2026-01-30, 00:49
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tedrom
Paolo är på väg tillbaka. Han må ha varit dum men det smartaste var nog att erkänna. Han slipper löpa gatlopp varje gång en reporter närmar sig. Hur dumt ser inte det ut. Och fegt.

Det enda sättet för Paolo att komma tillbaka är att bli Sverigedemokrat och öppet lära Svenska Folket skillnaden mellan Italienare (som Paolo är) och Zigenare (som ju saknar rättigheter i samhället).

Alternativet är att snart bli snärjd för ett nytt brott av Tv4-Jenny och gänget. Valet är Paolos. Dermott Termos knullar vidare ute på salongerna, men betalar kontant så att brottet inte kan spåras.
Senast redigerad av Bullfetta 2026-01-30 kl. 00:52.
Citera
2026-01-30, 01:15
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Den åsikten får du nog backa upp lite. Här på Facebook känns det som att det finns många som tycker som du påstår.
Facebook? Vet du ens vilket forum du skriver på?
Och nej, jag behöver inte backa ett dugg. Du har helt enkelt fel.
Citera
2026-01-30, 03:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av llundberg57

Nej. Han har rätt och du har fel.

Det folk skiter i är drogbruk. En majoritet ser ner på sexköp i det här landet.

Korkade boomer och hycklare.
Citera
2026-01-30, 06:22
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dalavita
Nej. Han har rätt och du har fel.

Det folk skiter i är drogbruk. En majoritet ser ner på sexköp i det här landet.

Korkade boomer och hycklare.
Skitsnack! Lägg ner, bara lägg ner. Bara feministiska vänster-svin tycker att sexköp är ett problem. Resten av världen är också ok med det.

Och för övrigt så vet han inte ens vilket forum han skriver till (kallar Flashback Facebook).
Citera
2026-01-30, 06:24
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Det enda sättet för Paolo att komma tillbaka är att bli Sverigedemokrat och öppet lära Svenska Folket skillnaden mellan Italienare (som Paolo är) och Zigenare (som ju saknar rättigheter i samhället).

Alternativet är att snart bli snärjd för ett nytt brott av Tv4-Jenny och gänget. Valet är Paolos. Dermott Termos knullar vidare ute på salongerna, men betalar kontant så att brottet inte kan spåras.
Vilket annat land jagar sexköpare? Bara löjliga Sverige, inget vettigt land gör det.
Citera
2026-01-30, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Självklart är det den officiella åsikten på din arbetsplats.
Vi har inte yttrandefrihet i Sverige.
Säga att sexköplagen är fel, stödja SD eller trump är förbjudet på de flesta arbetsplatser och renderar i avskedd.
Trams!

Visst, sexköpslagen passar man sig för att kritisera på en arbetsplats idag men å andra sidan, det har gjorts undersökningar (i vilka människor ju får vara anonyma) om vår sexköpslag och det synes vara så att en majoritet tycker att den är bra.

Vad gäller folk som gillar Trump och SD har jag träffat mängder genom åren. Även på jobbet. Även någon enstaka ryssvän har sagt vad hen tycker ocm kriget i Ukraina. Att det sedan säkert finns fler som har åsikter som kan ses som kontroversiella i ett lunchrum är en annan sak. Sparken får man inte även om man är öppet Pro-Trump och Putin, har en SD knapp på kavajen och frispråkig vad gäller den svenska sexköpslagens uselhet.
Citera
2026-01-30, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Det du måste förstå med undersökningar är att folk med avvikande åsikter många gånger inte vill svara alls eller så svarar man det man tror förväntas svara av en.
Se på SVT undersökningar.
En sa att 90% av Sveriges befolkning skulle rösta på Kamala Harris.
En annan att 55% av invandrarna i Järva skulle försvara Sverige militärt.
Låter dessa svaren troliga?
Och du måste förstå att hela grejen med dessa undersökningar är att du ska kunna svara anonymt för att just inte svara något som du inte tycker.

Att 90% skulle röstat på Kamala Harris låter överdrivet men nog skulle en stor majoritet rösta emot Trump, vem som än ställdes mot honom.

Att invandrare är mer benägna att ta till vapen för att försvara Sverige än de som bott här sedan Gustav Vasa eller längre, det tror jag definitivt. Så 55% är en ytterst rimlig siffra. Att vissa av dessa sedan kanske tycker att svennar suger och att man borde ändra en massa i det svenska samhället, det är en annan sak. Det är ändå så att Sverige är deras hem och ens hem det försvarar man.
Citera
2026-01-30, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Äh, du missar ju poängen. Dermott Clemenger är inte svartskalle som Paolo Roberto. Den ene av dom blir förlåten av Svenska Folket och media för att han är en av oss. Den andre är "en såndär" som saknar rättigheter ändå.
DC är väl inte en av oss? Han är väl en irländsk asfaltsläggare?
Citera
2026-01-30, 08:10
Medlem
Citat:
Ha ha ha, nej ibland är det svårt att veta skillnaden.

Och vem bryr sig om du backar eller inte. Flashback (är det där vi är nu?) är ju en plats där folk skriver en åsikt som läses av 5 andra och sedan glöms bort. Så vad man tycker eller tänker är helt ointressant för alla andra än den man tjafsar med och 3-4 till.

Men nej, du har fel.
Citera
2026-01-30, 08:18
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ha ha ha, nej ibland är det svårt att veta skillnaden.

Är det? Koncentrationsproblem?

Citat:
Och vem bryr sig om du backar eller inte.
Du tydligen.
Citat:
Men nej, du har fel.
Du bestämmer tyvärr inte det, det gör jag.
Citera
2026-01-30, 08:27
Medlem
Citat:
Är det? Koncentrationsproblem?

Du tydligen.

Du bestämmer tyvärr inte det, det gör jag.
Kan absolut vara koncentrationsproblem. Men många kommentatorsfält på Facebook rörande DC är förvirrande lika denna tråd.

Ja, jag skrev väl att det är ett par som bryr sig om vad man skriver här. Jag bryr mig om dina fåniga texter och du verkar ha hakat upp dig rejält på det jag skriver.

Om du sedan mår bättre av att få bestämma något så kan du väl få det. Men det ändrar ju inte fakta i frågan.

Ha det bra i kampen mot vad det nu är du kämpar emot!
Citera
2026-01-30, 11:44
Medlem
Citat:
Vilket annat land jagar sexköpare? Bara löjliga Sverige, inget vettigt land gör det.

Vi snackar dock om Sverige...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in