Citat:
Ursprungligen postat av
Merwinna
Fast vi har ju alla varit unga. Och de allra, allra flesta av oss har inte fattat dumma beslut AV DEN DIGNITETEN. För vi har inte haft det i oss. Sluta försöka ursäkta henne! Jag pratade just med min dotter - som är i samma ålder som Sofia var då - och hon förfasar sig också över Sofias beteende. Hon skulle ALDRIG bete sig så - trots att hon är blond och vacker och får mycket uppmärksamhet av män, så det är inte precis som att möjligheter saknas. Min dotter fattar att det är mycket bättre att skaffa sig en bra utbildning och ett bra arbete och tjäna sina pengar själv på ett hederligt sätt, än att sälja sin kropp till män.
Vi vet inte ens om Sofia har sålt sin kropp till män. Och har hon det, så är hon offer enligt svensk lagstiftning. Då det enligt svensk lagstiftning är olagligt att köpa sex. Och hon mår nog verkligen inte bra av att hon i så fall blivit köpt av en sexualförbrytare som våldtagit 14-16 åringar. Betänk detta.
Du och din dotter som är så fina, borde även ha förstånd att i detta läge inte racka ner på en fyrabarnsmor . Det är fult gjort av er.
Är det någon som det ska rackas ner på, så är det den framlidne sexualförbrytaren Epstein och hans smutsiga kumpaner som våldfört sig på barn och köpt sex av unga kvinnor vars frontallober ännu inte är fullt utvecklade (konsekvenstänket du vet).
Lite skumt att det är deras offer som får bära hundhuvudet.
För har Sofia sålt sex där, så är hon ett offer. Ett offer som lyckats få ett bra liv med make och fyra barn. Ett bra liv som ni skvallerkärringar nu försöker smula sönder för henne.
Jag har högre moral än er, uppenbarligen.
1. Skulle aldrig sälja sex.
2. Skulle aldrig köpa sex.
3. Skulle aldrig racka ner på en
eventuellt tidigare sexsäljare, som nu är gift fyrabarnsmor.
Skäms på dig Merwinna!