Citat:
Ursprungligen postat av
Donaldstrumpet
Hon ska alltså sitta kvar i riksdagen och pumpa in pengar.
Jävla sköka
Japp så är det.
Hon ska sitta kvar så länge hon kan vid köttgrytorna precis som en riktig duktig Sverigedemokrat eller för övrigt även som en vanlig svensk politiker.
Sköka är nog det lindrigaste man skulle kunna kalla denna vidriga varelse för. Så där skrev du snällt om henne.
Det roligaste är väl egentligen att Tidö partierna äntligen förlorar sina mandatledningar i riksdagen. Dock vet jag inte hur mycket det kommer påverka om den här kärringen kommer att fortsätta att trycka på samma knappar som Åkesson ger henne order om att göra?
Jag tycker det skulle vara väldigt intressant om riksdagen och regeringen tillsatte någon utredning som gick igenom vilka beslut den här Katja har varit med om att ta?
Vem vet vad mycket information den här kvinnan har fått när hon har suttit där vid Säkerhetspolisen?
Tycker det här börjar kännas lite grann som ett hot mot landet säkerhet det kanske dags att man börjar att se till att kontrollera vilka politiker man har blir de olika posterna och jag tycker att varningsklockorna borde ringt redan innan när man hör talas om hennes tidigare fortkörningar och detektivbyrå.
Men I Sverige är det väl så att man börjar inte granska politikerna förrän de väl har fastnat rejält med något typ som den här Katja gjorde med knark i kroppen och i påse.
Jag undrar om inte politikerföraktet är på absolut toppnivå nu jag hör nästan ingen längre som säger att de har tilltro till politikerna längre.