2026-01-29, 18:04
Medlem
fejsetnr1s avatar
Ett jävla as och en idiot är vad hon är oavsett parti tillhörighet... Borde få sparken och aldrig ses igen....
Citera
2026-01-29, 18:05
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashshit
Har det faktiskt någonstans framkommit att hennes blodprov påvisade just kokain?
Jag kan bara hitta att provet visade positivt för narkotika.
Det kanske är därför hon fortfarande nekar, att hon har någon plan på att skylla på någon medicin på recept?
Men vad som är mer alarmerande än att en politiker beter sig på detta sätt, är att hon tidigare varit högt uppsatt inom polisen. Man kan faktiskt med fog börja fråga sig vad det är för människor som gömmer sig på den myndigheten...
Alla antar kokain eftersom det ju är en partydrog och lätt att inta. Men det kan så klart vara nåt annat.

Det blir svårt att skylla på medici. Hon måste ju ha recept på ett narkotikaklassat läkemedel och intagit korrekt dos för att kunna använda det som försvar.

ADHD-mediciner (amfetaminliknande) som intas i korrekt dos blir man ju inte så påverkad av att polisen blir misstänksam och tar in en för provtagning.

Och skulle hon ta narkotikaklassat läkemedel för en svår skada hade hon redan nämt det i första eller andra uttalandet.

Hon kan ju inte skylla på att hon som polis vid huvudvärk förväxlat en kompis narkotikaläkemedel med en tablett Alvedon.

Hon har tidigare tagit ut både lön och arvode för samma jobb för polisen och vägrat betala tillbaka det, fastän de krävt tillbaka det. Till slut gav polismyndigheten upp. Så det säger nåt om hennes sätt att resonera.
.
Citera
2026-01-29, 18:06
Medlem
Refunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashshit
Nu när Katja blir vilde så tappar Tidö sin majoritet i Riksdagen..
Det är väl det att man inte ska ha någon majoritet emot sig till syvende och sist. Alltså måste hon aktivt slå ihop sig med vänsterblocket och rösta emot Kristersson.
Citera
2026-01-29, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Alla antar kokain eftersom det ju är en partydrog och lätt att inta. Men det kan så klart vara nåt annat.

Det blir svårt att skylla på medici. Hon måste ju ha recept på ett narkotikaklassat läkemedel och intagit korrekt dos för att kunna använda det som försvar.

ADHD-mediciner (amfetaminliknande) som intas i korrekt dos blir man ju inte så påverkad av att polisen blir misstänksam och tar in en för provtagning.

Och skulle hon ta narkotikaklassat läkemedel för en svår skada hade hon redan nämt det i första eller andra uttalandet.

Hon kan ju inte skylla på att hon som polis vid huvudvärk förväxlat en kompis narkotikaläkemedel med en tablett Alvedon.

Hon har tidigare tagit ut både lön och arvode för samma jobb för polisen och vägrat betala tillbaka det, fastän de krävt tillbaka det. Till slut gav polismyndigheten upp. Så det säger nåt om hennes sätt att resonera.
.

Om hon skulle ha narkotikaklassad medicin på recept är det också helt obegripligt att hon inte berättat det för Transportstyrelsen i samband med att körkortet återkallades. Så det känns milt sagt som en osannolik förklaring.
Citera
2026-01-29, 18:07
Medlem
Svettigutsugares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donaldstrumpet
Hon ska alltså sitta kvar i riksdagen och pumpa in pengar.
Jävla sköka

Japp så är det.
Hon ska sitta kvar så länge hon kan vid köttgrytorna precis som en riktig duktig Sverigedemokrat eller för övrigt även som en vanlig svensk politiker.

Sköka är nog det lindrigaste man skulle kunna kalla denna vidriga varelse för. Så där skrev du snällt om henne.

Det roligaste är väl egentligen att Tidö partierna äntligen förlorar sina mandatledningar i riksdagen. Dock vet jag inte hur mycket det kommer påverka om den här kärringen kommer att fortsätta att trycka på samma knappar som Åkesson ger henne order om att göra?

Jag tycker det skulle vara väldigt intressant om riksdagen och regeringen tillsatte någon utredning som gick igenom vilka beslut den här Katja har varit med om att ta?
Vem vet vad mycket information den här kvinnan har fått när hon har suttit där vid Säkerhetspolisen?

Tycker det här börjar kännas lite grann som ett hot mot landet säkerhet det kanske dags att man börjar att se till att kontrollera vilka politiker man har blir de olika posterna och jag tycker att varningsklockorna borde ringt redan innan när man hör talas om hennes tidigare fortkörningar och detektivbyrå.

Men I Sverige är det väl så att man börjar inte granska politikerna förrän de väl har fastnat rejält med något typ som den här Katja gjorde med knark i kroppen och i påse.

Jag undrar om inte politikerföraktet är på absolut toppnivå nu jag hör nästan ingen längre som säger att de har tilltro till politikerna längre.
Citera
2026-01-29, 18:07
Medlem
Flashshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner

.

Ja, hon känns som en ganska oskön person onekligen.
Citera
2026-01-29, 18:09
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ambushed
Alla fantatiker som tror att det ligger en stor konspiration bakom detta. Hur förklarar ni senaste nyheten?

Är det någon som har manipulerat blodproverna? Har hon blivit drogad?

Katja tog fel handväska av misstag? Blodet var inte hennes? Eller någon lika pissig motivering?
Citera
2026-01-29, 18:09
Avslutad
"I vårt samtal har vi uppmanat henne att lämna sin riksdagsplats, vilket hon tyvärr inte har hörsammat."
Skiter i partiet, folket och landet.
Härliga människor vi har där uppe på toppen 👍
Citera
2026-01-29, 18:10
Medlem
Svettigutsugares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Vinsten är att vi faktiskt värnar om Katjas barn om vi anmäler. Själv verkar Katja inte bry sig om att hon kör runt barnen hög i Knarkomobilen kors och tvärs till olika kranar.

Ja jag tycker faktiskt att det är det allra minsta vi kan göra det här är faktiskt allvarliga saker när det gäller köra runt påverkad och kanske har sina barn i bilen samtidigt och framför allt köra runt i trafiken och riskerar andra barn och människors liv.

Därför tycker jag det känns ovanligt bra att bara ta och skicka en orosanmälan till socialmyndigheterna på Värmdö och är det så att de inte ska göra den första prövningen så kommer de att skicka anmälan vidare till nästa sociala myndighet där Katja är skriven.

Oavsett om lilla Katja nu får för sig att flytta till Kiruna så kommer anmälan att förflyttas till Kirunas socialtjänst så hur varelsen ändå gör så kommer anmälan att komma fram till socialtjänsten.

Vilket jag tycker är väldigt bra för det här gör mig faktiskt riktigt orolig inte bara att hon har suttit påverkad och jobbat i riksdagen utan dessutom köra runt med bil med eller utan barn med eller utan råttor på vägen.

Gör anmälan för barnens skull
Citera
2026-01-29, 18:13
Medlem
Kommer nog gå bra för henne nu när allmänheten har förstått att hon är en knarkande polis som ljuger om allt. Lögnerna hör ju visserligen till karaktärsdragen hos missbrukare. Blir nog ett gäng orosanmälningar som hamnar på socialtjänstens bord nu med tanke på barnen. Det lustigaste är nog att hon väljer att sitta kvar som riksdagsledamot med argumentet att hon "vill fullfölja det förtroende som väljarna har gett mig". Som att det är självklart att väljarnas förtroende bestod av att hon var en missbrukande polis som är vårdslös.
Citera
2026-01-29, 18:13
Medlem
fejsetnr1s avatar
Vad krävs igentligen för att hon inte kan sitta kvar och plocka ut en redig lön.. vad ska man göra för att inte få vara kvar???...helt sjukt igentligen om man tänker efter...
Citera
2026-01-29, 18:15
Medlem
Svettigutsugares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Katja tog fel handväska av misstag? Blodet var inte hennes? Eller någon lika pissig motivering?

Haha
Den var faktiskt riktigt bra!

Katja hävdar med bestämdhet att hon känner inte igen en blodet som de har tagit från hennes kropp.
Fast de drar ut det med pump och nål så vill inte Katja kännas vid sitt eget blod

Enligt Katja så måste det ha varit någon som placerade blodet i hennes kropp och även med preparatet.

Vilken jävla skräckhäxa egentligen. Tror aldrig jag har varit med om någon liknande politiker som dessutom fortsätter att hävda sin oskuld på diverse sociala medier.

Detta är värre än Arboga -kärringen faktiskt måste jag fastslå nu efter alla hennes uttalande under dagen och kvällen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in