 2026-02-01 kl. 10:03.
Citera
2026-02-01, 10:00
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Nja. Hon är uppenbart kär i CP. Han är stilig och charmig. Och de har verkligen fått kämpa för sitt förhållande. I några år i början var det en hatstorm mot Sofia. En golddigger hade lämnat skeppet för mindre än det hon då fick utstå. Hon är uppenbart kär i CP. Glittrar I hennes ögon när hon tittar på honom.

Jag skulle tänka "nu fick skvallerkärringarna mer att skvallra om, de små liven med förmodligen torftiga liv, så att de måste lägga kraft på skvaller istället för att hitta egna spännande liv att leva". Så skulle jag reagera. Och du? Hur skulle du reagera?

För att hon har fyra barn, som kommer må dåligt av illasinnade rykten om deras mamma. Så folk får skärpa till sig. Fyra barn kan fara illa över skvallerkärringars skitsnack om deras mamma. Därav har det relevans.

CP är absolut inte charmig, tvärtom, han är socialt awkward och har svårt att sätta ihop en hel mening. Hans allure kommer ifrån att han blir bra på bild (det medges), att han är prins (vilket är fånigt på 2020-talet, att det ska ha betydelse) och att han är rik.

Jag skulle aldrig ha blivit intagen av honom, för jag ser direkt att han inte har någon hjärna bakom ögonen. Det var samma med kungen för övrigt, han kunde också vara snygg på vissa bilder i ungdomen, när fotografen lyckats få honom att koncentrera blicken på något. Men i vanliga fall så har de båda (kungen och CP) helt tomma blickar, man ser att det inte finns någonting bakom. Och jag skulle aldrig kunna tända på en sådan man, oavsett regelbundna och manliga anletsdrag i övrigt. Intelligensen är så viktig för ett förhållande.

Angående att S från första början blev så illa omtyckt av folket (och detta gäller även M-M), så är det speciellt i och med att en prinsessa a) ska representera just det folket och b) försörjas av deras skattepengar. Och då KAN man inte bara strunta i kritiken. Det enda raka hade varit att de hade hoppat av försöken att bli prinsessa, när de insåg att de aldrig skulle accepteras fullt ut av sina respektive folk. Det skulle en juste och reko kvinna ha gjort.
Senast redigerad av Merwinna 2026-02-01 kl. 10:02.
Citera
2026-02-01, 10:05
Medlem
Citat:
CP är absolut inte charmig, tvärtom, han är socialt awkward och har svårt att sätta ihop en hel mening. Hans allure kommer ifrån att han blir bra på bild (det medges), att han är prins (vilket är fånigt på 2020-talet, att det ska ha betydelse) och att han är rik.

Jag skulle aldrig ha blivit intagen av honom, för jag ser direkt att han inte har någon hjärna bakom ögonen. Det var samma med kungen för övrigt, han kunde också vara snygg på vissa bilder i ungdomen, när fotografen lyckats få honom att koncentrera blicken på något. Men i vanliga fall så har de båda (kungen och CP) helt tomma blickar, man ser att det inte finns någonting bakom. Och jag skulle aldrig kunna tända på en sådan man, oavsett regelbundna och manliga anletsdrag i övrigt. Intelligensen är så viktig för ett förhållande.

Angående att S från första början blev så illa omtyckt av folket (och detta gäller även M-M), så är det speciellt i och med att en prinsessa a) ska representera just det folket och b) försörjas av deras skattepengar. Och då KAN man inte bara strunta i kritiken. Det enda raka hade varit att de hade hoppat av försöken att bli prinsessa, när de insåg att de aldrig skulle accepteras fullt ut av sina respektive folk. Det skulle en juste och reko kvinna ha gjort.

Då föreslår jag att du ser talet han höll på deras bröllop eller när deras ena barn var fött. Så fpr du kanske en annan bild.

Du har uppenbarligen aldrig varit kär.
Citera
2026-02-01, 10:06
Avstängd
Vågat av kungahuset att ljuga ? Om de inte är extremt säkra på att hon inte var där utan i sverige risken är ju överhängande att ett foto snart skulle dyka upp i alla filer o bevisa motsatsen... man kan ju alltid hoppas då har dom skitigt i de blå skåpet
Citera
2026-02-01, 10:06
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Jag trodde du var finare än såhär Nerwinna. Men du är en skvallerkärring som sprider falska rykten om en fyrabarnsmor, hennes make och hela hovet. Att du inte skäms!

1. Finns inga bevis för att Sofia har sålt sex. Och även om hon hade gjort det, så ligger det över 20 år bakåt i tiden.
2. CP har dyslexi. Det är ibte synonymt med att vara korkad.
3. Varför skulle hovet ljuga för om 2012? Sofia var i Europa då. Inte I USA.

Det är Barbro som har mailat med Epstein om Sofia. Finns ingen mail korrespondens mellan Sofia och Epstein.

Inbjudan till musikalfilmen var ju direkt till Sofia, den gick inte genom Barbro.

Och varför skulle Barbro och Epstein sinsemellan prata om en tjej som de inte hade någon kontakt med i verkligheten? Du HÖR ju!

Sofia hade obegränsat med pengar att hoppa på första bästa flyg Arlanda-New York. Det är inte "Utvandrarna" längre, då en resa över Atlanten tog många veckor med segelfartyg... Dessutom kunde Sofia skylla på vad som helst, t.ex. att hon åkte dit för att diskutera sin välgörenhetsorganisation i Sydafrika med en snäll, rik tant på Manhattan... Eller CP kunde till och med få tro att hon var i Sydafrika, när hon i själva verket var hos Epstein... Hovet borde DNA-testa alla fyra ungarna!
Senast redigerad av Merwinna 2026-02-01 kl. 10:19.
Citera
2026-02-01, 10:07
Bannlyst
Det svenska kungahuset är totalt ointressant och saknar i princip helt och hållet makt, detta rör sim om en gammal Slitz-brud som ville göra allt för att slippa ett 9-5 kneg!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in