Citat:
Ursprungligen postat av
manfredkaltz
Normies blev intresserad av Epstein-filerna först när rykten om att Trump är med i dom dök upp. Innan brydde sig inte folk om det utan snarare kallade det för konspirationsteorier. Nu är alla foliehattar plötsligt. Välkommen in i klubben!
har varit på tapeten mycket länge, och när intresset ökade dramatiskt.
Det var när donalds körde vallöfte att släppa dokumenten och sen vägrade göra det, och huset berättade att de skulle släppas.
Det var med donalds vallöfte som det mötte en helt ny höjd av intresse, och sen än högre när hen vägrade.
Och sen såklart när donalds är den enda som är relevant i dagens värld, för de andra har kryptit hem och gömt såg.
Så är fokusen såklart på världens mäktigaste man politiskt, det går liksom inte undvika.
Dock ser jag ingen ska skonas som gjort dessa hemska saker, där saknar politik och annat helt betydelse.
Inte ens mina egna syskon eller släkt skulle jag skydda om de hade varit där och gjort dessa äckliga saker.
För det är vad det betyder att vara emot pedofili/sex med minderåriga, det spelar ingen roll vem som gjort dom, de ska hanteras oavsett.