2026-01-29, 18:15
Medlem
Abdi-Lena-Alkissons avatar
Fy fan vilket vidrigt svin hon är snuthoran. Tror hon att nån väljare vill ha kvar henne i riksdagen. Förtroendet förbrukat på livstid
Citera
2026-01-29, 18:16
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svettigutsugare
Ja jag tycker faktiskt att det är det allra minsta vi kan göra det här är faktiskt allvarliga saker när det gäller köra runt påverkad och kanske har sina barn i bilen samtidigt och framför allt köra runt i trafiken och riskerar andra barn och människors liv.

Därför tycker jag det känns ovanligt bra att bara ta och skicka en orosanmälan till socialmyndigheterna på Värmdö och är det så att de inte ska göra den första prövningen så kommer de att skicka anmälan vidare till nästa sociala myndighet där Katja är skriven.

Oavsett om lilla Katja nu får för sig att flytta till Kiruna så kommer anmälan att förflyttas till Kirunas socialtjänst så hur varelsen ändå gör så kommer anmälan att komma fram till socialtjänsten.

Vilket jag tycker är väldigt bra för det här gör mig faktiskt riktigt orolig inte bara att hon har suttit påverkad och jobbat i riksdagen utan dessutom köra runt med bil med eller utan barn med eller utan råttor på vägen.

Gör anmälan för barnens skull

Vi måste tänka på barnen! Orosanmälan bör skickas in direkt. Barnen är inte i en säker och trygg miljö när Knarkkatja har ansvaret över dem.
Citera
2026-01-29, 18:16
Medlem
SweKingCalles avatar
Citat:
Japp så är det.
Hon ska sitta kvar så länge hon kan vid köttgrytorna precis som en riktig duktig Sverigedemokrat eller för övrigt även som en vanlig svensk politiker.

Sköka är nog det lindrigaste man skulle kunna kalla denna vidriga varelse för. Så där skrev du snällt om henne.

Det roligaste är väl egentligen att Tidö partierna äntligen förlorar sina mandatledningar i riksdagen. Dock vet jag inte hur mycket det kommer påverka om den här kärringen kommer att fortsätta att trycka på samma knappar som Åkesson ger henne order om att göra?

Jag tycker det skulle vara väldigt intressant om riksdagen och regeringen tillsatte någon utredning som gick igenom vilka beslut den här Katja har varit med om att ta?
Vem vet vad mycket information den här kvinnan har fått när hon har suttit där vid Säkerhetspolisen?

Tycker det här börjar kännas lite grann som ett hot mot landet säkerhet det kanske dags att man börjar att se till att kontrollera vilka politiker man har blir de olika posterna och jag tycker att varningsklockorna borde ringt redan innan när man hör talas om hennes tidigare fortkörningar och detektivbyrå.

Men I Sverige är det väl så att man börjar inte granska politikerna förrän de väl har fastnat rejält med något typ som den här Katja gjorde med knark i kroppen och i påse.

Jag undrar om inte politikerföraktet är på absolut toppnivå nu jag hör nästan ingen längre som säger att de har tilltro till politikerna längre.

Skulle de kunna komma å begära ut ett blod/urin prov på någon som sitter i riksdagshuset ?

Typ göra efterkontroll på henne ;-)
Citera
2026-01-29, 18:17
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alexosigge
Varför blåste hon inte bara? Då skulle de väl inte tagit blodprov? 0.12 promille är ju tillåtet.

De misstänkte ju också att hon tagit narkotika och gjorde därför en snabbtest på stationen. Testet visade på narkotikapåverkan. Och nu även blodprovet.

Citat:
Ursprungligen postat av Eldey
Om hon skulle ha narkotikaklassad medicin på recept är det också helt obegripligt att hon inte berättat det för Transportstyrelsen i samband med att körkortet återkallades. Så det känns milt sagt som en osannolik förklaring.

Exakt. Så den ursäkten kan hon inte dra till med.
Citera
2026-01-29, 18:20
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Haha
Den var faktiskt riktigt bra!

Katja hävdar med bestämdhet att hon känner inte igen en blodet som de har tagit från hennes kropp.
Fast de drar ut det med pump och nål så vill inte Katja kännas vid sitt eget blod

Enligt Katja så måste det ha varit någon som placerade blodet i hennes kropp och även med preparatet.

Vilken jävla skräckhäxa egentligen. Tror aldrig jag har varit med om någon liknande politiker som dessutom fortsätter att hävda sin oskuld på diverse sociala medier.

Detta är värre än Arboga -kärringen faktiskt måste jag fastslå nu efter alla hennes uttalande under dagen och kvällen.

På något sätt är jag inte förvånad över hur Katja håller på. Men besviken över att hon som hög SD-politiker inte visar mer ansvarskänsla.

Man undrar om tingsrättens toaletter kommer att klara kokaintestet efter att Katja varit där och pudrat näsan vid förhandlingen?
Citera
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Vi måste tänka på barnen! Orosanmälan bör skickas in direkt. Barnen är inte i en säker och trygg miljö när Knarkkatja har ansvaret över dem.

Orosanmälan sker automatiskt då man har minderåriga barn och grips för rattonykterhet. Inget som tredje part behöver skicka in.
Citera
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fejsetnr1
Vad krävs igentligen för att hon inte kan sitta kvar och plocka ut en redig lön.. vad ska man göra för att inte få vara kvar???...helt sjukt igentligen om man tänker efter...

Det är bara en domstol som kan avsätta en ledamot. Det måste var för ett brott som har 2 år eller mer i straffskalan och personen måste vara uppenbarligen opassande för rollen. Vid domslutet skriver man in att personen ska avsättas som riksdagsledamot.
Citera
2026-01-29, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donaldstrumpet
Hon ska alltså sitta kvar i riksdagen och pumpa in pengar.
Jävla sköka

Ja och med ett arvode på 81400 kronor i månaden.
Citera
2026-01-29, 18:21
Medlem
Om hon bara blir av med körkortet
så blir det inte en offentlig dom eller insikt
Då förlust av körkort inte är en offentlig handling
Citera
2026-01-29, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fejsetnr1
Vad krävs igentligen för att hon inte kan sitta kvar och plocka ut en redig lön.. vad ska man göra för att inte få vara kvar???...helt sjukt igentligen om man tänker efter...
Jag tror inte att det går att faktiskt sparka folk ut ur riksdagen. Det enda som får någon att faktiskt lämna är om dom tillhör samhällets socioekonomiska toppskikt (typ topp 0.01%) och dom är förmögna redan och ser det som större vinst att kliva ner än att fortsätta. För någon som Nyberg är det här såklart otänkbart eftersom jobbet har dubbelt så hög lön än något annat hon någonsin kommer att göra.

edit: ok enligt Mogna-Meloner ovan så kan en domstol sparka dom vid grov brottslighet. Låter rimligt.
Citera
2026-01-29, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Kanske var det laglig kokain Kajsa hade i blodet?

Såna där SD-märkta påsar med en blåsippa på som delas ut helt lagligt på partikontoret?

Blir Katja friad tycker jag hon kan få bli Sveriges ambassadör i Colombia.

Det finns iaf inte en chans i helvetet att hon blir dömd för rattfylla. Drograttfylleri ja, men det är inte samma sak.
Citera
2026-01-29, 18:25
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qualatex
Nigel Farage avslöjade i en intervju att han fick varningar från officiellt håll, under sin tid som EU-parlamentariker, att det var hög risk att polisen i Bryssel planerade att ”hitta” narkotika, under en ”slumpmässig” visitation av Nigel.
Han uppmanades att undvika att vistas på gator, restauranger, osv i Bryssel.

Han ansågs vara ett så pass stort hot/irritation av EU, under en väldigt infekterad period, i samband med Brexit.

Nu är ju inte Kajsa en politiker av den kalibern, så den förklaringen framstår nog som osannolik..

Polismän i Bryssel som lägger narkotika i Katjas väska på Värmdö?

Lagens (extremt) långa arm?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in