2026-01-31, 16:59
Medlem
buddy99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitis
Om så; hur kommer hovet - och prinsen - hantera detta?
Vill inte ha några kostsamma rättegångar,Kungen kunde ju heller inte veta att det var en strippklubb han besökte den där kvällen.
Citera
2026-01-31, 17:00
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Må så vara.

Du kanske också har svårt att förstå vad det gör med hennes fyra barn att höra hur folk beskriver deras mamma?

Jag tycker enormt synd om barnen. Men det skulle Sofia ha tänkt på innan. Om jag hade haft ett sådant förflutet, hade jag sett till att dra mig tillbaka från rampljuset när det var dags att skaffa barn. Så att jag skulle falla i glömska och alla nakenbilder med tiden försvinna från internet, när ingen var intresserad av att sprida dem längre. Så att mina barn kunde få en normal uppväxt och aldrig få veta vad jag hade gjort som ung.

...men Sofia valde högst medvetet ett liv där hon alltid kommer att vara aktuell och i blickfånget, TROTS ATT hon visste vilket material som redan fanns på nätet, och vilka hemligheter hon hade som när som helst skulle kunna komma upp till ytan. Som sagt: det är synd om Sofias barn, men felet är Sofias. Och även (i mindre grad) Kungens, Hovets, SÄPO:s... alla som inte sa ifrån ordentligt, att detta äktenskap var en omöjlighet. CP har förstås också en stor skuld, men jag tror inte att han är juridiskt tillräknelig. Hans begåvningshandikapp är för stort.
Citera
2026-01-31, 17:02
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buddy99
Vill inte ha några kostsamma rättegångar,Kungen kunde ju heller inte veta att det var en strippklubb han besökte den där kvällen.
När var det?
Citera
2026-01-31, 17:07
Medlem
buddy99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
När var det?
Gold Club i Atlanta 1996
Citera
2026-01-31, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandalan
Vilka hållhakar har Mossad/CIA på kungahuset nu då?

Tvärtom. Svenska kungahuset har ett anträngt förhållande till Israel. Efter att greve Folke Bernadotte (Gustaf VI Adolfs kusin, och fadder till nuvarande kungen) mördades 1948 i Israel av Sternligen. En av ledarna för Sternligan var Yitzhak Shamir, som senare blev utrikesminister och två gånger premiärminister i Israel.

Kungahuset har aldrig besökt Israel. Nuvarande kungen påstås ha sagt till premiärminister Shimon Peres på Olof Palmes begravning 1986: ”Låt oss inte glömma att Olof Palme var den andre svenske medlaren i Mellanöstern som föll offer för en mördares kulor”. Prinsessan Estelle fick namnet efter Folke Bernadottes fru.
Senast redigerad av guru1966 2026-01-31 kl. 17:15.
Citera
2026-01-31, 17:09
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Hon var ung då. Ung med outvecklad hjärna. Fattade därav unga, dumdrisiga beslut (så som många unga gör).

Sedan blev hon vuxen. Vuxen, förståndig och kär i en stilig och charmig prins. Som även blev kär i henne. De gifte sig efter att ha kämpat i flera år mot folks fördomar och elände. Men deras kärlek var starkare än folks fördomar och käppar i hjulet. Prinsen tog upp det i sitt tal vid deras bröllop.

Sedan har de fått fyra barn inom sitt äktenskap.

Dina ord låter mest patetiska. Prinsen är en stilig och charmig man som helt på egna meriter fick hennes hjärta i brand.

Hade han varit en ful, icke charmig slusk. Hade man kunnat tänka sig att hon var en golddigger (oavsett hennes tidigare bakgrund).

Men nu är han en snygg, stilig och charmig man. Klart hon föll för honom! Och gärna ville bli hans fru och mor till hans barn! Inte som en "pensionsförsäkring". Utan av kärlek och åtrå till honom.

Fast vi har ju alla varit unga. Och de allra, allra flesta av oss har inte fattat dumma beslut AV DEN DIGNITETEN. För vi har inte haft det i oss. Sluta försöka ursäkta henne! Jag pratade just med min dotter - som är i samma ålder som Sofia var då - och hon förfasar sig också över Sofias beteende. Hon skulle ALDRIG bete sig så - trots att hon är blond och vacker och får mycket uppmärksamhet av män, så det är inte precis som att möjligheter saknas. Min dotter fattar att det är mycket bättre att skaffa sig en bra utbildning och ett bra arbete och tjäna sina pengar själv på ett hederligt sätt, än att sälja sin kropp till män.
Citera
2026-01-31, 17:12
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Det är "White knight"-grejen. Vissa män tror att de ska göra sig mer attraktiva hos kvinnor, genom att låtsas ha de typiska vänster-liberala, genuskorrekta och feministiska värderingarna. I just fallet Sofia handlar det om att ingen kvinna får "slut-shejmas".

...men Tomatkungen måste också snart bli överbevisad nu, när Sofia får sparken. Hur det nu ska gå till, jag antar att CP får avsäga sig sin prinstitel och sin plats i tronföljden, och då är vi av med Nakenfia också. För efter allt som kommit fram nu i Epstein-filerna så KAN inte hovet skydda henne länge till.
Man kan ju undra över hur länge knugahuset tolererar att varannan månad figurera i Epsteinfilerna? När drar man gränsen där Carl-Philip tvingas välja mellan frun och titeln, som brittiske Harry tvingades göra? Alltihop försvåras ju av att Sofia har skaffat fyra ankarbarn som hon använt för att förtöja sig vid den kungliga bryggan med, annars hade skilsmässan säkert redan varit ett faktum. Allt blir mer komplicerat nu men någonstans måste ju knugafamiljen anse att det är värt smärtan att rycka plåstret?
Citera
2026-01-31, 17:13
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buddy99
Gold Club i Atlanta 1996
Ok, jag trodde det var från när Stig-britt avslöjade att bilden var falsk.
Citera
2026-01-31, 17:16
Medlem
Citat:
Jag tycker enormt synd om barnen. Men det skulle Sofia ha tänkt på innan. Om jag hade haft ett sådant förflutet, hade jag sett till att dra mig tillbaka från rampljuset när det var dags att skaffa barn. Så att jag skulle falla i glömska och alla nakenbilder med tiden försvinna från internet, när ingen var intresserad av att sprida dem längre. Så att mina barn kunde få en normal uppväxt och aldrig få veta vad jag hade gjort som ung.

...men Sofia valde högst medvetet ett liv där hon alltid kommer att vara aktuell och i blickfånget, TROTS ATT hon visste vilket material som redan fanns på nätet, och vilka hemligheter hon hade som när som helst skulle kunna komma upp till ytan. Som sagt: det är synd om Sofias barn, men felet är Sofias. Och även (i mindre grad) Kungens, Hovets, SÄPO:s... alla som inte sa ifrån ordentligt, att detta äktenskap var en omöjlighet. CP har förstås också en stor skuld, men jag tror inte att han är juridiskt tillräknelig. Hans begåvningshandikapp är för stort.

Du anser alltså att hon skulle avstå från kärleken till CP, pga att hon finns med på en bild med Epstein? Och för att Barrbro och Epstein skrev om henne? Du menar att Sofia skulle vara synsk och fatta att Epstein skulle hamna i blåsväder efter att hon fått 4 barn med sin stora kärlek och att det då skulle hittas en vanlig bild på henne och Epstein och någon brud till?

News for you: människor är inte synska, vad än Saida har försökt inbilla alla. Och människor väljer gärna sin kärlek. Även om det finns ett mindre snyggt förflutet.

För det vi vet är ju att
1. Sofia var med i paradis hotell. Men hade ibte sex ned någon där.
2. Har vikit ut sig och visat brösten.
(Detta visste vi redan om vid deras äktenskap. Var en kamp för dem, men till slut fick de gifta sig och hon har efterhand blivit accepterad).
3. Finns med på bild fullt påklädd med Epstein och någon till fullt påklädd tjej.
4. Barbro har skrivit lite med Epstein om Sofua. Ganska oskyldigt det med.

Och du anser att pga att punkt 3 och 4 kanske skulle komma ut, så skulle Sofia och CP avstått sin kärlek? Avstått att skaffa sina fyra barn? Kanske gjort fyra aborter istället? Vore det bättre?

Ni stock-konservativa är allt bra märkliga. Ni tycker att äktenskap och barnafödande etc är ärorikt. Och att aborter ska förbjudas. Men när det kommer till kritan, så anser ni tydligen att vissa äktenskap och barn inte ens skulle få existera! Men så bra då att aborter är lagliga.

Nu har Sifua sina fyra barn. Och då ska väl de skyddas mot skutsnack om deras mamma. Tycker du ibte det? På den punkten är jag tydligen ner konservativ än vad du är.
Citera
2026-01-31, 17:16
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
Nu kanske jag missat något men vem är Barbro?

Barbro Ehnbom, en svensk bordellmamma som länge förtäckte sin verkliga verksamhet som ett nätverk för begåvade svenskor: "Barbro's Best and Brightest" (BBB):

https://sv.wikipedia.org/wiki/Barbro_Ehnbom
Citera
2026-01-31, 17:20
Medlem
Citat:
Det är "White knight"-grejen. Vissa män tror att de ska göra sig mer attraktiva hos kvinnor, genom att låtsas ha de typiska vänster-liberala, genuskorrekta och feministiska värderingarna. I just fallet Sofia handlar det om att ingen kvinna får "slut-shejmas".

...men Tomatkungen måste också snart bli överbevisad nu, när Sofia får sparken. Hur det nu ska gå till, jag antar att CP får avsäga sig sin prinstitel och sin plats i tronföljden, och då är vi av med Nakenfia också. För efter allt som kommit fram nu i Epstein-filerna så KAN inte hovet skydda henne länge till.

Det finns en bild på henne ned Epstein. Och lite surr mellan Barbro och Epstein. På vilket vis menar du att hon skulle behöva "sparkas" från sitt äktenskap för det?
Citera
2026-01-31, 17:24
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Du anser alltså att hon skulle avstå från kärleken till CP, pga att hon finns med på en bild med Epstein? Och för att Barrbro och Epstein skrev om henne? Du menar att Sofia skulle vara synsk och fatta att Epstein skulle hamna i blåsväder efter att hon fått 4 barn med sin stora kärlek och att det då skulle hittas en vanlig bild på henne och Epstein och någon brud till?

News for you: människor är inte synska, vad än Saida har försökt inbilla alla. Och människor väljer gärna sin kärlek. Även om det finns ett mindre snyggt förflutet.

För det vi vet är ju att
1. Sofia var med i paradis hotell. Men hade ibte sex ned någon där.
2. Har vikit ut sig och visat brösten.
(Detta visste vi redan om vid deras äktenskap. Var en kamp för dem, men till slut fick de gifta sig och hon har efterhand blivit accepterad).
3. Finns med på bild fullt påklädd med Epstein och någon till fullt påklädd tjej.
4. Barbro har skrivit lite med Epstein om Sofua. Ganska oskyldigt det med.

Och du anser att pga att punkt 3 och 4 kanske skulle komma ut, så skulle Sofia och CP avstått sin kärlek? Avstått att skaffa sina fyra barn? Kanske gjort fyra aborter istället? Vore det bättre?

Ni stock-konservativa är allt bra märkliga. Ni tycker att äktenskap och barnafödande etc är ärorikt. Och att aborter ska förbjudas. Men när det kommer till kritan, så anser ni tydligen att vissa äktenskap och barn inte ens skulle få existera! Men så bra då att aborter är lagliga.

Nu har Sifua sina fyra barn. Och då ska väl de skyddas mot skutsnack om deras mamma. Tycker du ibte det? På den punkten är jag tydligen ner konservativ än vad du är.

"kärleken till CP" - fattar du fortfarande inte? Det handlar inte om kärlek, utan om att S hade gett sig den på att landa en rik och berömd man. Hon deltog därför i sexakter (Gud vet hur perversa) på Epstein-ön, och som lön för det fick hon en introduktion till CP. Den svenska kontakten var Barbro.

...eftersom det är nästan omöjligt för undersåtar att få träffa kungligheter annars: de svarar inte på mail och brev (om det händer så är det en sekreterare som skickar ett förtryckt brev och ett signerat foto), och de är ständigt omgivna av livvakter. Och Sofia är DEFINITIVT INTE den sorten som sitter och läser om en kändis och tittar på videos och blir förälskad på avstånd, utan för henne var det en ren affärstransaktion att bli introducerad för en man på rätt nivå.

Nej, jag tror att du trollar... du "finns" inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in