Citat:
Citat
"Bara håll käften nu innan du har avslöjat vem du är och också måste gömma dig som alla andra babblare…. 🤷🏻♂️"
Så det ska inte inte tolkas som ett hot haha wtf
Förklara gärna följande beteende så jag kan förstå:
- först lägga ut inlägg om att följa s.k. G-code
- sen anmäla diverse personer för olika brott, men sen tro sig undvika golbög-stämpel genom att säga "jag tänker inte medverka i utredningen", verka då ens göra anmälan?
- i dessa anmälningar lägga in andra människors personuppgifter som vittnen, som antagligen inte vill ha med polisen att göra
"Bara håll käften nu innan du har avslöjat vem du är och också måste gömma dig som alla andra babblare…. 🤷🏻♂️"
Så det ska inte inte tolkas som ett hot haha wtf
Förklara gärna följande beteende så jag kan förstå:
- först lägga ut inlägg om att följa s.k. G-code
- sen anmäla diverse personer för olika brott, men sen tro sig undvika golbög-stämpel genom att säga "jag tänker inte medverka i utredningen", verka då ens göra anmälan?
- i dessa anmälningar lägga in andra människors personuppgifter som vittnen, som antagligen inte vill ha med polisen att göra
Givetvis är det inte ett hot. Det är ju bara en spekulation om en situation jag inte har något att göra med personligen. Om du uppfattade det som ett hot ber jag om ursäkt. Jag menade mer gömma sig som att skämmas i skamvrån för att man har fel, inget värre än så.
Men varför jag ska förklara något som antropologen har gjort vet inte jag. Om du vill ha förklaringar av honom kan du säkert bara skicka ett dm.
Det enda jag vet är att antropologen har postat upp att alla som har anmälts själva är golare, och att det finns versioner av den här g code där man hanterar informatörer och infiltratörer så, men det vet jag inget om personligen. Antar att du vet bättre än både antropologen som varit yrkeskriminell i över tjugo år och bättre än hela gamla cosa nostra tillsammans. Det brukar ju vara så på Flashback, haha.
Är det någon speciell person du är orolig över kanske? Antropologens syrra kanske?
Har du fler funderingar kan du ju som sagt skriva till antropologen på Instagram. Han har alltid svarat när jag skrivit iaf…
Testa att skriva golbög osv osv där i stället. Det blir säkert kul.