Citat:
Ursprungligen postat av
kurt-sune
Alltså jag vet inte vad det är med dig. Soc beter sig helt ologiskt, men istället för att förstå vad som är fel och ologiskt med soc beteende så ger du dig på offret istället. Hur felprogrammerad i skallen får man vara?
jag förklarar precis hur soc logik fungerar. OM det är så att mamman bevisar att hon kan sköta om det här barnet, då faller ju hela soc resonemang med första barnet. Kommer soc låta henne bevisa det när de hållit hennes andra barn i över två års tid? Nope. Allt för att skydda sitt narrativ... Sjukt är det och extremt skadligt för barnen som råkat ut för detta.
Nej jag förklarade hur soc logik fungerar, därefter upprepade du det jag redan sagt några gånger.
Eftersom vi båda vet hur soc logik fungerar, är det då kontraproduktivt och korkat att ändå gå igenom med en graviditet eftersom någon reform av soc inte gjorts än eller är det ett smart val?
Vi vet alltså att om man har 1 barn taget från BB, så kommer mest troligt barn 2 också bli taget. Soc ringer och bekräftar detta tom.
Ska man
1. Avstå ett andra barn tills lagar ändras eller att man återfår vårdnad för sitt första barn?
2. Skaffa ett till barn trots att man vet att soc kommer ta det direkt?
Tror du att det inom 7-8 månader kommer ske någon radikal förändring som leder till att M får behålla sitt andra och eventuellt 1a barn?