2026-01-29, 15:27
Medlem
En skillnad är väl när jag körde av vägen för en katt... på en solig vardag än mellan dagarna då risken av alkohol förtäring är hög...kanske?

Citat:
Ursprungligen postat av pyroclasm
I en drömvärd har polisen listat ut ett eller annat från en beslagstelefon... men nej, hon körde ju i diket så hon har nog ringt på bärgare. Och polisen har hängt på av en eller annan anledning. Vet inte hur de gör normalt.

Polisen har aldrig kommit när jag ringt bärgare iofs... det har jag gjort tre gånger. En gång mitt på Odenplan i snöstorm, en gång för punka och trasigt däck och en gång för motorhaveri. Ingen polis någon av gångerna.
Citera
2026-01-29, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskpostens
Självklart har polisen blivit tipsad eller haft insyn. Sånt här händer inte bara helt random..
Misstänker att de blev tipsade av bärgningsbilen, eller någon förbipasserande: Men du har rätt det är sällan man blir påkörd av en stolpe. Så en påverkad person kör av vägen och träffar en stolpe, då finns det risk för att man blir kollad av Polis.
Har faktiskt aldrig hänt mig att en stolpe kört in i mig: De flesta stolpar jag ser i trafiken har en tendens att vara rätt stationära och färdas sällan i några högre hastigheter.
Citera
2026-01-29, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PolandRomanski
Vem skulle vara så dum att den blånekar trots att resultatet är positivt?
Vem skulle påstå att det var en viltolycka när det inte var det? Vem skulle hävda att det inte fanns nån påse med kokain i?

Hon är inte så dum. Ingen kan vara det. Detta är 110% en konspiration där sossarna har planterat bevis. Allt annat skulle få henne, men framförallt varenda en av oss som har röstat på SD att se ut som fullständiga jubelidioter utan någon som helst trovärdighet eller rätt att säga till om någonting. Ett clownparti.

"Älskling, det är inte som det ser ut! Den var aldrig inne!"
Citera
2026-01-29, 15:29
Medlem
Bergakungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Undersöks aldrig hur stor koncentration det finns av narkotika i blodet i sådana här fall?

Det gör man naturligtvis. Däremot spelar det mindre roll för bevisningen, eftersom det inte finns någon acceptabel gräns för drogpåverkan vid bilkörning.
Citera
2026-01-29, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsSaab
Misstänker att de blev tipsade av bärgningsbilen, eller någon förbipasserande: Men du har rätt det är sällan man blir påkörd av en stolpe. Så en påverkad person kör av vägen och träffar en stolpe, då finns det risk för att man blir kollad av Polis.
Har faktiskt aldrig hänt mig att en stolpe kört in i mig: De flesta stolpar jag ser i trafiken har en tendens att vara rätt stationära och färdas sällan i några högre hastigheter.

Du förstår väl att dessa jävla kulturmarxistiska wokestolpar med sina förtryckande hastigetsgränser, könsneutrala figurer eller trafiksäkerhetsvänliga belysning i första hand ger sig på kända SD-politiker!
Senast redigerad av Flaskback 2026-01-29 kl. 15:33.
Citera
2026-01-29, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskpostens
Självklart har polisen blivit tipsad eller haft insyn. Sånt här händer inte bara helt random..

polisen rycker inte ut vid trafikolyckor?
Citera
2026-01-29, 15:31
Medlem
Undrar om hon kommer att få leva på snabbt sjunkande ersättning nu och vara oanställningsbar på grund av prick i registret. Med tanke på att partiet drev igenom det så vore det ju gravt hyckleri annars.
Citera
2026-01-29, 15:31
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeclanPrimus
Liye slirig!!
Hon jobbar nog för fult med att hitta nån alternativ förklaring till hur knarket kommit in i hennes kropp.gissar på mediciner

Förmodligen. Hennes hjärna går just nu på högvarv. Hon kanske är ute på Flashback och söker efter hur andra har lyckats slingra sig ur liknande situationer.

Men det måste ju i så fall vara mediciner utskrivna till henne på recept. Ingen annans. Bara barn och de som använder narkotika skulle kunna tänka sig att plocka upp tabletter som ligger på marken eller på bordet hos en kompis, för att sen stoppa i munnen bara si så där.

Jag har aldrig nånsin lyckats få i mig vänners, familjemedlemmars eller pojkvänners medicin. Inte ens varit farligt nära. I det här fallet tror jag att jag tillhör normen.
Citera
2026-01-29, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svettigutsugare
Snälla säg att du trollar för du kan ju inte mena allvar med det där inlägget hon och hennes parti hela tiden fastnar ju med kriminella nätverk och annat skit är det inte gängtoppar och MC presidenter och narkotika så är det massa nazi prylar och mord.

Det finns överhuvudtaget ingenting som Sverigedemokraterna har gjort på något sätt för att förbättra situationen i Sverige utan tvärtom men tyvärr det är off-topic.

Nu verkar det som att även Åkesson har ställt in sin presskonferens han skulle ha idag.
Han och hans ledning kanske istället ämnar att kalla in den där kola Katja för ett privat samtal?

Det verkar ju i varje fall som att Sverigedemokraterna inte verkar vara speciellt imponerade av den här Katja och hennes framfart på vägen med hoppande råttor och annat kreatur.
Vi ser nog slutet nu på både jobbet som snut och som politiker.

Hon kan inte ens få ett arbete på ett vanligt bevakningsföretag jag vet inte ens om det är tillräckligt för hon kan få lov att jobba som parkeringsvakt?

hon kommer få riksdagspension på 80% av arvodet i femton år och det har det gode Tidö precis sett till att höja till 81 400:- i månaden så det går nog ingen nöd på henne.

Iofs får hon mer pengar om hon sitter kvar och hon har ju redan visat att hon inte har någon skam i kroppen.

Alkohol och droger däremot
Citera
2026-01-29, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svettigutsugare
Snälla säg att du trollar för du kan ju inte mena allvar med det där inlägget hon och hennes parti hela tiden fastnar ju med kriminella nätverk och annat skit är det inte gängtoppar och MC presidenter och narkotika så är det massa nazi prylar och mord.

Det finns överhuvudtaget ingenting som Sverigedemokraterna har gjort på något sätt för att förbättra situationen i Sverige utan tvärtom men tyvärr det är off-topic.

Nu verkar det som att även Åkesson har ställt in sin presskonferens han skulle ha idag.
Han och hans ledning kanske istället ämnar att kalla in den där kola Katja för ett privat samtal?

Det verkar ju i varje fall som att Sverigedemokraterna inte verkar vara speciellt imponerade av den här Katja och hennes framfart på vägen med hoppande råttor och annat kreatur.
Vi ser nog slutet nu på både jobbet som snut och som politiker.

Hon kan inte ens få ett arbete på ett vanligt bevakningsföretag jag vet inte ens om det är tillräckligt för hon kan få lov att jobba som parkeringsvakt?

Du tror väl inte på bilden som media målar upp? Jimmie har skaffat förstahandsinformation supersnyggt från sin gamla bekant som är med i MC gäng genom att bjuda in honom undercover och anteckna informationen han läcker. Detta har så klart lämnats in direkt.

Samma med Erik Almkvist och Kent Ekeroth som offrade sig när de fick reda på att en kurdisk sexförbrytare härjade i innerstan, då väntade de inte utan de plockade upp armeringsjärn från närmaste byggplats för att göra ett medborgaringripande trots att de fortfarande hade riksdagskostymerna på. Så agerar äkta svenskar med rent mjöl i påsen. Och Katja har givetvis en bra förklaring hon också.
Citera
2026-01-29, 15:37
Medlem
Någon som vet om Katja skjutit intravenöst, pudrat näsan, tagit tjack eller syra, puffat en hövding, flöddrat, knaprat tramadol eller boffat lim?
Citera
2026-01-29, 15:38
Medlem
Svettigutsugares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robokopf
hon kommer få riksdagspension på 80% av arvodet i femton år och det har det gode Tidö precis sett till att höja till 81 400:- i månaden så det går nog ingen nöd på henne.

Iofs får hon mer pengar om hon sitter kvar och hon har ju redan visat att hon inte har någon skam i kroppen.

Alkohol och droger däremot

Ja det tror jag också att hon kommer till att få. Alltså en väldigt bra hög pension efter de där få åren i regeringen eller riksdagen. De där politikerna i Sverige har alltid varit riktigt duktiga på att fixa så att de själva alltid sitter tryggt oavsett vad de hittar på för djävulskap.

Så pengar kommer hon säkert att ha men å andra sidan så kanske hon får säga adjöss till barnen.
Och hon får inget körkort så hon får sätta sig på bussen eller t-banan och åka med de där människorna som hon har själv hjälp till att sätta fast en gång i tiden.

Men jag är helt inne på samma som dig att det verkar finnas liksom två olika skalor eller tabeller en för oss vanliga människor och sedan är för politiker.

Men det är ju tack vare Tidö. Alla andra skall jagas att söka jobb men inte knarkande politiker i deras egna led.

Sedan finns det fortfarande folk som säger att Sverige har låg korruption
Jag försöker alltid förklara att Nej vi har absolut väldigt hög korruption i Sverige och det kallas svågerpolitik plus en massa annat som politikerna har fixat till sig själv.
Senast redigerad av Svettigutsugare 2026-01-29 kl. 15:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in