2026-01-30, 05:27
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robokopf
Absolut.
Det hade iofs varit en skruvboll om en person som verkar vara hög på kokain och har en påse med vitt pulver i handväskan, visar sig ha kokain i blodet med det visar sig bara vara tvättmedel i påsen.

Iomed att Katja var ute så sent som bara härom dan och svingade om hur fel folk hade som antog att hon tagit kokain, så hade det inte förvånat mig om hon fortsätter neka om att det var kokain i påsen, tills sekunden det bevisas att jo, det var kokain. Och då går hon ut i Riks och grinar om nåt annat.

Skamlös människa.
Kommer Riks fortsätta låta henne gå ut med sina angrepp mot "msm" nu efter att SD tagit handen från henne? Inte otroligt med tanke på att dom tillät henne skrika på plattformen även efter att det var uppenbart att hon var skyldig.
Jag tycker det är bra att Riks låter Katja använda deras plattform som megafon.

Många inom SD tittar inte på andra media och det finns knappast någon utanför SD som tror att Katja är så oskyldig att till och med hennes barn blir stolta över hennes bravader.

Riks gör ett bra jobb här även om de var taskiga som gick ut med Katjas namn som var okänt för många inom SD innan Riks badunerade ut det till dem.
Citera
2026-01-30, 05:30
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteDuck
Videon hon la ut ser ut som en AI video
Vad gäller vit pulver i en zip påse
så har jag haft vitt pulver både i små zippåser eller små behållare med mig själv många gånger .
Fast det är inte knark .det är sötningsmedel till kaffe -
vad vi vet just nu är att hon har haft en substans i blodet vid bilkörsel mer än så vet vi inte
Personligen tror jag att det antligen är narkotikaklassat medicin eller kokain
Ja det är sällan man hittar sötningsmedel till kaffet när man blir lite sugen.

Karja hade med sig sötningsmedel i zippåsen som kan ha läckt från väskan in i hennes blod.

Undrar om det är farligt att blanda silicagel med sötningsmedel?
Citera
2026-01-30, 05:36
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horsemackan
jag tror också dom har haft ögonen på henne innan detta. hon ser verkligen sliten ut också
Katja ser så där tunn och torr ut i huden som de som brukat kokain länge tenderar att göra.

Johannes Brost är ett exempel på hudsymptomen jag tänker på. Mannen vars dödsbo uppgick till 43 kr. Det är en dyr hobby att pudra näsan med kokain.
Citera
2026-01-30, 05:36
Medlem
SweKingCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalkylen
Varför använder så många politiker droger?
Minns artikeln från 2024 där det framgick att: Rester av kokain har hittats på toaletter på kontor som tillhör Sverigedemokraterna, Liberalerna, Socialdemokraterna och Vänsterpartiet.
Katja är tydligen en av de skyldiga till det resultatet.

Kola-Katja.
× myglar med boende ersättning.
× betalar inte tbx felaktiga ersättningar.
× gör olovlig slagningar i registret
× pudrar näsan, kokain ?
× råttfylla, alkohol+narkotika-bilolycka
× oärlig, ljuger sig blå

Säkerligen mängder med fler saker ?

Och herregud det enda som händer är att hon får lämna SD + blir av med körkortet ?

Hur fan kan en sådan människa få stanna kvar som polis ?
Citera
2026-01-30, 05:42
Medlem
En bra lösning för SD och Katja
Katja sitter kvar som vilde och tar därmed personliga ansvarat
Hon kommer samidigt att Rösta med SD fram tills nästa val
där hon lämmnar riksdagen med en helt ok evighetspension
Katja är nu ensam den onde som ni kan rikta eran fokus emot .
Senast redigerad av WhiteDuck 2026-01-30 kl. 05:44.
Citera
2026-01-30, 05:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Katja ser så där tunn och torr ut i huden som de som brukat kokain länge tenderar att göra.

Johannes Brost är ett exempel på hudsymptomen jag tänker på. Mannen vars dödsbo uppgick till 43 kr. Det är en dyr hobby att pudra näsan med kokain.

Tyckte det också det.
Nu vet man inte om det brukar vara så men i filmer brukar man beskriva brukare som torra i hyn, bleka och håret tunn.

Det var därför jag blev fundersam när hon ljög och nekade hennes skyldighet. Satt med mina utländska tjejkompisar i Spanien och påpekade det kommer spåra ur om hon visar sig vara skyldig men hon visade vara skyldig.

Man undrar vad som kan komma hos politiker mer framöver i Sverige. Gangbangs?

Twerkade hon med rappare i Spanien och tog sin bloss medan hon styrde Sverige

Inte undra på att vissa inom SD har stenkoll på kriminella dvs både klädsel och bakgrund. Man brukar känna igen sin motståndare

Hennes man måste vara stolt och svenska männen måste beundra henne stort likt deras gud 🤡😆
Senast redigerad av Loraael-Beautyy 2026-01-30 kl. 05:59.
Citera
2026-01-30, 05:59
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweKingCalle
Kola-Katja.
× myglar med boende ersättning.
× betalar inte tbx felaktiga ersättningar.
× gör olovlig slagningar i registret
× pudrar näsan, kokain ?
× råttfylla, alkohol+narkotika-bilolycka
× oärlig, ljuger sig blå

Säkerligen mängder med fler saker ?

Och herregud det enda som händer är att hon får lämna SD + blir av med körkortet ?

Hur fan kan en sådan människa få stanna kvar som polis ?

Hon kommer ju att bli åtalad också. I första hand för rattfylla. Om påsen innehöll narkotika blir det även narkotikabrott.
Citera
2026-01-30, 06:01
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteDuck
En bra lösning för SD och Katja
Katja sitter kvar som vilde och tar därmed personliga ansvarat
Hon kommer samidigt att Rösta med SD fram tills nästa val
där hon lämmnar riksdagen med en helt ok evighetspension
Katja är nu ensam den onde som ni kan rikta eran fokus emot .

Riksdagsledamöter som tillträtt från 2014 och framåt får stöd i högst i 2 år.

Inte hela livet.

SD har öppet sagt att de bad henne avgå. Men hon vägrade.
Citera
2026-01-30, 06:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Hon kommer ju att bli åtalad också. I första hand för rattfylla. Om påsen innehöll narkotika blir det även narkotikabrott.

Hennes ”fans” inom SD som tycker synd om henne kommer nog betala hennes borg och frihet då hon hatar utlänningar och det väger högre än hennes brott. Du måste förstå hur Sverige fungerar

Snart är hon i Thailand och twerkar för hennes fallskärmspengar som hon får ifrån skattebetalarna och skickar oss videos hur media och polisen gjort henne ont istället för att stå för hennes brott, det är alla andras fel.

Hon kanske mår så dåligt på grund av alla utlänningar så hon gick den vägen till och med.

Hon är dock tillbaka och dansar runt medan hennes väljare beundrar hennes videos och tycker synd om henne.

Patetisk politiker som inte skäms

Hur löd det nu igen?
Folk som inte sköter sig i landet ska UT ur Sverige speciellt om man inte lärt sig språket.
Senast redigerad av Loraael-Beautyy 2026-01-30 kl. 06:09.
Citera
2026-01-30, 06:08
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bema56
Det har påståtts att snabbtestet polisen gjorde vid gripandet visade på kokain. Säker kan man först bli efter svar från labtest.

Men det är väl inget som åklagaren gått ut med? Försökte googla för att hitta att snabbtesten visade på kokain. Men jag hittade bara att snabbtestet visade på narkotika utan att precisera det. Kan vara jag som är dålig på att leta.

Men du får gärna länka till en artikel o dyl som visar på att det är kokain som testet gav utslag för.

Jag tror absolut att det kan vara så. Men har det uttalats i media?
Citera
2026-01-30, 06:08
Medlem
Obolenskys avatar
Borde inte hennes parti se till att hon får vård för sitt narkotikabruk istället för att som nu utesluta henne?
Citera
2026-01-30, 06:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Obolensky
Borde inte hennes parti se till att hon får vård för sitt narkotikabruk istället för att som nu utesluta henne?

Man undrar varför man inte drogtestar på hela bunten inom riksdagen men en vanlig knegare som söker arbete på ICA genomgår 10 tester för alkoholmissbruk och droger.

Korruption på hög nivå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in