Citat:
Ursprungligen postat av
Baheera
Du vet, en AI sökmotor sammanställer bara sökresultat, och jag har redan talat om för herr efterbliven idiot med föräldrar som är syskon sen 4 generationer bakåt att det var din otydliga text som förvillade och jag sökte på pensioner i TYSKLAND , som du tog upp som exempel på ett land som är OERHÖRT mycket bättre än Sverige att vara pensionär i, vilket är rent trams.
För övrigt så om staten betalar ut 14 månader så är ju de övriga månadernas pension sänkt motsvarande, så det är egentligen bara ett omyndigförklarande av folk att de inte klarar att hantera kunna lägga undan pengar till sommar och jul. Men sånt förstår ju inte du som inte kan hantera enkel matte och går på vad fan som helst som random snubbe skriver på nätet...
Men spring till mamma och lipa nu med dig, hon kan läsa en godnattsaga för dig om nått fantasiland där man får en miljon i pension varje månad, ifrån 35 års ålder....

Jag och fortfarande så kan du inte hitta trots du har det mystiska AI instrumentet det måste ju betyda att du är mer än lovligt dum i huvudet och jag vet inte riktigt varför du tycker att man ska omyndig förklara människor för att de får pension 14 månader om året?
Om Sverige verkligen är ett välfärdsland som alla säger så varför kan inte Sverige också ge ut lite extra pensioner som vid jul och midsommar?
Varför är det bara massa andra människor hela världen runt som ska få pengar från svenska staten men de gamla som arbetat ska inte få någonting extra utan jag ska vara precis som han har upp till minimi nivån.
Och det är väl bara du jag har sett han inne som verkar ha den här höga svansföringen och skryter med ditt innehav som du sparat själv.
Men alla kanske inte har det lika bra som du och jag som fixat ihop våra summor på egen hand och lite hjälp från rika släktingar.
Är du en sån där liten äcklig borgare som är bara tuff på nätet men feg i verkligheten? Det är ganska lätt att vara tuff bakom sitt lilla anonyma konto på sidan.
Så spring nu hem till din lilla mamsen innan det blir smisk på rumpan här.
Extra roligt där och vet att ni sitter bara kvar detta året också sen är det adjöss med Tidö