2026-01-31, 17:25
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Fast vi har ju alla varit unga. Och de allra, allra flesta av oss har inte fattat dumma beslut AV DEN DIGNITETEN. För vi har inte haft det i oss. Sluta försöka ursäkta henne! Jag pratade just med min dotter - som är i samma ålder som Sofia var då - och hon förfasar sig också över Sofias beteende. Hon skulle ALDRIG bete sig så - trots att hon är blond och vacker och får mycket uppmärksamhet av män, så det är inte precis som att möjligheter saknas. Min dotter fattar att det är mycket bättre att skaffa sig en bra utbildning och ett bra arbete och tjäna sina pengar själv på ett hederligt sätt, än att sälja sin kropp till män.

Kanske kan hänga ihop med att de flesta av oss inte är tillräckligt snygga för att vare sig tillfrågas om vi vill bli utvik i Slitz eller gifta oss med prinsar - risken att göra fel är ju liksom ”lite större” om förutsättningarna finns…
Citera
2026-01-31, 17:26
Medlem
buddy99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Ok, jag trodde det var från när Stig-britt avslöjade att bilden var falsk.
Har ju runnit en del vätska nerför struparna sedan dess ... Så som jag har fattat saken handlar det mest om litet oförstånd.
Citera
2026-01-31, 17:29
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitis
Högst oklart.
Det som framkommit är att Sofia har umgåtts med Epstein.
Huruvida de har haft sex eller inte vet vi inte.

Haha. Vilket annat intresse hade Epstein av att umgås med unga kvinnor..?
Citera
2026-01-31, 17:30
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Kanske kan hänga ihop med att de flesta av oss inte är tillräckligt snygga för att vare sig tillfrågas om vi vill bli utvik i Slitz eller gifta oss med prinsar - risken att göra fel är ju liksom ”lite större” om förutsättningarna finns…
Det finns jättemånga helt okända kvinnor som är väldigt snygga. Jag ser sådana varje dag på stan och de är vackrare än vad gluggen Sofia någonsin var. Jag har mycket svårt att tro att alla dessa kvinnor åker till USA för att ligga med amerikanska miljonärer.

Det handlar nog snarare om att en viss sorts unga kvinnor har lättare för att använda sina kroppar för att väga upp för vad de inte orkar eller förmår uppnå med sina huvuden.

Silvia gjorde ju samma sak på sjuttiotalet.
Citera
2026-01-31, 17:33
Medlem
Citat:
Fast vi har ju alla varit unga. Och de allra, allra flesta av oss har inte fattat dumma beslut AV DEN DIGNITETEN. För vi har inte haft det i oss. Sluta försöka ursäkta henne! Jag pratade just med min dotter - som är i samma ålder som Sofia var då - och hon förfasar sig också över Sofias beteende. Hon skulle ALDRIG bete sig så - trots att hon är blond och vacker och får mycket uppmärksamhet av män, så det är inte precis som att möjligheter saknas. Min dotter fattar att det är mycket bättre att skaffa sig en bra utbildning och ett bra arbete och tjäna sina pengar själv på ett hederligt sätt, än att sälja sin kropp till män.

Vi vet inte ens om Sofia har sålt sin kropp till män. Och har hon det, så är hon offer enligt svensk lagstiftning. Då det enligt svensk lagstiftning är olagligt att köpa sex. Och hon mår nog verkligen inte bra av att hon i så fall blivit köpt av en sexualförbrytare som våldtagit 14-16 åringar. Betänk detta.

Du och din dotter som är så fina, borde även ha förstånd att i detta läge inte racka ner på en fyrabarnsmor . Det är fult gjort av er.

Är det någon som det ska rackas ner på, så är det den framlidne sexualförbrytaren Epstein och hans smutsiga kumpaner som våldfört sig på barn och köpt sex av unga kvinnor vars frontallober ännu inte är fullt utvecklade (konsekvenstänket du vet).

Lite skumt att det är deras offer som får bära hundhuvudet.

För har Sofia sålt sex där, så är hon ett offer. Ett offer som lyckats få ett bra liv med make och fyra barn. Ett bra liv som ni skvallerkärringar nu försöker smula sönder för henne.

Jag har högre moral än er, uppenbarligen.
1. Skulle aldrig sälja sex.
2. Skulle aldrig köpa sex.
3. Skulle aldrig racka ner på en eventuellt tidigare sexsäljare, som nu är gift fyrabarnsmor.

Skäms på dig Merwinna!
Citera
2026-01-31, 17:35
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Det finns jättemånga helt okända kvinnor som är väldigt snygga. Jag ser sådana varje dag på stan och de är vackrare än vad gluggen Sofia någonsin var. Jag har mycket svårt att tro att alla dessa kvinnor åker till USA för att ligga med amerikanska miljonärer.
Menar du att Sofia har gjort det? Då får du nog prestera lite bevis.

Citat:
Det handlar nog snarare om att en viss sorts unga kvinnor har lättare för att använda sina kroppar för att väga upp för vad de inte orkar eller förmår uppnå med sina huvuden.

Silvia gjorde ju samma sak på sjuttiotalet.
Absolut finns det många vackra kvinnor men det är ju få förunnat att bli friade till av prinsar - och knappast något man kan förutspå…
Citera
2026-01-31, 17:36
Medlem
Det är ju klart av vi har en hora i Kungahuset nu. Som sög av Trump eller hans kompisar.
Men det kanske kan bli för Sveriges "fördel" med?
Citera
2026-01-31, 17:36
Medlem
brukstjacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandalan
https://www.svt.se/nyheter/utrikes/nu-slapps-filerna-ur-epstein-utredningen?inlagg=ad8973011c9b3a2d8620df3c967dc6f 3

Vilka hållhakar har Mossad/CIA på kungahuset nu då?
Låter rimligt att den israeliska staten har ett trängande behov av att öka sitt inflytande på Sollidens Slott. Tänker vi att dom sluga judarna spelat 3D-schack och slängt in Sofia i Paradise Hotel i syfte att få vår lilla hertig från Värmland att bli så till sig från hennes uppenbarelse att det automatiskt nalkades bröllop?

Vad snopna alla tvivlare inom Mossad måste blivit när den planen gick igenom.
Citera
2026-01-31, 17:38
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Menar du att Sofia har gjort det? Då får du nog prestera lite bevis.
Bevisen finns i Epsteinfilerna. Du brukar ju vara noga med att det ska finnas tydliga källor och det gör det ju här. Paper trails, ögonvittnen, erkännanden från bordellmamman Barbro och till och med vissa erkännanden av Sofia själv när informationen dras ur henne. Vad vill du mer ha? En VHS-kassett där Epstein sätter på henne bakifrån?
Citera
2026-01-31, 17:39
Medlem
Citat:
Nä. Kungahuset är infiltrerat av en skamlös slyna - likt Norges kungahus - och det räcker mer än väl.
Du är en skvallerkärring likt min mormor som läste Svensk Damtidning. Hon var född 1915. Är skvallerkärringarna inte utdöda? Tydligen inte.
Citera
2026-01-31, 17:41
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Bevisen finns i Epsteinfilerna.
Då länkar och citerar du dessa påstådda bevis.

Citat:
Du brukar ju vara noga med att det ska finnas tydliga källor och det gör det ju här. Paper trails, ögonvittnen, erkännanden från bordellmamman Barbro och till och med vissa erkännanden av Sofia själv när informationen dras ur henne. Vad vill du mer ha? En VHS-kassett där Epstein sätter på henne bakifrån?
Jag bryr mig inte om vilket håll epstein satte på henne ifrån - jag ber bara om bevisen för det du påstår. Hade du såna?
Citera
2026-01-31, 17:43
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Då länkar och citerar du dessa påstådda bevis.

Jag bryr mig inte om vilket håll epstein satte på henne ifrån - jag ber bara om bevisen för det du påstår. Hade du såna?
Du får helt enkelt leta upp dem själv. Jag är inte din sekreterare. Du kan ju börja i SVT-länken i trådstarten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in