2026-01-25, 06:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av svetsarihopsverige
verkar ju vara schitzofren/autistisk. kollat två videos och det var fan nog.

Ni kanske har olika humor?
Citera
2026-01-26, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KriminellReporter
Vad i mina poster är lögn och fel?
Bara ditt användarnamn (user ID) talar väl för sig.
Citera
2026-01-26, 16:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av weedclub
Bara ditt användarnamn (user ID) talar väl för sig.

Vänta här, hur menar du nu?
Citera
2026-01-29, 16:24
Medlem
Den här tråden har spårat ut totalt! Humor..
Citera
2026-01-29, 21:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av LipKTeaExtasyFuck
Ok det köper jag.

Men varför börjar han plötsligt lägga ut sin livas historia och samtidigt golar ner barndomsvänner och hotar dem?
Han som säger sig leva enligt gatan, aldrig gola etc. Så varför gola ner vänner o mamman till barnen?

Exakt vilka barndomsvänner är det som antropologen Mårtensson golat ner egentligen? Och vad är det som får dig att tro att det inte är mamman som golar mest och värst?
Citera
2026-01-29, 21:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cebralpares
Den här tråden har spårat ut totalt! Humor..

Ge mig exempel på en Flashbacktråd som inte spårat ur. Haha
Citera
2026-01-29, 21:10
Avstängd
Citat:
Tack för era olika svar men det svarar inte riktigt på frågan.

Är han på riktigt och varför skulle polisen lägga såna resurser på någon som bedriver forskning som han säger sig göra?

Kanske för att forskningen bland annat handlat om infiltration av polisens infiltratörsverksamhet, kartläggning av olaglig brottsprovokation, plus grävande i poliskorruption och nertystade fall där polisen misstänks ha dödat folk…? Varför skulle inte det vara känsligt menar du?
Citera
2026-01-30, 02:57
Medlem
Citat:
Kanske för att forskningen bland annat handlat om infiltration av polisens infiltratörsverksamhet, kartläggning av olaglig brottsprovokation, plus grävande i poliskorruption och nertystade fall där polisen misstänks ha dödat folk…? Varför skulle inte det vara känsligt menar du?

"Forskning" 😂😂😂 du menar när man vill få en anledning att inneha och röka hasch

Så hjälten har lyckats infiltrera polisens infiltratörsverksamhet? Förklara gärna hur han då duperat både seniora hanterare samt pågående infiltratörer

Tror han är lite smygkär i Götblad, sådär som man var som barn när man inte vågade fråga chans
Citera
2026-01-30, 03:49
Avstängd
Citat:

Så hjälten har lyckats infiltrera polisens infiltratörsverksamhet? Förklara gärna hur han då duperat både seniora hanterare samt pågående infiltratörer

Tror han är lite smygkär i Götblad, sådär som man var som barn när man inte vågade fråga chans

Ja, och jag tror att du är en riktig liten pajas som sitter och är paranoid för att antropologen ska komma på vem du är bakom ditt alias. Den som lever får se…
Citera
2026-01-30, 03:57
Avstängd
Citat:

Är du så dum att du tror att man får inneha hasch för att man forskar om det så förstår jag att du inte fattar någonting om detta.

Hur hjälten lyckats infiltrera polisens infiltratörsverksamhet har väl inte du med att göra.

Bara håll käften nu innan du har avslöjat vem du är och också måste gömma dig som alla andra babblare…. 🤷🏻‍♂️
Citera
2026-01-30, 04:26
Avstängd
Citat:

Det verkar för övrigt som att du är lite smygkär i den omtalade antropologen, i kombination med att du är rädd för att också bli avslöjad som infiltratör. Är det inte därför du kommer med anonyma angrepp på Flashback i stället för att skiva direkt till din idol på Instagram? Vad är annars din anledning till att skriva dina frågor här när han har en öppen Instagram? Att dupera seniora hanterare lär nog vara en av de enklaste sakerna i världen, btw…

https://www.instagram.com/michaelmartensson
Citera
2026-01-30, 23:26
Medlem
Citat:
Hur menar du nu? Att påstå att någon är rädd för att bli avslöjad som en förrädare är givetvis inte ett hot.

Men där de sakliga argumenten tar slut kommer som vanligt osakliga påståenden om ”hot”.

Och vem har ens talat om våld?

Det verkar nästan stämma det jag säger ju - att du är paranoid.

Rekommenderar en kopp te och en guidad meditation ikväll!

Hur ska man annars tolka dina inlägg i rad om att du önskar att personen i fråga ska få reda på vem som har detta konto?
Hur ska jag inte kunna tolka det som ett hot för att få mig att sluta skriva här?
Men jag, tvärtemot honom, anmäler inte, inte ens till Mods här på Flashback.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in