2026-01-31, 08:50
Avstängd
Kan kvinnor ens det idag? Kan de bara välja och vraka som förr?

https://www.youtube.com/watch?v=H8zXXX-CMpc
Why Men Are Done With Relationships
Citera
2026-01-31, 08:56
Avstängd
Matadhamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Kan kvinnor ens det idag? Kan de bara välja och vraka som förr?

https://www.youtube.com/watch?v=H8zXXX-CMpc
Why Men Are Done With Relationships
Fast vi kvinnor är de som tröttnat mest
Jag la tarot på min nästa potentiella relation och fick omedelbart upp kort för dolda förehavanden mm. Man kan inte ens lägga kort utan att ha någon i åtanke och slippa att åka på ett rötägg.

Vi kvinnor har aldrig kunnat "välja och vraka". Att ha en massa skitmän som alternativ är inte möjligheter utan svårigheter.
Citera
2026-01-31, 08:57
Medlem
Det finns saker män kan göra för att få bättre relationer med kvinnor.

1. Först tro att det är möjligt.

2. Tillsammans ha målet att det ska vara bra relationer. Inte att en person i paret försöker få en bra relation. Hur kan vi få en bättre relation ? ,man ser det från två håll.

3. Syftet med giftermålet var att få mannen och kvinnan på samma sida. Man måste etablera det.
Hur kan vi vara på samma sida ? Tills de känner att de är på samma sida och inte strider mot varandra. Mannen kan då inte hålla på nedvärdera kvinnan eftersom då står de inte på samma sida.

4. Samma sak med kärlek. Det är ett samarbete det är inget som bara händer.

Hur kan vi älska varandra ? Jo genom att inte skada varandra

Hur ska jag vara för att du ska älska mig mer ? Du kan lyssna på mig och vara trevlig.

5. Sedan en sak som kvinnor kan störa sig på att mannen inte upprätthåller iden om hennes värde. Man kan se exempel på rika män som inte gör det , Elon Musk , Epstein och Bill Gates t.ex Jag tror att i förlängningen så förlorar de själva på det ,eftersom de tappar förmågan att känna kärlek och till slut börjar de hata sig själva.
Citera
2026-01-31, 10:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Matadhamster
Jag la tarot på min nästa potentiella relation och fick omedelbart upp kort för dolda förehavanden mm. Man kan inte ens lägga kort utan att ha någon i åtanke och slippa att åka på ett rötägg.

Vi kvinnor har aldrig kunnat "välja och vraka". Att ha en massa skitmän som alternativ är inte möjligheter utan svårigheter.

Jag förstår.
Du ser allt på ett annat sätt än jag gör.

Såhär skrev en kvinna på Tinder.
Krångelmaja som vill bli tagen med storm.
Citera
2026-01-31, 10:46
Avstängd
Matadhamsters avatar
Citat:
Jag förstår.
Du ser allt på ett annat sätt än jag gör.

Såhär skrev en kvinna på Tinder.
Krångelmaja som vill bli tagen med storm.

Hm ja alltså det matchar ju? En "krångelmaja" söker väl en "strulpelle".

Svårare när man helst skulle vilja träff en person som ser attraktiv ut för en, som trivs mer ensam och är lagom äventyrlig. De växer inte på träd. Lägg till alla skavanker man kommer med sedan. Sist ska det vara kärleksfullt och stabilt på det planet.

Jag trivs mer i mitt eget sällskap än med en partner i mitt liv. Förstår till fullo därför män som känner detsamma.
Citera
2026-01-31, 11:00
Medlem
Citat:

Fast det är inte några kort som bestämmer hur det ska gå i en relation. Det är mer hur man bestämmer sig för att det ska gå.
Citera
2026-01-31, 11:31
Avstängd
Citat:
Hm ja alltså det matchar ju? En "krångelmaja" söker väl en "strulpelle".

Svårare när man helst skulle vilja träff en person som ser attraktiv ut för en, som trivs mer ensam och är lagom äventyrlig. De växer inte på träd. Lägg till alla skavanker man kommer med sedan. Sist ska det vara kärleksfullt och stabilt på det planet.

Jag trivs mer i mitt eget sällskap än med en partner i mitt liv. Förstår till fullo därför män som känner detsamma.

Genomsnittskvinnan vill ha en man som står stadigt, och står ut med hennes tokigheter och känslostormar. Hon ska få säga vad som helst till honom.
Det är när män sätter ner foten och inte går med på det som kvinnan inte vill ha relationer längre.
En man som har krav är kvinnohatare.
Senast redigerad av scaryfoot 2026-01-31 kl. 11:36.
Citera
2026-01-31, 12:05
Medlem
Epimaness avatar
Citat:

Tarot? Då får du väl sukta efter Birkan Tore snarare än en ordentlig karl.
Citera
2026-01-31, 12:37
Medlem
Citat:
Genomsnittskvinnan vill ha en man som står stadigt, och står ut med hennes tokigheter och känslostormar. Hon ska få säga vad som helst till honom.
Det är när män sätter ner foten och inte går med på det som kvinnan inte vill ha relationer längre.

Ytterligare en man som vill förminska och förlöjliga kvinnan. Så här har många män tyckt om kvinnan i alla tider.
Citera
2026-01-31, 12:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Ytterligare en man som vill förminska och förlöjliga kvinnan. Så här har många män tyckt om kvinnan i alla tider.

Jag gillar kvinnor som kan bete sig. Jag klankar själv inte ner på kvinnors kroppar, eller talar om för dom hur de ska vara som kvinnor för att män ska vilja ha dom, jag förlöjligar inte kvinnor eller hånar henne, antyder att hon är okvinnlig.
Citera
2026-01-31, 12:43
Avstängd
Matadhamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Fast det är inte några kort som bestämmer hur det ska gå i en relation. Det är mer hur man bestämmer sig för att det ska gå.
Man kan inte "bestämma" hur en annan ska agera.

Citat:
Genomsnittsmannen vill ha någon som är snygg, villkorslös och saknar självkänsla. En bimbo i finare kläder.

Citat:
Ursprungligen postat av Epimanes
Tarot? Då får du väl sukta efter Birkan Tore snarare än en ordentlig karl.
Hahahaha nej, jag vet för det första inte vem det är och för det andra vill jag inte ha någon flummig typ. Jag är en rätt städad människa.

Lägger allt jag kan nu på korten eftersom jag faktiskt har en viss talang för dem och området. Det är dock tveksamt om människor vill höra mer än sockrade ord.

Det finns en mängd saker jag inte gör med korten. Såsom tar dem för 100% sanning eller tror att framtiden står skriven i dem.
Citera
2026-01-31, 12:45
Avstängd
Citat:

Genomsnittsmannen vill ha någon som är snygg, villkorslös och saknar självkänsla. En bimbo i finare kläder.

Nej. han vill ha en snäll och glad kvinna som han attraheras av, som det är kul att umgås med. Där båda känner att de kan vara sig själva. Livet känns roligare när de är tillsammans. Inte jävligare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in