2026-01-30, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Sålde toppen.
Tack Gode Gud.

Men du sitter fortfarande på en gedigen altcoinportfölj?
Citera
2026-01-30, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Jag hittade en bra möjlighet i tradingview att titta på bitcoin-guld-paret.

https://ibb.co/cqqHFmx

Som synes vore det trevligt om vi kunde studsa på den gröna linjen, strax under femton uns per bitcoin. Om vi inte gör det så bör vi hålla nio uns per bitcoin (orange linje). Annars börjar det se dåligt ut på makronivå.

Haha! Vf är det här nu för nåt? Snuttefilt när dollarn och priset tankar samtidigt?
Citera
2026-01-30, 09:43
Medlem
Citat:
Men du sitter fortfarande på en gedigen altcoinportfölj?

Var har jag skrivit det?
Citera
2026-01-30, 10:31
Medlem
Citat:
Var har jag skrivit det?

Blandade nog ihop dig med en annan användare. Men du är alltså all in i fiat för närvarande?
Citera
2026-01-30, 10:54
Medlem
Citat:
Blandade nog ihop dig med en annan användare. Men du är alltså all in i fiat för närvarande?

Aldrig rört alts, och ja jag är i fiat eller räntepapper.
Tills jag får en tydlig månadssignal, som utifrån tidigare perspektiv är om ett par månader.
Citera
2026-01-30, 12:02
Medlem
Citat:
Aldrig rört alts, och ja jag är i fiat eller räntepapper.
Tills jag får en tydlig månadssignal, som utifrån tidigare perspektiv är om ett par månader.

Djärvt spelat, men det har ju gått hem hittills.

Personligen skulle jag inte våga sälja rubbet och ha kapitalet liggande i fiatform eller dylikt. När man har vant sig vid bitcoin i cold storage känns det alltför riskabelt att använda motparter för ett större kapital. Enda alternativet är fysiska ädelmetaller.
Citera
2026-01-30, 12:40
Medlem
Oj shit... vad bitcoin har gått ner. Tur man hakade på tåget lite redan vid 2017!

Inte så kul för Leaston dock... trådens största viktigpetter.
Citera
2026-01-30, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellefant775
Oj shit... vad bitcoin har gått ner. Tur man hakade på tåget lite redan vid 2017!

Inte så kul för Leaston dock... trådens största viktigpetter.

Är nog många losers på flashback som gråter nu =) Själv gick jag såååå mycket plus och vill tacka alla som förlorade eftersom det är deras pengar jag nu äger
Citera
2026-01-30, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Är nog många losers på flashback som gråter nu =) Själv gick jag såååå mycket plus och vill tacka alla som förlorade eftersom det är deras pengar jag nu äger

Varför gråta?

Är ju bara att fortsätta holda......

Grattis om du gör profit på att trada.

99% går back på att trada.

Därav hold.
Citera
2026-01-30, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks

Bra jobbat! Vad tror du om kryptomarknadens och bitcoins framtid? Ifall det är något du vill dela med dig av. Jag snackar om 10-20 år exempelvis.
Citera
2026-01-30, 15:12
Medlem
Citat:
Djärvt spelat, men det har ju gått hem hittills.

Personligen skulle jag inte våga sälja rubbet och ha kapitalet liggande i fiatform eller dylikt. När man har vant sig vid bitcoin i cold storage känns det alltför riskabelt att använda motparter för ett större kapital. Enda alternativet är fysiska ädelmetaller.

Jag garanterar inget, men personligen anser jag att Bitcoin hittills har misslyckats rent fundamentalt.
Jag skulle heller inte må psykiskt bra av att hålla Bitcoin när dollarn blir krossad mot kronan.
Bitcoins volla är en sak, att dollarn kraschar är en annan.
Citera
2026-01-30, 15:58
Medlem
Citat:
Jag garanterar inget, men personligen anser jag att Bitcoin hittills har misslyckats rent fundamentalt.
Jag skulle heller inte må psykiskt bra av att hålla Bitcoin när dollarn blir krossad mot kronan.
Bitcoins volla är en sak, att dollarn kraschar är en annan.

Volatiliteten besvärar mig inte så mycket, även om jag föredrar när priset stiger eller ligger någorlunda stilla. Jag vill främst säkerställa att jag har kvar större delen av mina bitcoin.

På vilket sätt har bitcoin misslyckats fundamentalt, anser du? (Svara i den andra tråden om det avviker för mycket från denna tråds ämne.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in